Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Crescent »

In navolging van dit topic: viewtopic.php?f=2&t=333111

Welke hond kon je vroeger wel achter het behang plakken, maar staat nu op een voetstuk?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Lothian »

De poedel, maar Ik denk dat die nog wel vaker genoemd gaat worden.
Afbeelding
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Manuma »

Podenco :D
Ik vond ze zo lelijk.

Barzoi ook trouwens.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Persistence »

Barzoi. Ik vond ze zo lelijk maar nu mooi. Niet dat ik er eentje hoef hoor.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door laeken »

Kleine honden. Maar dat is geen ras.

De terriërs eigenlijk. Had ik vroeger niks mee maar omdat ik mijn honden niks leer is het handig als ze meewerken door koppig te zijn. Dan lijkt het net alsof we elkaar aanvullen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door malinois »

Mechels :mrgreen:

Ik wilde een duitser omdat de mechel veel te fanatiek was en vele maatjes te groot voor me... dacht ik :mrgreen:
Die Duitser is er nooit gekomen, de mechel wel
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door kooi »

van laag naar hoog, of zelfs op een voetstuk, gaat wel erg ver, maar ik ben tot een herwaardering gekomen van de poedel.
Een heel klein beetje maar, want die vacht vind ik nog steeds zeer onaantrekkelijk. Maar zus heeft een harlekijn koningspoedel en dat vind ik wel een aardig beest. En nu zit er een middenslag pupje bij. Ook een leuk ding.
Maar de mooiste en de liefste is toch de harlekijn koningspoedel teef die bij mijn moeder is gekomen als 7-jarige herplaatser. Lief beest is het en haar troost na het verlies van haar vorige zwarte poedel.
Gebruikersavatar
Gimmick
Zeer actief
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2014 01:51
Aantal honden: 3
Locatie: Drenthe

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Gimmick »

Nakerds...
Ik vond het maar trutten hondjes. Maar nu er zelf hier een AHT rond loopt is dat helemaal veranderd. Wat een heerlijk hondje is het
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
S@ndr@
Zeer actief
Berichten: 63931
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:13

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nou wat ik van de nakerds zie hier op het forum vind ik ze toch ook wel erg leuk en als je ziet ook hoe de Peruanen het doen in de sport en zo zijn het echt fijne honden.. misschien zou dat hier ook nog wel passen- het overwegen waard.
De cane corso ben ik ingegroeid en voeger vond is ze gewoon niet zo leuk, nu denk ik van wat erg als ik straks te oud ben voor dit ras, want ze hebben wel even wat nodig.
verder ben ik gewoon de X maal en buitenlanders veel leuke gaan vinden, zitten zoveel leukerd tussen ( maar goed dat is geen ras) :engel:
Sandra&co

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Poedels (mits goed verzorgd) ben ik gaan waarderen vanwege hun karakter. Uiterlijk vind ik nog steeds maar zo-zo, maar goed...dat komt door de krulletjes.
Windhonden. Ik dacht dat dat van die hooghartige wegrenners waren.
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Floortje »

Witte herders. Die hebben toch de naam om nerveus en bang te zijn, maar die ik in het echt ken zijn hartstikke open en sociaal. Leuker eigenlijk dan de meeste Duitsers en Mechels die ik ken.
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Crescent »

Pitbulls. Ik vond het linke loeders maar ken een paar hele leuke. En zou een (kruising) hier ooit ook niet uitsluiten.
Cavalier King Charles. Ik vond ze vreselijk saai maar ze hebben zo'n leuk karakter. Ik zou een gezonde kruising daarvan hier ook niet uitsluiten.
Alles wat klein en wit is. Al blijf ik de traanstrepen lastig vinden, ze zijn vaak zo zoet.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Marlett
Zeer actief
Berichten: 853
Lid geworden op: 12 feb 2019 19:05
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
Aantal honden: 2

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Marlett »

Honden uit de windhondengroep, beetje algemeen misschien zo, maar ik vind ze veel eleganter nu.

En Tosca is dol op husky's :19: een alle husky's die ik tot nu toe hebben ontmoet vinden haar ook lollig, dus ik ben ook minder negatief daarover.
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Jack Russels....

Terriers in het algemeen eigenlijk.
Ik ben een soort menselijk variant van een terrier dus ik zag het totaal niet zitten om zo’n honden-gelijkenis in huis te halen.
TOT Muis…Muis kwam – zag – overwon en ik ben tegenwoordig dus best in love met russel hussels…vooral de hussels met iets anders onbestemds er in gekruist.
Vorige week een kruising teckel met russel gezien; Keesje…wat een heerlijk beest.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Tamara81 schreef:
En de Husky (kruisingen) ben ik gaan waarderen vanwege de verhalen op het forum van Dagmar en Manuma.
:LOL: Ik wilde zelf nooit een husky!

Het is in elk geval een bijzonder kind en we zijn allemaal dol op hem. Zelfs mijn vriend die bang is voor grote honden.
Ik kan lezen en schrijven met die hond, hij is verschrikkelijk slim en veel meer op mij gericht dan ik ooit had verwacht.

Dwerghondjes leken me ook nooit wat voor mij en de kees dus ook niet. Zo'n ontplofte, keffende haarbal waar weinig in zit.
Dat is Sjaak allerminst. Het klopt heus wel, als je ze niet van begin af aan remt in dat keffen, niet stuurt in hondcontacten en ze te weinig aandacht geeft.
Het zijn wel gezelschapshondjes die gezien moeten worden.
Er zit best wel pit in, maar gecombineerd met een hypervrolijk en baasgericht karakter.

En de schotse collie. Vroeger had ik een langhaar oppashond van het engelse type en dat was me toch een loeder.
Een nerveus stuk chagrijn dat niet waarschuwde en honden meteen beet.
Ze was al oud en had zich op één plek in de keuken waar ze altijd sliep letterlijk door de vloer heen gegraven door obsessief rondjes draaien en krabben.
Door Mila en Glenn heb ik er gelukkig een heel ander beeld bij gekregen.
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door DesireeB »

Windhonden(niet allemaal) maar ik zie hier wel leuke exemplaren voorbij komen. Inmiddels ben ik drama gedrag ook wel gewend door Izzy dus wie weet komt er ooit wel zoiets.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Zeer actief
Berichten: 5181
Lid geworden op: 30 nov 2010 15:39
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4
Locatie: voorburg

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Llhasa apso
Afbeelding
Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Laura84 »

Havanezer
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Machie »

Border collie. Ik vond het neurotische kuthonden maar ik heb gezien hoe het ook kan :)
Nu komt er zelfs eentje hier :)
Gebruikersavatar
lucie
Zeer actief
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 jun 2014 11:51
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5
Locatie: Frankrijk

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door lucie »

Kleine(re) honden in het algemeen, laten we zeggen vanaf 10 kg. Vroeger vond ik alleen grote honden èchte honden, maar ik zie hier zoveel leuks voorbij komen, dat ik er wel anders naar ben gaan kijken. Mits (en dat geldt voor alle honden) ze wel op alle fronten in proportie zijn.

Voor ik Lizzy kreeg, vond ik windhonden ook maar lelijke magere schepsels, maar zij heeft mijn mening aardig doen veranderen.
Ik zie hier trouwens regelmatig dat het aanstellers zouden zijn, maar dat herken ik echt niet in Lizzy of Maverick.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patricia.
moderator
Berichten: 2947
Lid geworden op: 28 okt 2015 17:37
Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren
Aantal honden: 4
Locatie: Borssele

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Patricia. »

Poedels en whippets
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Ik wilde vroeger nooit een klein hondje. Zo'n opgeschoten rat die halve dagen loopt te keffen. Vreselijk. Da's toch geen echte hond. En kijk wat er nu rondloopt :engel:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gebruikersavatar
Tony
Zeer actief
Berichten: 437
Lid geworden op: 15 nov 2005 00:17
Mijn ras(sen): Mastín Español, Lurcher en zwarte x Herder, rest wijzigt nogal eens...
Aantal honden: 4
Locatie: Zuiden des lands...
Contacteer:

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Tony »

Voor mij de 'windhond-achtigen', ik had echt helemaal niks met die 'knokige gevallen'.
Nadat ik begin dit jaar mijn Mastín Wizard heb moeten laten inslapen vanwege een auto immuun ziekte op de leeftijd van slechts 17 maanden, had ik besloten om voorlopig honden te gaan opvangen voor een stichting (helaas op 4 jaar tijd ook 4 honden moeten laten inslapen).
De eerste die kwam was (toen nog) Shari. Een x windhond type uit Griekenland. Maar tjee... wat een geweldig leuk hondje is dat ! Zo leuk dat ik na een tijdje dubben besloten heb om haar zelf te houden, en nu helemaal om ! (Had ik nooit gedacht van mijzelf na mijn hele leven alleen maar xMH/HH, Bouviers, Cane Corso's etc. te hebben gehad...)
Ik kan er heerlijk van genieten om Keet (zoals ze nu heet) hier over de heide te zien 'vliegen', supersociaal naar mens en dier (licht jacht instinct), kortom een heerlijk hondje... (en gaat ook prima samen met mijn andere opvangers uit Roemenië)

Dus voor mij absoluut met stip de windhond types...
"It takes nothing away from a human to be kind to an animal"
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Domor »

Chihuahuas zijn echt in het aanzien gestegen. Bij een aantal leuke eigenaren gezien en hoewel het nog steeds niet mijn favoriete hondjes zijn, ik zal eerder voor een toypoedel of italiaanse windhond gaan, zijn het veel positievere hondjes dan ik in eerste instantie kende.

En de Jack Russells. De Parson Russells vind ik mooier, maar het karakter van beide vind ik 100% positief meevallen.
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Mechelse herders, dat vond ik altijd nerveuze piepende honden die geen halve dag stil konden zitten, maar nu ik er een paar wat beter ken vind ik het echt heerlijke honden :I:
Ow en misschien omdat ik nu een boxer heb uit werklijn die ook kan neusfluiten en dreutelen als ik te lang niets doe...dan lijkt t weer mee te vallen :LOL:

Wellicht komt er ooit wel eentje bij me, 'als ik later groot ben' :lol1:
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door laeken »

lucie schreef:Kleine(re) honden in het algemeen, laten we zeggen vanaf 10 kg. Vroeger vond ik alleen grote honden èchte honden, maar ik zie hier zoveel leuks voorbij komen, dat ik er wel anders naar ben gaan kijken. Mits (en dat geldt voor alle honden) ze wel op alle fronten in proportie zijn.

Voor ik Lizzy kreeg, vond ik windhonden ook maar lelijke magere schepsels, maar zij heeft mijn mening aardig doen veranderen.
Ik zie hier trouwens regelmatig dat het aanstellers zouden zijn, maar dat herken ik echt niet in Lizzy of Maverick.
Kleine honden kunnen zelfs met 6 kilo al perfect in proportie zijn.

Guus heeft op geen enkele manier verdwergings-misproporties. Die heeft echt een grote hondenkop en de juiste ogen en snoet. Dikke pootjes en gewoon heel smakelijk ondanks dat miniformaat. Vind ik dan...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

laeken schreef: Guus heeft op geen enkele manier verdwergings-misproporties. Die heeft echt een grote hondenkop en de juiste ogen en snoet. Dikke pootjes en gewoon heel smakelijk ondanks dat miniformaat. Vind ik dan...
:ok: Hetzelfde geldt voor Zus. Haar schat ik op 7 kilo. Die had net zo goed 15 of 35 kilo kunnen zijn.
Ze is mooi uit aan het zwaren en perfect in verhouding. Dat vind ik zelf wel heel fraai. Flink bone was qua uiterlijk ons doel en pas bij de latere generaties naar de grootte kijken.
Dit omdat beide ouders aan de maat zijn en er in NL standaard juist zeer kleine honden worden gebruikt voor deze kruising.
Maar dan krijg je dus wel van die rare spitsmuizen met vreemde kopjes en spillebenen.
Het was in één keer raak :mrgreen:
Haar vacht vertekent wel omdat ze zo dicht op de grond zit. Het lijkt alsof ze laaggesteld is, maar eenmaal nat blijkt dat echt niet het geval.

Sjaak is wel wat uit proportie, maar die is echt heel klein; net geen 4 kilo en bijna 23 cm. En toch vind ik het zelf niet storend.
Hij heeft vrij grote zeehondenogen, maar geen bolle en geen vieze en ook geen rare schedel.
Maar of het een echte hond is? Ja en nee. In karakter zeker, qua formaat telt hij in de hondenwereld niet mee en daar moet je voorzichtig mee zijn.
Het is in elk geval heerlijk makkelijk. Ik zou tien Sjakies en Zusjes kunnen hebben.
Soeb88
Zeer actief
Berichten: 651
Lid geworden op: 31 okt 2018 14:29
Aantal honden: 0

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door Soeb88 »

Chihuahua's
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door laeken »

dagmar88 schreef:
laeken schreef: Guus heeft op geen enkele manier verdwergings-misproporties. Die heeft echt een grote hondenkop en de juiste ogen en snoet. Dikke pootjes en gewoon heel smakelijk ondanks dat miniformaat. Vind ik dan...
:ok: Hetzelfde geldt voor Zus. Haar schat ik op 7 kilo. Die had net zo goed 15 of 35 kilo kunnen zijn.
Ze is mooi uit aan het zwaren en perfect in verhouding. Dat vind ik zelf wel heel fraai. Flink bone was qua uiterlijk ons doel en pas bij de latere generaties naar de grootte kijken.
Dit omdat beide ouders aan de maat zijn en er in NL standaard juist zeer kleine honden worden gebruikt voor deze kruising.
Maar dan krijg je dus wel van die rare spitsmuizen met vreemde kopjes en spillebenen.
Het was in één keer raak :mrgreen:
Haar vacht vertekent wel omdat ze zo dicht op de grond zit. Het lijkt alsof ze laaggesteld is, maar eenmaal nat blijkt dat echt niet het geval.

Sjaak is wel wat uit proportie, maar die is echt heel klein; net geen 4 kilo en bijna 23 cm. En toch vind ik het zelf niet storend.
Hij heeft vrij grote zeehondenogen, maar geen bolle en geen vieze en ook geen rare schedel.
Maar of het een echte hond is? Ja en nee. In karakter zeker, qua formaat telt hij in de hondenwereld niet mee en daar moet je voorzichtig mee zijn.
Het is in elk geval heerlijk makkelijk. Ik zou tien Sjakies en Zusjes kunnen hebben.

Soms pakken die kleintjes gewoon heel erg goed uit. Maar wat wij wenselijk vinden kan een ander juist onwenselijk vinden. Bas heeft een hele kleine snuit met kleine slechte tanden. Ook heeft ze vrij grote ogen. Toch pakt zij de halve tijd de aandacht van voorbijgangers. Mensen met staffords en co vallen als een blok voor Guus en zeggen zo wat een leuk beestje! Zo'n kleintje wil ik ook wel. Terwijl de wat oudere mensen meteen bij Bas in katzwijm vallen. Wat een lief zoet hondje. En zo rustig en schattig.

Ze zijn echt elkaars tegenpolen en dat merk je heel goed in de reacties van mensen. Smaken verschillen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lucie
Zeer actief
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 jun 2014 11:51
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5
Locatie: Frankrijk

Re: Welk ras is van laag naar hoog gegaan in je aanzien?

Ongelezen bericht door lucie »

laeken schreef:
lucie schreef:Kleine(re) honden in het algemeen, laten we zeggen vanaf 10 kg. Vroeger vond ik alleen grote honden èchte honden, maar ik zie hier zoveel leuks voorbij komen, dat ik er wel anders naar ben gaan kijken. Mits (en dat geldt voor alle honden) ze wel op alle fronten in proportie zijn.

Voor ik Lizzy kreeg, vond ik windhonden ook maar lelijke magere schepsels, maar zij heeft mijn mening aardig doen veranderen.
Ik zie hier trouwens regelmatig dat het aanstellers zouden zijn, maar dat herken ik echt niet in Lizzy of Maverick.
Kleine honden kunnen zelfs met 6 kilo al perfect in proportie zijn.

Guus heeft op geen enkele manier verdwergings-misproporties. Die heeft echt een grote hondenkop en de juiste ogen en snoet. Dikke pootjes en gewoon heel smakelijk ondanks dat miniformaat. Vind ik dan...

Afbeelding
Guus is ook hartstikke leuk :ok: en ik zeg ook niet dat honden onder de 10 kg niet in proportie kunnen zijn, maar persoonlijk heb ik niet zoveel met echt heel kleine honden. Maar wie weet komt dat nog :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”