Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zijn wij in het trotse bezit van een Patterdale terriër?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

loony
Zeer actief
Berichten: 1704
Lid geworden op: 15 jun 2006 10:01
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Zijn wij in het trotse bezit van een Patterdale terriër?

Ongelezen bericht door loony »

90% kans dat dit hondje bij die mensen uit schinveld komt ,,,die dumpen wel vaker terriertje's in het asiel
mag dit hondje een patterdale genoemt worden ,,, ja en nee ,,ja omdat een patt uit vanalle's en nog wat kan bestaan maar nee omdat het niet uit werkende ouders is gefokt .
dr zit trouwens cain terrier in een beetje border en ik dacht ook chiwawa maar drop het eens op een bouw en kijk maar of dat hondje de naam patterdale terrier waart is.
GeertenJeanette
nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2011 21:20
Mijn ras(sen): Stamboomloze hond, misschien patterdale terrier

Re: Zijn wij in het trotse bezit van een Patterdale terriër?

Ongelezen bericht door GeertenJeanette »

Bij het asiel zeiden ze dat ze hem bij de albert heijn achtergelaten hadden, ze wisten blijkbaar ook van wie de hond was, maar meer informatie kregen we hier ook niet over.

Vreemde is ook dat hij een dubbele naam in zijn paspoort heeft staan: Yonas / Woody, wij zijn maar voor Woody gegaan.

We hebben zelf het sterke vermoeden dat het een hond is geweest van een dakloze o.i.d. hij loopt zonder lijn beter als met, is heel aanhankelijk en is veel meer naar het baasje gericht dan het vrouwtje.

Hij is helemaal gek op bier, niet dat hij dit krijgt, maar als hij de geur ruikt of alleen al de fles ziet zit hij bij je.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”