Havanezer en overige bichonachtigen.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Bericht
Auteur
Marie-Josée
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer en overige bichonachtigen.

#4111 Bericht door Marie-Josée »

Sancho is eigenlijk ook geen keffer en het voortdurend aan je kleven doet hij ook niet, dat was alleen het eerste jaar het geval.
Ik vind nog steeds dat hij nogal een kattennatuur heeft :mrgreen:

Cleva
Vaste gebruiker
Aantal honden: 7

#4112 Bericht door Cleva »

Ik ben op zoek naar een pup voor mijn zus en haar gezin. Geen geweldig ervaren hondenmensen maar wel verstandige figuren die niet over een week weer iets anders willen.
Ze gaan er natuurlijk mee op cursus en uiteindelijk wordt het twee keer in de week een middagje alleen zijn. Maar als dat niet lukt komt er wel een oppas.

Tot wie moet ik me wenden?
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Afbeelding

blacky
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

#4113 Bericht door blacky »

Cleva schreef: 09 jan 2021 21:25 Ik ben op zoek naar een pup voor mijn zus en haar gezin. Geen geweldig ervaren hondenmensen maar wel verstandige figuren die niet over een week weer iets anders willen.
Ze gaan er natuurlijk mee op cursus en uiteindelijk wordt het twee keer in de week een middagje alleen zijn. Maar als dat niet lukt komt er wel een oppas.

ik kan je niet helpen maar ik weet dat Marjoleine wacht tot één van haar hava teefjes loops wordt. Een erg leuk hondje waar wel wat pit in zit.
Ze hoopt dat ze in februari loops is overigens ze gaat een erg leuke reu gebruiken ook.
Afbeelding
gevni havanezers

blacky
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

#4114 Bericht door blacky »

blacky schreef: 10 jan 2021 00:22
Cleva schreef: 09 jan 2021 21:25 Ik ben op zoek naar een pup voor mijn zus en haar gezin. Geen geweldig ervaren hondenmensen maar wel verstandige figuren die niet over een week weer iets anders willen.

ik kan je niet helpen maar ik weet dat Marjoleine wacht tot één van haar hava teefjes loops wordt. Een erg leuk hondje waar wel wat pit in zit.
Ze hoopt dat ze in februari loops is overigens ze gaat een erg leuke reu gebruiken ook.
of kijk eens bij de havanezerclub Nederland daar staan erg veel fokkers op hun site.
Afbeelding
gevni havanezers

Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen”