Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Havanezer en overige bichonachtigen.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Havanezer en overige bichonachtigen.

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb ze nog nooit in het wild gezien maar het exemplaar wat ik straks tegenkwam heeft mijn hart gestolen.Superleuk hondje. Misschien kan ik Martin nog ooit verleiden om dan tenminste een klein hondje erbij te nemen :mann:
Volgens de baas was hij erg sociaal, rustig,en absoluut geen keffer.
Laatst gewijzigd door Marie-Josée op 05 jul 2011 15:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Reny
Zeer actief
Berichten: 19282
Lid geworden op: 06 feb 2009 19:56
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2
Locatie: Heerhugowaard

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Reny »

:cheer: :cheer:
Martin flink bewegen dan krijgen we nog een Fien op het forum :cheer: :cheer:
En de groeten van de mannen :zwaai
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Reny schreef::cheer: :cheer:
Martin flink bewegen dan krijgen we nog een Fien op het forum :cheer: :cheer:
Ik ga in elk geval m'n best doen :wink:
Supernova
Zeer actief
Berichten: 10203
Lid geworden op: 17 jul 2009 18:54
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Supernova »

Ja ik vind ze ook zo leuk :cheer:
Ik heb zelfs al wat rondgeneusd op sites van fokkers :oeps:
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ze zijn zo leuk! :I:

Ik wil er meer dan één :oeps:
Nah.
Het begin is er. :mrgreen:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Supernova
Zeer actief
Berichten: 10203
Lid geworden op: 17 jul 2009 18:54
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Supernova »

Marjoleine schreef:Ze zijn zo leuk! :I:

Ik wil er meer dan één :oeps:
Nah.
Het begin is er. :mrgreen:
Dat is wel het gevaar geloof ik als je aan Havanezers begint. Dan heb je er 1, en dan 2, en dan 3 en ga zo maar door. :ugh:
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door blacky »

Marjoleine schreef:Ze zijn zo leuk! :I:

Ik wil er meer dan één :oeps:
Nah.
Het begin is er. :mrgreen:
:smile: :smile: Jij ook al, je weet wat ze zeggen?
"en havaneser is net chips, 1 is niet genoeg" Voordat je er aan begint denk je dat dit onzin is maar als je er eenmaal een hebt denk je daar heel anders over.

Deze sticker is wel niet van een Hava, maar zou het kunnen zijn.
Afbeelding
Is overigens de opa van onze Spike.

En voor Ts weet dus waar ja aan begint.
Afbeelding
gevni havanezers
Barbabelle
Actief
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jun 2010 19:38
Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Barbabelle »

Ik wil eigenlijk een grotere hond, maar vriendlief gaat voor klein.
Dan is de havanezer de enige die er bij mij in komt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marjoleine »

O, een Havanezer is niet klein, dat lijkt alleen maar zo :mrgreen:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik ben niet voor de kleine hondjes ( Martin ook niet) maar we hebben wel ervaren dat het vaak makkelijker is.Ik wil altijd zo zelfstandig mogelijk zijn dus als Martin niet mee zou kunnen wil ik twee honden uit kunnen laten. Dat ging jarenlang ook goed maar zeker nu met winterglibberweer lukt me dat niet meer.
Het wordt dus pas een grote hond als Tomas er niet meer is of een kleintje als tweede.
Ik kijk al tijden naar kleine hondjes maar heb het niet op platte snuiten, ondervoorbeten en bolle ogen, en al helemaal niet op gekef.
Een teckel kwam ook aardig in de buurt maar dit ras is :I:
Ik vraag me alleen af hoe dat gaat als je met zo'n hondje door bos en veld trekt, als ik bekijk wat ik elke dag uit die weinige lange haren van Tomas trek aan takjes van bramen en distelpluizen, komt zo'n hondje niet hopeloos in de war? Of blijft zo'n uk braaf op het pad....?
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door blacky »

Die van mij blijven op het pad. Maar dat deed onze vorige hond Blacky ook en dat was een "grote". Mijn ervaring is dat er vooral veel in de vacht blijft hangen als ze jonger zijn. De vacht is nu "volwassen" En blijft minder in hangen. Met andere woorden het valt er in huis uit.

Wel blijven die vervelende klitte bollen erin hangen. Maar met een kammetje haal ik die er altijd uit.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

blacky schreef:
Marjoleine schreef:Ze zijn zo leuk! :I:

Ik wil er meer dan één :oeps:
Nah.
Het begin is er. :mrgreen:
:smile: :smile: Jij ook al, je weet wat ze zeggen?
"en havaneser is net chips, 1 is niet genoeg" Voordat je er aan begint denk je dat dit onzin is maar als je er eenmaal een hebt denk je daar heel anders over.

Deze sticker is wel niet van een Hava, maar zou het kunnen zijn.
Afbeelding
Is overigens de opa van onze Spike.

En voor Ts weet dus waar ja aan begint.
Die gedachte had ik al toen ik op internet zat te neuzen :mrgreen:
Dat wordt nog wat als ik er echt een in huis zou hebben.... :cheer:
Ik ben echt verliefd geworden en nu even niet meer voor rede vatbaar. Duimen jullie dat die verliefdheid vervuld wordt of overgaat?
Supernova
Zeer actief
Berichten: 10203
Lid geworden op: 17 jul 2009 18:54
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Supernova »

Marie-Josée schreef:
blacky schreef:
Marjoleine schreef:Ze zijn zo leuk! :I:

Ik wil er meer dan één :oeps:
Nah.
Het begin is er. :mrgreen:
:smile: :smile: Jij ook al, je weet wat ze zeggen?
"en havaneser is net chips, 1 is niet genoeg" Voordat je er aan begint denk je dat dit onzin is maar als je er eenmaal een hebt denk je daar heel anders over.

Deze sticker is wel niet van een Hava, maar zou het kunnen zijn.
Afbeelding
Is overigens de opa van onze Spike.

En voor Ts weet dus waar ja aan begint.
Die gedachte had ik al toen ik op internet zat te neuzen :mrgreen:
Dat wordt nog wat als ik er echt een in huis zou hebben.... :cheer:
Ik ben echt verliefd geworden en nu even niet meer voor rede vatbaar. Duimen jullie dat die verliefdheid vervuld wordt of overgaat?
Daar duim ik voor :mrgreen:
*Jolanda*

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

ohw ik weet precies wat je voelt...
ik ben ook verzot op de havanezer. Alleen hebben wij hier al twee grote honden rond stappen.
Beide honden zijn echter verzot op kleine hondjes maar er komt er hier geen derde.
Dus misschien als er eentje niet meer is dat ik dan voor een havanezer ga....
Maar dat duurt hopelijk nog erg lang
Gebruikersavatar
Lysette
Zeer actief
Berichten: 7073
Lid geworden op: 02 mei 2002 17:24
Locatie: Nuenen
Contacteer:

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik vind ze ook erg leuk. Als er ooit nog een haarballetje komt wordt het of een herplaatsertje of een havanezertje denk ik :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb al eens voorzichtig bij Martin gepolst.Zijn reactie was een diepe zucht en; waarom wil je per se twee honden? Tja, waarom? :19: :denken: :mrgreen:
Gewoon....omdat honden leuk zijn? En omdat Tomas dan een vriendinnetje heeft?
Maar om heel eerlijk te zijn zie ik ook erg op tegen het enorme zwarte gat als je maar een hond hebt en die gaat dood.Toen Falco overleed haalde ik troost uit Bruno, toen Bruno overleed uit Tomas.....Tomas is nu zo kostbaar aan het worden, dat is ook niet goed.
Maar ik ben ook aan een nieuwe uitdaging toe.Een pup grootbrengen vult die aardig in denk ik zo.
Gebruikersavatar
Frenk
Zeer actief
Berichten: 16000
Lid geworden op: 19 mar 2008 08:30
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Locatie: Hilversum

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Frenk »

Marie-Josée schreef:Ik vraag me alleen af hoe dat gaat als je met zo'n hondje door bos en veld trekt, als ik bekijk wat ik elke dag uit die weinige lange haren van Tomas trek aan takjes van bramen en distelpluizen, komt zo'n hondje niet hopeloos in de war? Of blijft zo'n uk braaf op het pad....?
Ik weet niet of Frenk's vacht vergelijkbaar is, maar bij hem is het in ieder geval nooit echt een probleem. Een bramentak of andersoortig takje trekt hij er zelf nog wel uit. Of ik zet mn voet erop, terwijl hij door loopt :mrgreen:
Zand droogt op en valt eruit. Wat wel een hel is, zijn die klissen. Die moet je er echt uithalen, anders draaien ze vast in de vacht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Frenk schreef:
Marie-Josée schreef:Ik vraag me alleen af hoe dat gaat als je met zo'n hondje door bos en veld trekt, als ik bekijk wat ik elke dag uit die weinige lange haren van Tomas trek aan takjes van bramen en distelpluizen, komt zo'n hondje niet hopeloos in de war? Of blijft zo'n uk braaf op het pad....?
Ik weet niet of Frenk's vacht vergelijkbaar is, maar bij hem is het in ieder geval nooit echt een probleem. Een bramentak of andersoortig takje trekt hij er zelf nog wel uit. Of ik zet mn voet erop, terwijl hij door loopt :mrgreen:
Zand droogt op en valt eruit. Wat wel een hel is, zijn die klissen. Die moet je er echt uithalen, anders draaien ze vast in de vacht.
Eigenlijk hetzelfde als de vacht van Tomas. Ondanks de weinige lange haren zit daar ook steeds vanalles in vast en meestal peutert hij het er zelf uit.Zand valt er na drogen wel uit.
Gelukkig, want ik wil best elke dag een keertje kammen maar geen uren.
Gebruikersavatar
Frenk
Zeer actief
Berichten: 16000
Lid geworden op: 19 mar 2008 08:30
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Locatie: Hilversum

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Frenk »

Marie-Josée schreef:Gelukkig, want ik wil best elke dag een keertje kammen maar geen uren.
Bij Frenk is zelfs elke dag niet nodig. Ik denk dat ik om de dag, soms twee dagen een kam erdoorheen haal. Wassen doe ik gemiddeld elke twee weken. Mijn ervaring is dat de vacht dan niet alleen schoner, maar vooral ook losser (minder klitten) blijft. Bovendien vind ik het zelf ook wel fris als hij op schoot ligt of zelfs op bed :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

De eigenaar die ik gesproken heb gaf aan dat een Havanezer geen echte ondervacht heeft en daarom in de winter extra bescherming nodig had. Hij had een dekje op.Heeft Frenk wel een ondervacht?
Ik tut liefst niet te veel met een hond, strikjes en kleding is niet echt mijn ding, dus ik moet wel een hondje nemen wat bij ons past.
Supernova
Zeer actief
Berichten: 10203
Lid geworden op: 17 jul 2009 18:54
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Supernova »

Marie-Josée schreef:De eigenaar die ik gesproken heb gaf aan dat een Havanezer geen echte ondervacht heeft en daarom in de winter extra bescherming nodig had. Hij had een dekje op.Heeft Frenk wel een ondervacht?
Ik tut liefst niet te veel met een hond, strikjes en kleding is niet echt mijn ding, dus ik moet wel een hondje nemen wat bij ons past.
Nouja, een stoere functionele jas is toch geen tutten? Ik zou dat echt geen probleem vinden.
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door blacky »

Marie-Josée schreef:De eigenaar die ik gesproken heb gaf aan dat een Havanezer geen echte ondervacht heeft en daarom in de winter extra bescherming nodig had. Hij had een dekje op.Heeft Frenk wel een ondervacht?
Ik tut liefst niet te veel met een hond, strikjes en kleding is niet echt mijn ding, dus ik moet wel een hondje nemen wat bij ons past.
De vacht van een havanezer en coton is zeer vergelijk baar. En hier geen jasjes voor de kou. maar wel voor vocht. De natte haren drogen niet echt snel. En even een dekje over als het regend is zo gebeurt. Daar naast gaan ze met 9 maanden hun vacht wisselen en dat is wel erg veel kam werk. (of je laat je hondje kort trimmen).
Als ze 2.5 jaar zijn is dit over en dan is hier 1 keer in de week kammen genoeg. Wel moet je regelmatig wassen. Hier doe ik dat om de 6 weken. Niet omdat ze stinken maar omdat de vacht toch wat vuil is en dus gaat klitten. Eenmaal gewassen is eens in de week kammen genoeg. Je hoeft zo weinig te kammen omdat er zo weinig tot geen ondervacht is.

Als de Havanezer maar half zo leuk is als een Coton dan zijn het super hondjes.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

IK denk dat er weinig verschil zit tussen de karakters van de Coton en de Havanezer?
Ik vind ze allebei leuk.
Ik vind een dekje ook geen probleem hoor maar alleen als dat nodig is, niet voor de sier zeg maar. Een beetje weerstand mag een hond, ook een kleintje, toch wel zelf opbouwen.
Als zo'n hondje het snel koud heeft of doornat regent dan komt er gewoon een dekje hoor :mrgreen:
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door blacky »

Marie-Josée schreef:IK denk dat er weinig verschil zit tussen de karakters van de Coton en de Havanezer?
Ik vind ze allebei leuk.
Ik vind een dekje ook geen probleem hoor maar alleen als dat nodig is, niet voor de sier zeg maar. Een beetje weerstand mag een hond, ook een kleintje, toch wel zelf opbouwen.
Als zo'n hondje het snel koud heeft of doornat regent dan komt er gewoon een dekje hoor :mrgreen:
Verschil ik karakter weet ik niet. Maar in uiterlijk lijken ze zo erg op elkaar dat een Hananezer fokker in Groningen op show het verschil eerst niet zag.
Het zijn ontzettend taaie hondjes. Dat is iets waar veel mensen zich op vergissen. Die denken alleen maar aan die kleine nep Malthezers. En dat zijn deze hondjes niet. Ik kan natuurlijk niet voor de Havanezer spreken maar de Coton is dat zeker niet. Hier spelen ze ook gewoon buiten in de tuin hoor. Ook als het 10 graden vriest. Geen enkel probleem. Ze zijn dan zelfs erg graag buiten. De dekjes en pakjes zijn alleen maar voor de sneeuw klonten. Want die zijn erg pijnlijk, en een regen dekje. En dat is vooral voor mijn gemak.
Afbeelding
gevni havanezers
Sil
Zeer actief
Berichten: 437
Lid geworden op: 26 dec 2009 22:02
Mijn ras(sen): maltezer
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Sil »

blacky schreef:
Marie-Josée schreef:IK denk dat er weinig verschil zit tussen de karakters van de Coton en de Havanezer?
Ik vind ze allebei leuk.
Ik vind een dekje ook geen probleem hoor maar alleen als dat nodig is, niet voor de sier zeg maar. Een beetje weerstand mag een hond, ook een kleintje, toch wel zelf opbouwen.
Als zo'n hondje het snel koud heeft of doornat regent dan komt er gewoon een dekje hoor :mrgreen:
Verschil ik karakter weet ik niet. Maar in uiterlijk lijken ze zo erg op elkaar dat een Hananezer fokker in Groningen op show het verschil eerst niet zag.
Het zijn ontzettend taaie hondjes. Dat is iets waar veel mensen zich op vergissen. Die denken alleen maar aan die kleine nep Malthezers. En dat zijn deze hondjes niet. Ik kan natuurlijk niet voor de Havanezer spreken maar de Coton is dat zeker niet. Hier spelen ze ook gewoon buiten in de tuin hoor. Ook als het 10 graden vriest. Geen enkel probleem. Ze zijn dan zelfs erg graag buiten. De dekjes en pakjes zijn alleen maar voor de sneeuw klonten. Want die zijn erg pijnlijk, en een regen dekje. En dat is vooral voor mijn gemak.
He joh, jij met je "kleine nep maltezers"!! :tong: :neenee: MIJN HARLEY loopt stoer door de sneeuw zonder jas te rennen en vandaag wilde hij na een half uur wandelen, terwijl het sneeuwde, niet naar binnen omdat hij het nog veel te veel naar z'n zin had in de sneeuw. Toen heb ik hem nog maar even in de tuin gelaten :tong: :tong: :tong: . Dus stel je mening even bij! Een Maltezer heeft ook geen ondervacht en hij krijgt het alleen koud als hij doornat wordt van de regen en het erg koud is buiten. Z'n vacht is niet erg kort geschoren, want dan lopen ze zowat in hun nakie, maar meer een lange puppieknip. Gaat helemaal goed! Als het hard regent dan droog ik hem af als we thuis komen en als het erg koud is dan fohn ik hem even droog, wat zo gebeurd is omdat de vacht niet dik is. Toevallig zat ik pas ook te kijken naar Havanezers als eventueel tweede hondje omdat ik een gekleurd hondje wel leuk zou vinden, maar of ze zo lief zijn als mijn Maltezer............????
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Marie-Josée schreef:IK denk dat er weinig verschil zit tussen de karakters van de Coton en de Havanezer?
Ik vind ze allebei leuk.
Ik vind een dekje ook geen probleem hoor maar alleen als dat nodig is, niet voor de sier zeg maar. Een beetje weerstand mag een hond, ook een kleintje, toch wel zelf opbouwen.
Als zo'n hondje het snel koud heeft of doornat regent dan komt er gewoon een dekje hoor :mrgreen:
Ik weet niet of ze veel schelen in karakter.
Ik weet alleen dat ik Fien superleuk vind en supermakkelijk.
Ik heb voor Fien alleen een regenjas omdat ze koud wordt als ze doornat wordt en ze is stoer zat om twee uur mee te lopen met de groten ;)
Koud heeft ze het niet, daar loopt ze denk ik te hard voor :mrgreen:

Ik ben echt verkocht en als ze ooit een leuke dochter produceert mag die lekker blijven :pffff:
(zo'n gekleurde pup is dus net een cavia :smile: :smile: )
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

IK las ook nog ergens dat je de vacht absoluut niet mag knippen en ik vind dat lange ook juist leuk als het wat ruig valt.Behalve als er distelklitten in komen denk ik :neenee:
Ik krijg er steeds meer zin in :mann:
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Het zijn wel toverballen als pup :I:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 21&bih=492" onclick="window.open(this.href);return false;
Supernova
Zeer actief
Berichten: 10203
Lid geworden op: 17 jul 2009 18:54
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Supernova »

Marie-Josée schreef:Het zijn wel toverballen als pup :I:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 21&bih=492" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja leuk he :I:
En wanneer komt er 1? :mrgreen:
Wil je eigenlijk een reu of een teef?
Sil
Zeer actief
Berichten: 437
Lid geworden op: 26 dec 2009 22:02
Mijn ras(sen): maltezer
Aantal honden: 2

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Sil »

Marie-Josée schreef:Het zijn wel toverballen als pup :I:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 21&bih=492" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh, krimmeneel! Het lijken mijn kinderen wel! Als ik dan graag een gekleurd hondje wil dan mag ik de keus wel aan iemand over laten die er een beetje kijk op heeft anders heb ik nog een Maltezer look-a-like (Sorry, is volgens mij geen Ned woord voor Martin).
Wanneer is er trouwens een nestje voor Fien gepland? Zo te horen zijn er klantjes zat :D .
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”