Cooper, Tibetaanse Terriër

Honden die een ander tehuis zoeken kunnen bij het moderatorteam aangemeld worden, echter worden alleen berichten met een duidelijke reden en contact-gegevens geplaatst.
Lees hier de procedure.

Moderator: moderatorteam

Plaats reactie
Bericht
Auteur
alm@
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 2
Locatie: bij het strand, baasje van Frodo en Gandalf de langhaar Teckels

Cooper, Tibetaanse Terriër

#1 Bericht door alm@ »

Mijn naam is Cooper en ik ben een ras Tibetaanse Terriër van 2 jaar. Ik ben een echt reutje die altijd te verleiden is voor een wandeling. Ik rij graag met de auto mee en dan hoor je zelfs niet dat ik er bij ben. Ik ben heel intelligent, dit is mijn sterkte maar ook mijn zwakte. Zo heb ik geleerd om mijn baasje te sturen. Mijn vacht laat ik goed borstelen maar soms durf ik eerst wel tegen sputteren, dan mag je me zeker niet laten winnen.
Door mijn rugzak gedraag ik mij soms als een echte weerspannige puber. Ik ben lief en kom ook graag dichtbij liggen maar toch wil ik niet altijd gestreeld worden. Ik ben dus op zoek naar een ervaren baasje met een zachte hand maar die mij ook zonder twijfelen kan corrigeren. Zoals vele reutjes kan ik goed opschieten met teefjes. Me laten domineren door andere reutjes vind ik maar niks. Sinds 3 maanden verblijf ik tijdelijk in een gezin met een 6 jarige Saluki en 2 poezen in de omgeving van Geel.
Met de saluki kan ik goed alleen blijven. Maar liefst niet te lang. Samenleven met poezen was nieuw voor mij, maar dit gaat ondertussen goed.
Mocht je op zoek zijn naar een uitdaging, kan je me bereiken via Erika op
(+32) 0468/277475 of Bieke op (+32) 0479/387945. Natuurlijk mag je ook ons mama
bellen via Christel Nies (+32) 0477/741903.
Hopelijk tot binnenkort!
Cooper (Ik luister ook naar Coopy)

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Overplaatsing”