Bobbie, Mechelse herder teef 2 jaar

Honden die een ander tehuis zoeken kunnen bij het moderatorteam aangemeld worden, echter worden alleen berichten met een duidelijke reden en contact-gegevens geplaatst.
Lees hier de procedure.

Moderator: moderatorteam

Plaats reactie
Bericht
Auteur
cloris
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Bobbie, Mechelse herder teef 2 jaar

#1 Bericht door cloris »

Door privé omstandigheden ben ik noodgedwongen om een ander baasje te zoeken voor mijn lieverd. Sinds kort is mijn relatie over en ik moet weer fulltime aan de slag. Bobbie verdiend zoveel meer dan ik haar kan bieden. De keus om haar te herplaatsen is puur uit liefde genomen. Natuurlijk wil ik haar het liefst houden, maar dan zou ik absoluut niet aan haar denken. Daarnaast is Bobbie een redelijk "pittige" hond die structuur en duidelijkheid nodig heeft. Door mijn onregelmatige diensten kan ik haar dit niet geven

Bobbie is een Mechelse herder (zonder stamboom) van net 2 jaar. Zij is gesteriliseerd en heeft altijd haar inentingen gehad.

Bobbie is voor bekende de liefste/enthousiast hond die je je maar kan wensen. Ze doet werkelijk alles voor je. Naar onbekende kan zij nog wat onzeker zijn, dan doel ik voornamelijk op bezoek. Maar zodra ze je kent en vertrouwd (na 1 bezoek al) herkent ze je van meters afstand.

Bobbie kent alle basis commando's en is erg leergierig. Loslopen doet zij prima, zodra je haar roept zit ze binnen 1sec voor je neus.
Aan de lijn kan zij nog wel eens blaffen naar mensen/honden. Maar met een consequente baas is dit in goede lijnen onder controle te krijgen. (Mijn vader bijv. heeft haar volledig onder appel staan, bij hem heeft ze dit gedrag niet).

Bobbie is opgegroeid met katten en vind deze reuze interessant! Als de kat haar een tik geeft doet ze niets terug. Kinderen vind zij geweldig, iets te geweldig omdat ze door haar lompigheid te wild kan doen.

Pff, wat voelt het dubbel om dit allemaal te typen. Ik hoop dat ik een geweldig baasje voor haar kan vinden, met behulp van dit forum. Ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik het idee heb dat hier alleen maar oprechte dierenliefhebbers zitten.

Voor info mail naar: lindaalvino@gmail.com

Met vriendelijke groet, linda

lucie
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Re: Bobbie, Mechelse herder teef 2 jaar

#2 Bericht door lucie »

ik duim voor een geweldig huisje voor deze kanjer :ok:
Afbeelding

Plaats reactie