Goed tehuis gezocht

Honden die een ander tehuis zoeken kunnen bij het moderatorteam aangemeld worden, echter worden alleen berichten met een duidelijke reden en contact-gegevens geplaatst.
Lees hier de procedure.

Moderator: moderatorteam

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Budkes
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Goed tehuis gezocht

#1 Bericht door Budkes »

Lieve forumleden.,

We hebben 2 weken geleden te horen gekregen dat mijn vader, 82 jaar oud, asbestkanker heeft. Prognose hooguit nog 1 jaar te leven. Zijn grootste zorg is zijn hondje Lucky. Lucky is een Spaans zwervertje van nu 11 jaar oud. Ze was na de dood van mijn moeder 4 jaar geleden zijn enige houvast. Mijn vader en moeder hebben Lucky geadopteerd op 4 jarige leeftijd. Lucky is een podenco mix achtig typje, op dit moment veel te zwaar maar ik krijg het bij mijn vader niet meer tussen de oren dat ze af moet vallen. Ze is ontzettend lief en tot op het bot verwend. Ze kan niet los. Maar vraagt ook niet meer veel. Ze slaapt bij mijn vader op bed. En neemt genoegen met 4x per dag een rondje om de kerk. Hij heeft aan mij gevraagd om ervoor te zorgen dat Lucky een goed tehuis krijgt voor de jaren die haar nog resten. Ik heb hem beloofd dat ik daarvoor ga zorgen. Ik heb hem ook beloofd dat Lucky bij mij blijft totdat ik echt een heel goed tehuis voor haar gevonden heb. Maar ik weet ook dat Lucky niet echt op haar plaats is bij mij, 5 erg drukke honden en Simon (zoon) en ik die veel weg zijn. De 5 honden kunnen bij mij binnen en buiten zijn met elkaar als wij er niet zijn, maar ik denk dat Lucky gebaat is bij het zijn van enige hond, als prinses op de erwt.
Volgende maand gaan we met mijn vader en de rest van ons gezin, Pa, broer en zijn vrouw , 5 kleinzoons en aanhang, achterkleinkind, 7 honden en ik , inclusief Lucky naar Texel, ik ben bang dat mijn vader het daarna op gaat geven. Want dat is het enige waar hij nog naar uit kijkt, nadat ik hem met de hand op mijn hart beloofd hebt dat ik voor Lucky zal zorgen totdat ik een goed tehuis voor haar gevonden heb.
Wie heeft een plekje voor Lucky of kan me helpen aan een goed plekje voor Lucky?
Ik besef dat het niet makkelijk wordt, ook al omdat hij haar nu nog absoluut niet kan missen en ik dus geen idee heb wanneer ze beschikbaar is.
Ze is, buiten haar overgewicht om, kerngezond. Zodra ik wat foto's heb plaats ik ze in dit topic.
Gr. Aniek

Afbeelding

Crescent
Site Moderator
Mijn ras(sen): Ariégeois, Griekse brak.
Aantal honden: 2

Re: Goed tehuis gezocht

#2 Bericht door Crescent »

Uiteraard is ze bij ons welkom.
Afbeelding
Out of the strong came forth sweetness.

Persistence
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Sheltie x boerenfox
Aantal honden: 2

Re: Goed tehuis gezocht

#3 Bericht door Persistence »

Zo te zien heb je al een goede kandidaat! Wat naar van je vader. Wens jullie nog een mooi verblijf op Texel toe!
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Overplaatsing”