Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maag/darmproblemen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

We zijn terug en eigenlijk met redelijk positief nieuws, al is de ureumwaarde te hoog, de nieren zien er nu nog goed uit en ook de andere organen tonen geen afwijkingen al is de maagwand op een plek wel wat verdikt wat zou kunnen komen door de ureum die in de maag terecht komt.
Nierdieet is nog niet aangewezen; hij moet eerst gaan eten dus daar heeft hij nu twee prikken voor gehad plus medicatie voor thuis.
Urine was in orde.
Voorlopig mag hij eten wat hij lekker vindt om het patroon te doorbreken want zoals de dierenarts aangaf; als hij al zo lang slecht eet kan dat de nierwerking ook beïnvloeden.
We zijn redelijk gerustgesteld :cheer: en nu komt het er op aan om hem aan het eten te krijgen.
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Yeufke »

Een hele opluchting. :cheer:
En nu maar wat lekkers verzinnen voor jullie prinsje. Succes!
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Een weigerachtige Havanezer aan het eten krijgen is anders een niet te onderschatten onderneming :engel: . Meneer blieft geen rauw vlees.
Ook geen rauwe vis. Maar goed, alles kan gekookt worden. Dat eitje mag hij gerust nog hebben als dat helpt.
Ik ga dadelijk wat pasta koken en daar wat vis bij doen.
Zelf kunnen we voorlopig beter droog brood eten :Q:
S@ndr@
Zeer actief
Berichten: 63931
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:13

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

zou ik ook doen denk ik en als er uit de ontlasting niets komt misschien af en toe een noritje om die darmen een beetje schoon te maken.. niet gelijk met de medicatie dan natuurlijk..
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Sancho wordt helemaal gelukkig als hij dit leest, hij wil eigenlijk niets liever dan met de pot meeëten. Zonder zout uiteraard.
We zeggen vaak tegen elkaar dat we een kinderstoeltje moeten aanschaffen zodat hij aan tafel kan. Hij wacht altijd tot wij klaar zijn met eten en begint dan pas aarzelend aan zijn eigen voer. Met nog een blik richting ons bord en richting pannen.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Marie-Josée schreef: 14 mei 2021 15:29 Sancho wordt helemaal gelukkig als hij dit leest, hij wil eigenlijk niets liever dan met de pot meeëten. Zonder zout uiteraard.
We zeggen vaak tegen elkaar dat we een kinderstoeltje moeten aanschaffen zodat hij aan tafel kan. Hij wacht altijd tot wij klaar zijn met eten en begint dan pas aarzelend aan zijn eigen voer. Met nog een blik richting ons bord en richting pannen.
Nou dat is duidelijk :mrgreen:
Kook gewoon maar wat extra.
Zo nodig nog een schepje gistocal er bij om mogelijke tekorten in het geheel op te heffen?
Zo deed ik het vroeger bij de honden.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ha ja mijn moeder deed dat ook zo. Met Gistocal idd. Die heb ik hier ook staan :mann:
Gebruikersavatar
thom
Zeer actief
Berichten: 43749
Lid geworden op: 29 sep 2006 04:30
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door thom »

Gelukkig (voorlopig) positief nieuws. Fijn !
Afbeelding
Onze Portugese Quin.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Gek he, ik zie nog teveel spoken en beren en zo, maar het valt me op dat hij steeds lustelozer wordt. Hij at straks wel wat gekookte kip en macaroni maar verder ligt hij op één plek, als hij zich al verplaatst hangt zijn staart naar beneden en dat is ongekend, die ligt normaal altijd helemaal over zijn rug behalve als hij aan het eten is.
MIsschien een bijwerking van de spuitjes tegen misselijkheid. Ik hoop dat hij morgen toch wat tieriger is.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Marie-Josée schreef: 14 mei 2021 20:33 Gek he, ik zie nog teveel spoken en beren en zo, maar het valt me op dat hij steeds lustelozer wordt. Hij at straks wel wat gekookte kip en macaroni maar verder ligt hij op één plek, als hij zich al verplaatst hangt zijn staart naar beneden en dat is ongekend, die ligt normaal altijd helemaal over zijn rug behalve als hij aan het eten is.
MIsschien een bijwerking van de spuitjes tegen misselijkheid. Ik hoop dat hij morgen toch wat tieriger is.
Kan me niet voorstellen dat dat aan spuitjes tegen misselijkheid is
Weet je wat hij heeft gekregen voor spuitjes?

Als jij denkt dat hij lustelozer wordt, lijkt me op zijn minst een gesprek met een DA verstandig.
Heeft hij koorts?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door crutz »

ranetje schreef:
Marie-Josée schreef: 14 mei 2021 20:33 Gek he, ik zie nog teveel spoken en beren en zo, maar het valt me op dat hij steeds lustelozer wordt. Hij at straks wel wat gekookte kip en macaroni maar verder ligt hij op één plek, als hij zich al verplaatst hangt zijn staart naar beneden en dat is ongekend, die ligt normaal altijd helemaal over zijn rug behalve als hij aan het eten is.
MIsschien een bijwerking van de spuitjes tegen misselijkheid. Ik hoop dat hij morgen toch wat tieriger is.
Kan me niet voorstellen dat dat aan spuitjes tegen misselijkheid is
Weet je wat hij heeft gekregen voor spuitjes?

Als jij denkt dat hij lustelozer wordt, lijkt me op zijn minst een gesprek met een DA verstandig.
Heeft hij koorts?

Waarschijnlijk heeft hij cerenia gehad

Lethargie kan blijkbaar wel soms
linkje

Ik had emeprid wat logischer gevonden in zijn situatie omdat hij niet spuugde, maar dat is er volgens mij niet injecteerbaar
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Cerenia heeft hij voor vandaag in tabletvorm. en zakjes sucralfaat.
De injecties waren prevomax en metomotyl.
Het is even ongelofelijk lastig omdat het een op een nuchtere maag moet, het ander juist niet, en het schema voor zijn hartmedicatie was ook al vrij strikt dus het is nu echt passen, meten en rekenen.
Vanmorgen ging het nog niets beter, hij sukkelde naar buiten waar ik hem uit de stromende regen terug heb moeten halen omdat hij gras stond te kauwen wat blijkbaar noodzakelijker was dan de koude regen vermijden.
Normaal zet hij geen stap buiten als het regent.
En dat tot twee keer toe. Ik heb hem afgedroogd en nu ligt hij als een bal opgerold in het mandje waar hij al maanden niet meer in lag.

Ik denk nu even iets heel geks. Een half jaartje geleden moest ik ineens afstappen van de cardisure en overgaan op vetmedin.Was ook nog eens goedkoper werd me gezegd.
Gisteren werd het verhaal omgedraaid wat me nogal verbaasde. Vetmedin was niet leverbaar. Ik heb nu weer cardisure meegekregen. De vetmedin is nog niet op maar nu gaat het door mijn hoofd; zou de vetmedin misschien de oorzaak kunnen zijn? Want sindsdien bedenk ik nu, zijn de darmproblemen al min of meer begonnen.We dachten toen dat het aan de hondensnoepjes lag en zijn steeds een andere merk gaan uitproberen. Intussen is het langzaam maar zeker steeds erger geworden. De prostaat, die wel wat vergroot was, kreeg ook al de schuld maar daar lag het ook niet aan.
Gisteravond voor het slapen gaan heeft hij nog vetmedin gehad.
Gebruikersavatar
HillieS
Zeer actief
Berichten: 22553
Lid geworden op: 15 sep 2010 10:46
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door HillieS »

Marie-Josée schreef: 15 mei 2021 08:53 Cerenia heeft hij voor vandaag in tabletvorm. en zakjes sucralfaat.
De injecties waren prevomax en metomotyl.
Het is even ongelofelijk lastig omdat het een op een nuchtere maag moet, het ander juist niet, en het schema voor zijn hartmedicatie was ook al vrij strikt dus het is nu echt passen, meten en rekenen.
Vanmorgen ging het nog niets beter, hij sukkelde naar buiten waar ik hem uit de stromende regen terug heb moeten halen omdat hij gras stond te kauwen wat blijkbaar noodzakelijker was dan de koude regen vermijden.
Normaal zet hij geen stap buiten als het regent.
En dat tot twee keer toe. Ik heb hem afgedroogd en nu ligt hij als een bal opgerold in het mandje waar hij al maanden niet meer in lag.

Ik denk nu even iets heel geks. Een half jaartje geleden moest ik ineens afstappen van de cardisure en overgaan op vetmedin.Was ook nog eens goedkoper werd me gezegd.
Gisteren werd het verhaal omgedraaid wat me nogal verbaasde. Vetmedin was niet leverbaar. Ik heb nu weer cardisure meegekregen. De vetmedin is nog niet op maar nu gaat het door mijn hoofd; zou de vetmedin misschien de oorzaak kunnen zijn? Want sindsdien bedenk ik nu, zijn de darmproblemen al min of meer begonnen.We dachten toen dat het aan de hondensnoepjes lag en zijn steeds een andere merk gaan uitproberen. Intussen is het langzaam maar zeker steeds erger geworden. De prostaat, die wel wat vergroot was, kreeg ook al de schuld maar daar lag het ook niet aan.
Gisteravond voor het slapen gaan heeft hij nog vetmedin gehad.
Dit staat erover in de bijsluiter, zou dus best kunnen inderdaad.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Er is eigenlijk geen sprake van voorbijgaande diarree maar bijna chronische.Maar dat zet men niet in een bijsluiter schat ik zo.
De dierenarts wilde maandag weten hoe het met hem ging dus zolang redden we het wel.
Hij braakt niet ( deed hij eigenlijk toch al niet) maar is kennelijk nog misselijk. Hij heeft net met grote tegenzin een zakje gel weg moeten slikken dus ik kijk het nog even aan.
De vetmedin laat ik vanmorgen maar even weg en vanavond krijgt hij cardisure, ik durf de vetmedin nu niet meer op te maken.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Dat verhaal heb ik inderdaad ook al opgezocht.
Nu is het hartprobleem van Sancho wel veel groter dan een hartruisje maar toch....en misschien is de dosering voor hem te hoog. Zeker omdat hij nog maar 8 kg weegt. Ook iets vreemds, hij is 4 dagen geleden gewogen en toen was hij 2 kg afgevallen, een dag geleden daar weer gewogen en nog maar 1 kg verschil. Bij een hondje van ooit 9 kg is dat wel een erg grote schommeling.
Intussen hebben we een halfuurtje gewandeld, aan de lijn want hij wilde alleen maar gras eten.
Zijn ontlasting is nog steeds dun, op het laatst alleen nog slijm en gras. Extra probleem met zo'n overvloedige vacht :ugh:
Koorts heeft hij niet, ook niet gehad.
Maar hij is gewoon apathisch.Niet gek natuurlijk maar zooooooooooooooo zielig en zo afwijkend van de vrolijke ondeugd die hij was.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Heavy schreef: 15 mei 2021 09:24 [ Het zou mooi zijn als de vetmedin de oorzaak is.
Ja en nee. Dan zou de oplossing simpel zijn maar het zou ook betekenen dat ik door toedoen van de dierenartsen mijn hondje stelselmatig aan het vergiftigen ben geweest om het zo maar cru te zeggen.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Marie-Josée schreef: 15 mei 2021 10:47 Dat verhaal heb ik inderdaad ook al opgezocht.
Nu is het hartprobleem van Sancho wel veel groter dan een hartruisje maar toch....en misschien is de dosering voor hem te hoog. Zeker omdat hij nog maar 8 kg weegt. Ook iets vreemds, hij is 4 dagen geleden gewogen en toen was hij 2 kg afgevallen, een dag geleden daar weer gewogen en nog maar 1 kg verschil. Bij een hondje van ooit 9 kg is dat wel een erg grote schommeling.
Intussen hebben we een halfuurtje gewandeld, aan de lijn want hij wilde alleen maar gras eten.
Zijn ontlasting is nog steeds dun, op het laatst alleen nog slijm en gras. Extra probleem met zo'n overvloedige vacht :ugh:
Koorts heeft hij niet, ook niet gehad.
Maar hij is gewoon apathisch.Niet gek natuurlijk maar zooooooooooooooo zielig en zo afwijkend van de vrolijke ondeugd die hij was.
Drinkt hij wel genoeg?
Hoe is het slijmvlies in zijn bek en bij zijn ogen?

Hij kan ook dreigen uit te drogen.
(daar kan het gewichtsverlies ook door komen)
Denk dat ik toch naar de DA zou gaan.
Ik zie natuurlijk alleen wat je schrijft, maar wat je schrijft voelt voor mij niet goed.
Knuffeltje voor de kleine man en voor jou.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Als hij niet zou eten en drinken zou hij volgens de dierenarts aan het infuus gelegd worden maar gelukkig is hij toen ik hem oppakte en bij het water zette goed gaan drinken en lustte daarna ook wel een paar hapjes gekookte kip.
Drinken is bij hem altijd wat lastig te beoordelen; hij drinkt alleen buiten aan het bronnetje of het watervalletje maar ik let nu op hem als een duvel op zielen :engel: En hij stond behoorlijk lang bij te tanken.
Ik ben weer even helemaal blij, pffff.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Oef, dat is even opluchting. :ok:
Hopelijk blijft het ook binnen.
Dan is dat een zorg minder.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Het lijkt wat beter te gaan, tijdens een korte wandeling van een half uurtje werd er niet meer naar grassprietjes omgekeken. De ontlasting is wel nog bagger maar daar is ook nog niets mee gedaan. Veel fut heeft hij nog niet maar dat kan natuurlijk ook niet.
Uiteindelijk weten we nog steeds de oorzaak niet en is er ook geen oplossing voorhanden. Het kan door de nieren komen maar andersom kan ook; dat de nierfunctie verslechterde door de maag-darmproblemen.
Of toch een reactie op het langdurig gebruik van de hartmedicatie. Of er is iets met de vetmedin waardoor hij "niet leverbaar "was.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Hopelijk blijft het steeds beter gaan :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb iets te vroeg gejuicht vrees ik, gisteren at hij tegen de avond goed van de vis en worteltjes en de hele dag had hij geen sprietje aangekeken, vanmorgen had hij ondanks het zakje maag-gel helaas alleen nog maar oog voor gras en was zijn eetlust ook weer ver te zoeken.
Nu hoeft hij 's morgen niet te eten maar zijn medicijnen met een stukje worst gingen er voorheen altijd prima in. Nu laat hij alles deskundig uit zijn bekje rollen.
Ik had de vetmedin een dagje overgeslagen en daarna gehalveerd, sinds gisteravond kreeg hij weer de hele dosis. Dus mijn vermoeden gaat toch weer richting die medicatie.
Hopelijk ligt het dan enkel aan het merk en niet aan de werkzame stof want dat hebben we nog een probleem.
Maar het blijft gokken :ugh:
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door ranetje »

Ook al is het een gok, toch maar met de DA overleggen?
Want als dit klopt is het medicijn niet goed voor hem.
Volg je gevoel.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik ga dat zeker doen, het ergste wat je kunt doen is je eigen dier stelselmatig vergiftigen.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Persistence »

He wat balen zeg, het ging net de goede kant op. Hoe is de ontlasting nu?
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Persistence schreef: 18 mei 2021 11:06 He wat balen zeg, het ging net de goede kant op. Hoe is de ontlasting nu?
Goeie vraag want daar begon het mee. Vanmorgen tijdens de wandeling heeft hij niets gedaan, misschien van te voren ergens achter een struik in de tuin, maar normaal doet hij dat tijdens het wandelen. Ik zie geen gele prut aan zijn broek hangen dus dat is denk ik wel een goed teken.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Persistence »

Ik denk het ook, maar ik zou zelf pas gerustgesteld zijn als ik het echt zelf zag :wink: Had je uiteindelijk nog ontlasting laten testen?
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb nog niet laten testen, wilde eerst hun advies volgen.
Maar helaas, vanavond toch weer dunne drab, voornamelijk gras. En weer geen eetlust.
Zus was op bezoek en toen was hij dolenthousiast, dat dan weer wel. Maar wandelen is gewoon niet leuk meer; hij blijft steeds achter om te grazen en loopt ook niet meer hard om ons in te halen.
Dus morgen bel ik de dierenarts maar weer. En probeer wat ontlasting mee te nemen.
blondie
Zeer actief
Berichten: 30331
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:44
Aantal honden: 2

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door blondie »

Wat rot!
Waar is het bloed precies op getest? Omdat je schreef dat er uitgebreid bloedonderzoek is gedaan?
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Maag/darmproblemen

Ongelezen bericht door Persistence »

Hoop dat je snel terecht kan bij de dierenarts, dit sukkelen zo is ook niks… Op de momenten dat hij niet wilt eten, reageert hij dan als je zijn buik aanraakt?
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”