Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekken!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Hallo lieve mensen,

Over 2 dagen leeft Takkie alweer een half jaar zonder tong! Voor de gelegenheid heb ik een nieuw filmpje van hem gemaakt. Zo zie je dat hij niet alleen leeft, maar ook gewoon echt LEEFT zoals het hoort voor een hondje zoals hij. Plezier heeft hij genoeg gelukkig. Dit filmpje gaat over een wandeling verleden week waarbij we een stel ganzen tegenkomen...

(De eerste 30 seconden is hetzelfde intro als het eerste filmpje, maar daarna komt een ander filmpje)

Ook heb ik nu goed Facebook contact met Patricia en Emmia, van wie Caine is, de tongloze hond waardoor ik toen heb besloten toch door te gaan en hem niet te laten inslapen. Dat ene vage filmpje dat Marco toen hier postte van Caine heeft Takkie's leven gered. De boxer Caine leeft nog steeds, is inmiddels 6 jaar en heeft meer dan de helft van zijn leven geen tong meer. Hij heeft wel ook al weer zelf leren eten. Nu Takkie nog! Caine woont in de buurt van Chicago trouwens :D

Verder gaat het, zoals jullie al aanvoelen, gewoon nog erg goed hier. Het ritme en de routine zitten er goed in en het is nu zo'n beetje dagelijkse gang van zaken geworden. Ook ben ik bezig met een eigen blog voor Takkie, om zijn verhaal met de wereld te delen.

Veel plezier met het filmpje!

groetjes en wafjes,

Frank & Takkie
Afbeelding

Afbeelding
katerke
Zeer actief
Berichten: 4579
Lid geworden op: 04 sep 2013 10:09
Aantal honden: 6

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door katerke »

Wat ziet hij er goed uit

Ben zo blij dat het allemaal positief is uitgedraaid

Een super Takkie is het .

:E:
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Pas maar op. Buiten dat ik dieren opjagen simpelweg niet grappig vind, hebben ze straks weer eieren en vervolgens kleintjes, die ze met hand en tand verdedigen.
Takkie the tongue and eyeless dog lijkt me niet zo'n succes.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door ranetje »

Leuk filmpje, Takkie doet het goed zo te zien :ok:

Met die ganzen zou ik ook een beetje uitkijken.
Een maai met een vleugel is geen feestje.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
teckeltoos
Zeer actief
Berichten: 13884
Lid geworden op: 06 sep 2002 10:15
Aantal honden: 0

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Superteckel :E: :I:
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Emma »

Wat leuk om weer even wat iver takkie te lezen.
Vind het wel een mooi voorbeeld verhaal, dat het op zich wel kan, zonder tong.
Takkie ziet er goed uit :ok:
Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Het gaat inderdaad goed met Takkie, ik ben er zo blij om!

Het is overigens geen gewoonte van ons om dieren op te jagen. Over het algemeen laat hij ze ook gewoon links doorgaan. Deze ganzen zaten pal naast het pad waar we lang moesten en "zij zijn begonnen" zoals een kleuter zou zeggen. Zij begonnen te sissen en grote vleugels op te zetten. Pas toen kwam Takkie in actie. Ik heb er ook voor gezorgd dat hij niet binnen bereik van hun vleugels kwam, zoals je kan zien op t filmpje. Meer dan even van het pad naar het water jagen was het niet, daarna hebben we ze weer keurig met rust gelaten. Ik zou hem never een dier laten vangen! (Ok, behalve toen we hier in huis een muizenplaag hadden).

Vanaf nu als het een beetje meezit vrij regelmatig een video-update, en met wat geluk is met een weekje ook zijn website af.

groetjes van ons!
Afbeelding

Afbeelding
Lemuria

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als het straks hartje zomer is...fijn dat het nu zo goed gaat.
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door ranetje »

Lemuria schreef:Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als het straks hartje zomer is...fijn dat het nu zo goed gaat.
Hij heeft zijn fonteintje waar hij zelf uit kan drinken en je kunt altijd een badje neerzetten natuurlijk :D
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ik ken trouwens ook een hond zonder tong, het komt blijkbaar toch wel wat vaker voor.
Perry en Noah

Afbeelding
Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Het komt inderdaad toch wel wat vaker voor. Via Caine's pagina op Facebook en zijn eigenaresse weet ik nu zeker van zo'n 6 andere honden naast Takkie: Caine, Cole, Maximos, Doc, Ashley, Hooch. En dus nu die herder op de foto? Ik ben zelfs nog een tongloze kat tegengekomen op Youtube, Zelia. Voor een kat is het nog veel moeilijker, die zijn nog veel afhankelijker van hun tong. Je staat er niet bij stil, maar als je erin zit merk je dat het toch vaker voorkomt dan je zo denkt.

Aan Takkie zie je het aan de buitenkant ook niet als je hem zo eens onderweg tegenkomt.

En dan nog te denken dat het vast ook vaker is voorgekomen dat het advies inslapen was en dit werd opgevolgd. Soms zonder twijfel terecht, maar soms had het misschien ook anders gekund. Ze zijn je beste vrienden, en dat hebben ze andersom ook van ons baasjes verdiend vind ik. Zolang ze een hondwaardig leven kunnen leiden in elk geval.

Takkie is de kleinste van alle tongloze honden die ik ben tegen gekomen, en de enige bij wie het geen ongeluk was maar een hele bizarre razendsnelle ontsteking. Caine doet het al het langst goed zonder tong, nu zo'n 6 jaar begrijp ik, sinds 2010. Hij is nu mijn lichtende voorbeeld natuurlijk.

We gaan ons best ervoor doen! Vandaag, 23 maart, precies 6 maanden! Hij weet het nog niet maar ik ga hem extra verwennen vandaag. :D
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door malinois »

Takkie de Teckel schreef:
En dan nog te denken dat het vast ook vaker is voorgekomen dat het advies inslapen was en dit werd opgevolgd. Soms zonder twijfel terecht, maar soms had het misschien ook anders gekund. Ze zijn je beste vrienden, en dat hebben ze andersom ook van ons baasjes verdiend vind ik. Zolang ze een hondwaardig leven kunnen leiden in elk geval.
Maar ik hoop dat je ook snapt dat er mensen zijn zoals ik die het dus niet hondwaardig vinden om zo te moeten leven... en ik zou dus ook zonder twijfel mijn hond in laten slapen hiervoor.
Ik zou t hem echt niet willen aandoen. En ja het zijn mijn beste maatjes en daarom zou ik t ze ook nooit aandoen om tongloos door t leven te gaan.

Prima dat jij er blij mee bent hoor en natuurlijk je goed recht. Maar het is ook iemands goede recht om die andere keuze te maken en daar is dus ook niets fout aan.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Lemuria

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Lemuria »

malinois schreef:
Maar ik hoop dat je ook snapt dat er mensen zijn zoals ik die het dus niet hondwaardig vinden om zo te moeten leven... en ik zou dus ook zonder twijfel mijn hond in laten slapen hiervoor.
Ik zou t hem echt niet willen aandoen. En ja het zijn mijn beste maatjes en daarom zou ik t ze ook nooit aandoen om tongloos door t leven te gaan.

Prima dat jij er blij mee bent hoor en natuurlijk je goed recht. Maar het is ook iemands goede recht om die andere keuze te maken en daar is dus ook niets fout aan.
Dat inderdaad. Het is niet hetzelfde als een hubertusklauw die je even amputeert, maar een heel belangrijk onderdeel van een hondenlichaam. Ik zou Izzy ook laten inslapen.
Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Zo dan, alweer dik 3 maanden verder intussen!! Het waren wat hectische maanden, ik ben intussen verhuisd naar het oosten van het land, bij Arnhem in de buurt. Takkie vind het hier geweldig! Veeeeeeeel meer groen en natuur, daar is hij dol op. Het is niet (alleen) om hem dat ik verhuisd ben, maar het heeft wel n klein beetje meegespeeld in de keuze waarheen. Andere factoren waren de hoofd reden. Wat ook apart is, is dat hier echt opvallend veel Teckels lopen! Ik heb ze al in alle soorten en maten ontmoet in de afgelopen maand: kaninchen, normale, gladharige, ruwharige, black & tan, bruin, langharig, oud, jong... Echt een Teckelstad :D :D

In het kort: Het gaat nog steeds geweldig met hem! Hij weegt intussen bijna 7 kilo weer (6,9) dus ook dat gaat nog steeds langzaam vooruit.

De eerste echt warme dagen hebben we ook gehad en hij heeft ze met vlag en wimpel doorstaan. Geen enkel teken dat hij er moeite mee had, alleen bij het wandelen wat meer met de bek open hijgen, maar niet extreem. Hij blijft gewoon dollen, graven, spelen. Hier is ook veel schoon water waar hij even in kan springen of pootje baden, wat hij heerlijk vind.

Binnenkort ook weer nieuwe Youtube filmpjes, maar als je op zijn Facebook pagina kijkt zie je alvast een kort filmpje hoe hij het hier heeft (hij geniet met volle teugen). Je kan het filmpje hier zien:


Negen maanden zonder tong nu!! Over 3 maanden een feestje :D :D

Ik blijf jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden, maar vooralsnog gaat het allemaal heel voorspoedig.

groetjes van Frank & Takkie!! XX
Laatst gewijzigd door Takkie de Teckel op 01 jul 2016 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Berichten: 13884
Lid geworden op: 06 sep 2002 10:15
Aantal honden: 0

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Topteckel Takkie :cheer:
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Yeufke »

Super dat het zo goed gaat met Takkie. Leuk filmpje ook. :ok:
Wat grappig dat je zoveel teckels tegenkomt in je nieuwe woonplaats.
Zo te lezen woon je daar mooi. Geniet er maar van.
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Gebruikersavatar
Hinke
Zeer actief
Berichten: 4490
Lid geworden op: 22 apr 2002 22:48
Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Aantal honden: 2
Locatie: Apeldoorn

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Hinke »

Top!
Groetjes van Hinke

En een poot van Basco en Vronie
Gebruikersavatar
miriam
Zeer actief
Berichten: 5007
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:26
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Aantal honden: 2
Locatie: wittem

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door miriam »

Wat fijn :E:
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door ranetje »

Takkie de Teckel schreef:Zo dan, alweer dik 3 maanden verder intussen!! Het waren wat hectische maanden, ik ben intussen verhuisd naar het oosten van het land, bij Arnhem in de buurt. Takkie vind het hier geweldig! Veeeeeeeel meer groen en natuur, daar is hij dol op. Het is niet (alleen) om hem dat ik verhuisd ben, maar het heeft wel n klein beetje meegespeeld in de keuze waarheen. Andere factoren waren de hoofd reden. Wat ook apart is, is dat hier echt opvallend veel Teckels lopen! Ik heb ze al in alle soorten en maten ontmoet in de afgelopen maand: kaninchen, normale, gladharige, ruwharige, black & tan, bruin, langharig, oud, jong... Echt een Teckelstad :D :D

In het kort: Het gaat nog steeds geweldig met hem! Hij weegt intussen bijna 7 kilo weer (6,9) dus ook dat gaat nog steeds langzaam vooruit.

De eerste echt warme dagen hebben we ook gehad en hij heeft ze met vlag en wimpel doorstaan. Geen enkel teken dat hij er moeite mee had, alleen bij het wandelen wat meer met de bek open hijgen, maar niet extreem. Hij blijft gewoon dollen, graven, spelen. Hier is ook veel schoon water waar hij even in kan springen of pootje baden, wat hij heerlijk vind.

Binnenkort ook weer nieuwe Youtube filmpjes, maar als je op zijn Facebook pagina kijkt zie je alvast een kort filmpje hoe hij het hier heeft (hij geniet met volle teugen). Je kan het filmpje hier zien:


Negen maanden zonder tong nu!! Over 3 maanden een feestje :D :D

Ik blijf jullie van tijd tot tijd op de hoogte houden, maar vooralsnog gaat het allemaal heel voorspoedig.

groetjes van Frank & Takkie!! XX
Welkom in het Oosten :wink:
Hij ziet er goed uit :ok:

Als ik het mag zeggen ................. zijn gewicht lijkt me zo te zien uitstekend, daar hoeft niks bij.
Beter voor zijn rug.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Dankjewel Ranetje :)

Fijn om hier weer te zijn toch wel. Eigenlijk tot 10 jaar geleden altijd in eerst Zevenaar en later Arnhem gewoond. Mijn vader heeft altijd in Oosterbeek gewoond, da's bij jou zo te zien :)

Voor Takkie is het echt geweldig hier. In Amsterdam moet je toch altijd nog wel even een stuk lopen voor wat groen, en nog verder voor ietsje meer groen, en hier kan hij al vanaf de deur bijna het groen in. Sterker, hij kan gelijk wanneer hij wil de tuin in lopen :D :D En ik hoef hem geen trappen meer op en af te tillen.

Inderdaad, heel veel hoeft er niet bij nee. Gelukkig gaat het ook heel langzaam. Ik voel nog net iets te goed zijn ribbetjes, dus ietsje meer nog. Terug naar 7,9 wat hij oorspronkelijk was hoeft niet van mij, dat is inderdaad beter voor zijn ruggetje, hij heeft al eens last gehad ervan.
Afbeelding

Afbeelding
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Emma »

Even gemist deze update. Leuk om weer wat van jullie te lezen, takkie ziet er goed uit op het filmpje :ok:
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Takkie de Teckel schreef: Inderdaad, heel veel hoeft er niet bij nee. Gelukkig gaat het ook heel langzaam. Ik voel nog net iets te goed zijn ribbetjes, dus ietsje meer nog. Terug naar 7,9 wat hij oorspronkelijk was hoeft niet van mij, dat is inderdaad beter voor zijn ruggetje, hij heeft al eens last gehad ervan.

Uh, hij heeft zoals ranetje al zei echt spek genoeg hoor.
Je mag de achterste ribben zien, ze kunnen voelen is normaal.
Gebruikersavatar
Takkie de Teckel
Actief
Berichten: 110
Lid geworden op: 31 okt 2014 21:58
Mijn ras(sen): Ruwhaar Teckel
Aantal honden: 1
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Takkie de Teckel »

Hallo allemaal!

Het is alweer een hele tijd geleden, maar wilde jullie nog even laten weten dat het nog steeds super gaat met Takkie!

Hij is monter, gezond, vol energie en levenslust, zoals hij altijd is geweest. Zevenaar bevalt hem prima! Hij moet er nog even aan wennen dat ik nu een baan heb met om de week nachtdienst, maar ook dat went vanzelf.

Qua gewicht schommelt hij tussen de 6,6 en 6,9, al is hij meer richting 6,6 dan 6,9 gegaan, met hetzelfde voedingspatroon.

Vandaag heb ik zijn eigen Youtube kanaal online gezet, met de eerste drie filmpjes. Twee daarvan kennen jullie misschien, maar de derde niet, die is net vandaag af gekomen.

Als jullie het leuk vinden, het kanaal Tongueless Takkie vind je hier:
https://www.youtube.com/channel/UCW8RTM ... H1gWZ2QSQw

En het nieuwste filmpje hier:


Als jullie het leuk vinden, laat even een opmerking achter onder het filmpje!

lieve groetjes van Frank en Takkie <3
Afbeelding

Afbeelding
Jetski
Zeer actief
Berichten: 912
Lid geworden op: 21 apr 2015 15:19

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Jetski »

Zo leuk om deze update te lezen! Ik vroeg me al wel eens af hoe het nu zou gaan. Maar gelukkig nog steeds goed nieuws.
Takkie ziet er gezond en heel vrolijk uit!
Als je niet anders weet lijkt het als ie de vloer schoon likt gewoon een hond die dit met zn tong doet.
mariabel
Zeer actief
Berichten: 7294
Lid geworden op: 03 jan 2011 13:34
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door mariabel »

Echt geweldig !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ingrid48
Zeer actief
Berichten: 7846
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:48
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3
Locatie: Echten (Drenthe)

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

wat een ontzettend leuk filmpje en wat is Takkie leuk :I: :I:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Yeufke »

Fijn om weer eens wat van jullie te horen. En te zien. :I:
Jullie doen het super zo samen. :ok:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
joline
Zeer actief
Berichten: 3232
Lid geworden op: 15 feb 2005 17:37
Aantal honden: 2
Locatie: Gelderland

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door joline »

Ik zie een vrolijke hond met een liefdevol baasje, leuk! :D
Wildflower
Zeer actief
Berichten: 1461
Lid geworden op: 19 feb 2008 15:32
Mijn ras(sen): Border Collies
Aantal honden: 2

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door Wildflower »

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Takkie.
Leuk filmpje!
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Kan Takkie zonder tong goed leven > We gaan het ontdekke

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Respect voor je liefdevolle engelen geduld :ok:
Omdat hij alleen maar vloeibaar eten krijgt, heeft hij nooit last van maag en darmen?

Ik heb een OT vraag: wat doet die wasknijper aan je kraan?
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”