Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

natuurlijke vlooienband Waggie

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
lucie
Zeer actief
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 jun 2014 11:51
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5
Locatie: Frankrijk

natuurlijke vlooienband Waggie

Ongelezen bericht door lucie »

Ik ben heel erg van de natuurlijke middeltjes, maar tegen de teken (en mijn nare ervaringen ermee) haal ik altijd grof geschut in huis. Nu kwam ik een advertentie tegen van vlooien/tekenband Waggie met uitsluitend 3 essentiele olieen, waarin men beweert dat dit efficient is tegen alle parasieten. Moeilijk te geloven, maar iemand die er meer van weet?
Afbeelding
Gebruikersavatar
fenneke
Zeer actief
Berichten: 22875
Lid geworden op: 24 apr 2002 18:40
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1
Locatie: Drenthe

Re: natuurlijke vlooienband Waggie

Ongelezen bericht door fenneke »

Kells schreef: 19 mei 2021 23:14 Een teek is een teek. Vlooien bestrijden doe ik met grof geschut, want daar kom je helaas niet zo makkelijk van af. Als ik een vlo zie, dan gooi ik zo'n gifbommetje in mijn huis en behandel mijn honden met gif of was ze met dreft afwasmiddel.
En wat is een gif bom? Vorig jaar heel veel vlooien gehad dus ben maar liever voor bereid. Zit al met aurgusogen te kijken zodra ik maar denk dat Baloe zich ergens bijt 😁
Fenneke en Baloe
Afbeelding
AnneliesDam
nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2023 22:00
Mijn ras(sen): Friese stabij, deense dog
Aantal honden: 2

Re: natuurlijke vlooienband Waggie

Ongelezen bericht door AnneliesDam »

Van Waggie weet ik het niet. Ik gebruik wel een natuurlijke band voor mijn stabij en dog. Dit is het derde jaar dat ze de band dragen. In de winter doe ik ze altijd af. Dit is tot nu toe goed gegaan. Het blijft natuurlijk afwachten maar ik ben er positief over. https://www.natuurlijkvlooienmiddel.nl heb ik ze gevonden. Succes!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”