Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bench op maat (laten maken / kopen) ?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

bench op maat (laten maken / kopen) ?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Weet iemand waar ik een draadkooibench op maat kan laten maken? Ik heb er nu 1 als deze en ik zoek een soortgelijke maar dan aan alle kanten ca 5 cm kleiner. Voor zover ik heb kunnen zoeken is dat niet te vinden. Ik zoek dus niet een bench met dikkere spijlen, al mag dat ook, hoewel dan de dikte van de spijlen afgaat van de ruimte die de hond heeft. Het gaat om een hondje van ca 10 kg en ik zoek eigenlijk een bodemmaat ca 55 x 40 met een hoogte van 50 cm waarbij er (ook) een deur aan de lange zijde moet zijn. Korte mag ook, maar deur aan lange zijde moet. Het mag ook een nylonbench zijn maar die kan ik in vergelijkbare maten alleen vinden met een deur/opening aan de korte kant ;-(
iemand nog een briljant idee?

ik kan ze dus wel groter vinden (met een bodem maat van ca 61 x 46, maar dat is eigenlijk te groot, dat past niet waar ik het hebben wil)



Afbeelding


Suzanne
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: bench op maat (laten maken / kopen) ?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Cleva schreef: 08 okt 2020 22:27 Die kun je met een ijzerzaag en dubbelstaafmatwerk zelf maken.
NIet heel erg mooi maar ook niet echt lelijk en dan heb je hem precies op maat.
Helaas.. zo handig ben ik niet ;-(
maar als er iemand is die dat voor mij tegen kosten wil doen... graag!

Suzanne
80564M

Re: bench op maat (laten maken / kopen) ?

Ongelezen bericht door 80564M »

Aan alle kanten 5 cm kleiner, serieus???
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

bench op maat (laten maken / kopen) ?

Ongelezen bericht door crutz »

~Suzanne~ schreef:Weet iemand waar ik een draadkooibench op maat kan laten maken? Ik heb er nu 1 als deze en ik zoek een soortgelijke maar dan aan alle kanten ca 5 cm kleiner. Voor zover ik heb kunnen zoeken is dat niet te vinden. Ik zoek dus niet een bench met dikkere spijlen, al mag dat ook, hoewel dan de dikte van de spijlen afgaat van de ruimte die de hond heeft. Het gaat om een hondje van ca 10 kg en ik zoek eigenlijk een bodemmaat ca 55 x 40 met een hoogte van 50 cm waarbij er (ook) een deur aan de lange zijde moet zijn. Korte mag ook, maar deur aan lange zijde moet. Het mag ook een nylonbench zijn maar die kan ik in vergelijkbare maten alleen vinden met een deur/opening aan de korte kant ;-(
iemand nog een briljant idee?

ik kan ze dus wel groter vinden (met een bodem maat van ca 61 x 46, maar dat is eigenlijk te groot, dat past niet waar ik het hebben wil)



Afbeelding


Suzanne

Hopelijk niet voor in de auto?
Daar zijn draadkooien niet echt geschikt voor.
Bij een aanrijding wordt je hond door de spijlen heen geduwd.

www.hondenauto.nl maakt mooi maatwerk
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”