Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke donutmand is stevig?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Persistence »

Heb tijd geleden van Marktplaats zo'n donutkussen gehaald, het stelt niet veel voor en is een slap ding (een Alietje denk ik). De honden lagen er niet in, toen heb ik een nep biabed gekocht en je raad het al, nu liggen ze allebei veel in het donutkussen :LOL:
Wil toch eens voor een grotere gaan kijken, maar dan ook wel een goede.

Welke vinden jullie fijn?
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Tineke »

De Jack and vanille snuggle die ik laatst hier had overgenomen is een mega grote hit hier bij alle drie.
Hij is dik en stevig en van een goede kwaliteit. Echt een aanrader.
Afbeelding
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Gebruikersavatar
fenneke
Zeer actief
Berichten: 22875
Lid geworden op: 24 apr 2002 18:40
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1
Locatie: Drenthe

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door fenneke »

https://www.hondenforum.nl/plaza/viewto ... 5&t=332088

Hier staat wel wat

En ik dacht echt dat het wat nieuws was maar er was al een topic in 2006 erover


#13 Bericht 18 okt 2006 10:24

Caja heeft een ploeybed, maar dat is kunstleer dus niet echt zacht.
En in de tv/computerkamer heeft ze zo'n donutmand als Buffy in een grotere maat en kleur donkerblauw. Die donutmand was helemaal niet duur (25 euro ofzo) en ze vind het heerlijk en ik vind dat hij er tot nu toe heel redelijk blijft uitzien
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Gebruikersavatar
tycha
Zeer actief
Berichten: 5878
Lid geworden op: 28 feb 2004 14:17
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door tycha »

Triss heeft deze https://www.hano.nl/hond/liggen-en-slap ... ali-beige- en bevalt heel goed. En op de camping heeft ze een simpele van alie die ook heel goed bevalt
Afbeelding
Groetjes Marja
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Persistence »

Tineke schreef: 08 okt 2020 16:56 De Jack and vanille snuggle die ik laatst hier had overgenomen is een mega grote hit hier bij alle drie.
Hij is dik en stevig en van een goede kwaliteit. Echt een aanrader.
Weet je dat ik nog steeds spijt heb dat ik die toch niet genomen heb? Die was uiteindelijk toch wel perfect geweest haha.
Dat is ook de orthopedische versie toch?
fenneke schreef: 08 okt 2020 17:17 https://www.hondenforum.nl/plaza/viewto ... 5&t=332088

Hier staat wel wat

En ik dacht echt dat het wat nieuws was maar er was al een topic in 2006 erover


#13 Bericht 18 okt 2006 10:24

Caja heeft een ploeybed, maar dat is kunstleer dus niet echt zacht.
En in de tv/computerkamer heeft ze zo'n donutmand als Buffy in een grotere maat en kleur donkerblauw. Die donutmand was helemaal niet duur (25 euro ofzo) en ze vind het heerlijk en ik vind dat hij er tot nu toe heel redelijk blijft uitzien
Ik dacht ook dat het nieuw was, bedankt voor het topic! De Jack en Vanilla blijft toch wel favoriet, maar zo duur…

tycha schreef: 08 okt 2020 17:43 Triss heeft deze https://www.hano.nl/hond/liggen-en-slap ... ali-beige- en bevalt heel goed. En op de camping heeft ze een simpele van alie die ook heel goed bevalt
Die lijkt op die ik heb, maar die rand is dus echt dun. De bodem ook. Hij ligt eigenlijk zowat op de vloer. Is dat bij deze niet zo?
Gebruikersavatar
tycha
Zeer actief
Berichten: 5878
Lid geworden op: 28 feb 2004 14:17
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door tycha »

Die lijkt op die ik heb, maar die rand is dus echt dun. De bodem ook. Hij ligt eigenlijk zowat op de vloer. Is dat bij deze niet zo?
Nee, bij deze niet. De rand is dik en de bodem ook. Die van alie stelt geen flut voor maar vindt ze ook erg fijn. Maar de Hano heeft een zaak in Noordwijkerhout en daar kun je ze eerst bekijken voordat je besteld.
Afbeelding
Groetjes Marja
Gebruikersavatar
tycha
Zeer actief
Berichten: 5878
Lid geworden op: 28 feb 2004 14:17
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door tycha »

Ik denk trouwens dat ik me vergist heb en het deze is https://www.hano.nl/kat/liggen-en-slape ... light-grey :mrgreen: Zie dat ze meerdere soorten hebben.
Afbeelding
Groetjes Marja
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Jet heeft een Jack & Vanilla puff. Heerlijke mand! :I:


Afbeelding

Beetje groot, gekocht op haar ego :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Tineke »

Persistence schreef: 08 okt 2020 17:57

Weet je dat ik nog steeds spijt heb dat ik die toch niet genomen heb? Die was uiteindelijk toch wel perfect geweest haha.
Dat is ook de orthopedische versie toch ?
Ja die spijt snap ik wel ,is echt een fijn kussen gezien de populariteit bij de honden.
De kap die erop zit gebruik ik niet meer ,zo vinden ze het fijner.
Dacht dat het inderdaad de orthopedische versie was ja.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Dazwa84
Actief
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 aug 2019 20:04
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Ik zit er aan te denken om zelf iets in elkaar te naaien voor onze pup die binnenkort komt. Moet niet zo moeilijk zijn. Gaat alleen nogal wat vulling in, maar da's een schijntje vergeleken met de prijzen van sommige manden. :schrik:
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Soooof »

Ik vind dit dus fantastische dingen. Alleen mijn hond niet, dat weet ik nu al. :hmmm:
Gebruikersavatar
Ptje
Zeer actief
Berichten: 15796
Lid geworden op: 13 okt 2011 20:42
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2
Locatie: Groenlo

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Ptje »

Ziggy heeft ook een alie'tje en omdat ie best een mandensloperd is wilde ik geen dure kopen en deze ff uitproberen.
Na enige aarzeling is ie er nu heel blij mee, wel een kwestie van zoek de hond hahaha
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ptje op 21 nov 2020 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Gebruikersavatar
Ptje
Zeer actief
Berichten: 15796
Lid geworden op: 13 okt 2011 20:42
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2
Locatie: Groenlo

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Ptje »

Afbeelding
Is die voor mij?
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
sjm
Zeer actief
Berichten: 8742
Lid geworden op: 13 jan 2009 21:19

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door sjm »

Er gaat absoluut niets boven een Jack & Vanilla Puff!

Zahra heeft 'm nu meer dan een jaar en hij is nog exáct zo stevig en in model als in het begin. Echt héle goede manden. De hoes is makkelijk uitwasbaar en de vulling blijft perfect in model en stevig. Heb inmiddels ook wat vergelijkbare van andere merken gezien, maar dat haalt het echt niet bij die van Jack & Vanilla.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Persistence »

sjm schreef: 22 nov 2020 12:17 Er gaat absoluut niets boven een Jack & Vanilla Puff!

Zahra heeft 'm nu meer dan een jaar en hij is nog exáct zo stevig en in model als in het begin. Echt héle goede manden. De hoes is makkelijk uitwasbaar en de vulling blijft perfect in model en stevig. Heb inmiddels ook wat vergelijkbare van andere merken gezien, maar dat haalt het echt niet bij die van Jack & Vanilla.
Volgens mij had ik die ook eens op een foto gezien waarbij Zahra er languit in lag, kan dat?
Het (vele) geld wel waard dus.
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Tineke »

Ik dacht Jimi ook een plezier te doen met een donutmand , zo'n fluffy geval.
Nou meneer keek er niet naar om en was er niet in te knuppelen.
Heb hem aan een kennis met een Vlinderhondje gegeven, die kreeg de kans niet om erin te gaan liggen, de katten confisceerde de mand direct :lol1:
sjm
Zeer actief
Berichten: 8742
Lid geworden op: 13 jan 2009 21:19

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door sjm »

Persistence schreef: 22 nov 2020 15:13
sjm schreef: 22 nov 2020 12:17 Er gaat absoluut niets boven een Jack & Vanilla Puff!

Zahra heeft 'm nu meer dan een jaar en hij is nog exáct zo stevig en in model als in het begin. Echt héle goede manden. De hoes is makkelijk uitwasbaar en de vulling blijft perfect in model en stevig. Heb inmiddels ook wat vergelijkbare van andere merken gezien, maar dat haalt het echt niet bij die van Jack & Vanilla.
Volgens mij had ik die ook eens op een foto gezien waarbij Zahra er languit in lag, kan dat?
Het (vele) geld wel waard dus.
Dat zou kunnen inderdaad, Zahra ligt er op alle mogelijke manieren in. Samen met de 2 ettertjes, haha.

Ik vind hem het geld zéker waard.
Gebruikersavatar
tycha
Zeer actief
Berichten: 5878
Lid geworden op: 28 feb 2004 14:17
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door tycha »

sjm schreef: 22 nov 2020 17:11
Persistence schreef: 22 nov 2020 15:13
sjm schreef: 22 nov 2020 12:17 Er gaat absoluut niets boven een Jack & Vanilla Puff!

Zahra heeft 'm nu meer dan een jaar en hij is nog exáct zo stevig en in model als in het begin. Echt héle goede manden. De hoes is makkelijk uitwasbaar en de vulling blijft perfect in model en stevig. Heb inmiddels ook wat vergelijkbare van andere merken gezien, maar dat haalt het echt niet bij die van Jack & Vanilla.
Volgens mij had ik die ook eens op een foto gezien waarbij Zahra er languit in lag, kan dat?
Het (vele) geld wel waard dus.
Dat zou kunnen inderdaad, Zahra ligt er op alle mogelijke manieren in. Samen met de 2 ettertjes, haha.

Ik vind hem het geld zéker waard.
Dat de hoes wasbaar is zou mij ook het geld waard zijn. Triss druppelt nog wel af en toe en dan is het fijn als je de hoes kunt wassen. Dat kan nu niet.
sjm
Zeer actief
Berichten: 8742
Lid geworden op: 13 jan 2009 21:19

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door sjm »

tycha schreef: 22 nov 2020 17:58
sjm schreef: 22 nov 2020 17:11
Persistence schreef: 22 nov 2020 15:13
sjm schreef: 22 nov 2020 12:17 Er gaat absoluut niets boven een Jack & Vanilla Puff!

Zahra heeft 'm nu meer dan een jaar en hij is nog exáct zo stevig en in model als in het begin. Echt héle goede manden. De hoes is makkelijk uitwasbaar en de vulling blijft perfect in model en stevig. Heb inmiddels ook wat vergelijkbare van andere merken gezien, maar dat haalt het echt niet bij die van Jack & Vanilla.
Volgens mij had ik die ook eens op een foto gezien waarbij Zahra er languit in lag, kan dat?
Het (vele) geld wel waard dus.
Dat zou kunnen inderdaad, Zahra ligt er op alle mogelijke manieren in. Samen met de 2 ettertjes, haha.

Ik vind hem het geld zéker waard.
Dat de hoes wasbaar is zou mij ook het geld waard zijn. Triss druppelt nog wel af en toe en dan is het fijn als je de hoes kunt wassen. Dat kan nu niet.
Precies. Een mand waar je de hoes niet af kan halen en kunt wassen is voor mij geen hondenmand. Honden zijn regelmatig vies of kotsen een keer. En een volledige hondenmand in de wasmachine is vrijwel nooit een succes, dan zit de vulling op 1 hoop. Ik vind het echt een top ding!
Gebruikersavatar
Ptje
Zeer actief
Berichten: 15796
Lid geworden op: 13 okt 2011 20:42
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2
Locatie: Groenlo

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Ptje »

Ehhhm ik denk dat er nog een donutmand bij moet komen haha.
Rasta, de hond die never in een mandje ging liggen..... raad eens wie er de hele nacht in Ziggy’s mand lag... wring kreunn, wroet.
Pa ssss ttt, b é ssttt.
Kon helaas geen foto maken, foon was leeg, maf beest.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Persistence »

Iemand ervaring met deze? Is nu in maat L 100cm 50 euro ivm Black Friday: https://www.maxenluna.nl/hondenkussen-r ... quantity=1

Wasbare hoes, maar vraag me af of die echt stevig is.
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Sancho heeft ook een donutmand , van Aliexpress. Hij bevalt uitstekend, Sancho ligt er graag in en wassen stelt niks voor.
Gebruikersavatar
klaproos
Zeer actief
Berichten: 2346
Lid geworden op: 30 aug 2012 15:30
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door klaproos »

Persistence schreef: 26 nov 2020 17:21 Iemand ervaring met deze? Is nu in maat L 100cm 50 euro ivm Black Friday: https://www.maxenluna.nl/hondenkussen-r ... quantity=1

Wasbare hoes, maar vraag me af of die echt stevig is.
Geen ervaring mee, maar ik heb eventueel wel een kortingsbon van €10,- voor deze webshop voor je. Ik heb er zelf de donutmand van Scruffs besteld. :D
Gebruikersavatar
xSuzannex
Zeer actief
Berichten: 9169
Lid geworden op: 29 apr 2005 14:34
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Ik heb er nu een op amazon gevonden, supergoedkoop en een afritsbare hoes. Vind het zo gek dat bij de meeste donutmandjes ze enkel op de handwas 30 graden mogen. Met die smeerlappen hier moeten mandjes regelmatig in de was. Ben benieuwd hoe ze hem zullen vinden. De hond van de reclamefoto's lijkt niet al te blij :F:
https://www.amazon.nl/gp/product/B087PX ... UTF8&psc=1
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Welke donutmand is stevig?

Ongelezen bericht door Persistence »

Emmalinde schreef: 27 nov 2020 15:29
Persistence schreef: 26 nov 2020 17:21 Iemand ervaring met deze? Is nu in maat L 100cm 50 euro ivm Black Friday: https://www.maxenluna.nl/hondenkussen-r ... quantity=1

Wasbare hoes, maar vraag me af of die echt stevig is.
Geen ervaring mee, maar ik heb eventueel wel een kortingsbon van €10,- voor deze webshop voor je. Ik heb er zelf de donutmand van Scruffs besteld. :D
Dankje, heb ze zelf al even gevraagd of hij goed stevig is (als een orthopedisch kussen) maar dat is ie niet. :tongue:
Heb je die van Scruffs al binnen?
xSuzannex schreef: 30 nov 2020 17:24 Ik heb er nu een op amazon gevonden, supergoedkoop en een afritsbare hoes. Vind het zo gek dat bij de meeste donutmandjes ze enkel op de handwas 30 graden mogen. Met die smeerlappen hier moeten mandjes regelmatig in de was. Ben benieuwd hoe ze hem zullen vinden. De hond van de reclamefoto's lijkt niet al te blij :F:
https://www.amazon.nl/gp/product/B087PX ... UTF8&psc=1
Haha er past een obese corgi in de 70cm. Maar die heb ik al :mrgreen: (de mand he)
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”