Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Matras scheur-proof maken?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

crutz schreef:
Cuddie_ schreef:
crutz schreef:Ik heb deze, de bovenste nu als proef in de autokooi en ben zeer tevreden. Sterk materiaal en toch comfortabel. Is materiaal uit de medische sector.
Ze zien er echt uit alsof ze heel makkelijk uit elkaar te trekken zijn. :mrgreen:
Ik heb voor nu een vetbed van 100 x 150 en een vetbed van 75 x 100 neergelegd. Ze hebben het de nacht overleefd in ieder geval.
Ik heb gisteren een matras van 140 x 70 opgehaald voor 10 euro, vandaag paar rollen ducttape halen en dan krijgt hij een laatste kans met het bedje. Mocht hij hem nog een keer slopen dan is het klaar. Dan ben IK klaar in ieder geval. :ugh: Dan hebben die kleintjes pech en krijgen ze het bed niet meer terug. Of evt. met inderdaad een plaat en dekens.
Juist niet. Heel stevig materiaal en weinig naden
Oh nee dat geloof ik wel hoor. Alleen ze zien er zo uit.
Alsof je thuis gaat komen en er een hele vrolijk gekleurde vlokkenfeest voor je te wachten zal staan. :lol1:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Zamunda schreef:
Marie-Josée schreef:Ik denk aan rubberen matten of rubberen tegels voor de speeltuin.
Wij hebben een ruw soort mat onder de loopband en die is aardig huft. ...leonbergerproof lijkt me.
Die zou ik in elk geval niet doen, dat worden heeeeeeeel veel ministukjes rubber in huis :mrgreen: .
Dat denk ik ook ja. Buiten het feit dat ik het ook te lelijk vind voor in huis :lol1:
Maar toch bedankt voor het meedenken. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marie-Josée
Erelid
Berichten: 25797
Lid geworden op: 04 feb 2003 10:56
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Cuddie_ schreef:
Zamunda schreef:
Marie-Josée schreef:Ik denk aan rubberen matten of rubberen tegels voor de speeltuin.
Wij hebben een ruw soort mat onder de loopband en die is aardig huft. ...leonbergerproof lijkt me.
Die zou ik in elk geval niet doen, dat worden heeeeeeeel veel ministukjes rubber in huis :mrgreen: .
Dat denk ik ook ja. Buiten het feit dat ik het ook te lelijk vind voor in huis :lol1:
Maar toch bedankt voor het meedenken. :mrgreen:
Nou ja, of een gesloopte bank zo mooi is :lol1:
Je zou het kunnen zien als een soort kong, dan is hij lekker bezig en de juiste matten zoals die harde onder de loopband zijn oersterk. Maar ja, ze zijn wel zwart natuurlijk :wink:
Gebruikersavatar
Lanavandevledders
Zeer actief
Berichten: 1985
Lid geworden op: 16 feb 2017 12:27
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

Lana sloopt in huis helemaal niets, wat niet van haar is blijft ze netjes af,
maar leg een lekker gevuld kussen/matras of id op haar slaapplek, dan is die binnen no time in duizend stukjes,
tot 3 maal een poging gedaan, nu is het over en uit,
ze heeft nu een stuk vloerbedekking en die blijft heel,
ik vergooi er mijn geld niet meer aan,
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Marie-Josée schreef:
Cuddie_ schreef:
Zamunda schreef:
Marie-Josée schreef:Ik denk aan rubberen matten of rubberen tegels voor de speeltuin.
Wij hebben een ruw soort mat onder de loopband en die is aardig huft. ...leonbergerproof lijkt me.
Die zou ik in elk geval niet doen, dat worden heeeeeeeel veel ministukjes rubber in huis :mrgreen: .
Dat denk ik ook ja. Buiten het feit dat ik het ook te lelijk vind voor in huis :lol1:
Maar toch bedankt voor het meedenken. :mrgreen:
Nou ja, of een gesloopte bank zo mooi is :lol1:
Je zou het kunnen zien als een soort kong, dan is hij lekker bezig en de juiste matten zoals die harde onder de loopband zijn oersterk. Maar ja, ze zijn wel zwart natuurlijk :wink:
Nee een gesloopte bank is ook niet mooi. :engel:
Maar alsnog, nee.... vind dat geen optie haha. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Lanavandevledders schreef:Lana sloopt in huis helemaal niets, wat niet van haar is blijft ze netjes af,
maar leg een lekker gevuld kussen/matras of id op haar slaapplek, dan is die binnen no time in duizend stukjes,
tot 3 maal een poging gedaan, nu is het over en uit,
ze heeft nu een stuk vloerbedekking en die blijft heel,
ik vergooi er mijn geld niet meer aan,
Ze hebben hier 'al 2 dagen' vetbedden nu en die zijn ook nog heel. :cheer:
Ga vandaag het nieuwe matras tapen en dan hopen we gewoon op het beste. :U:
Stuk is stuk, dan krijgt hij er echt geen meer.
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Matras getaped... netjes gemaakt..
Toen kwam de keur-ploeg, werd alles een beetje overhoop gehaald en nu zijn ze gaan spelen. :LOL:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:LOL: Hier zit ook alles in elkaar getaped, inclusief m'n niet meer zo prachtige dure bank :jank:
De huskies waren tot een jaar of anderhalf vreselijk.
Zus heeft als pup nooit echt gesloopt, maar net als haar moeder begint ze er twee weken voor de loopsheid mee.
En reken maar dat dat mini hondje leo sloopkwaliteiten heeft.

Ik ga er vanuit dat het bij haar net als bij de rest over gaat. En dan begint het bij de volgende pup opnieuw.
Heb maar alvast stoelen met een stalen onderstel gekocht :lol1:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Nou ik moet zeggen dat hij mijn bank niet gesloopt heeft in eerste instantie. Er zat een scheur in de naad (niet door hem) en hij heeft hem vervolgens ontdaan van zijn dekentjes en de bank uitgehold (tot 2 keer toe). Maar officieel heeft hij hem dus niet kapot gemaakt. :pffff:

Ik hoop ook dat het ooit helemaal over gaat. Zo lang het bij honden-spul blijft wat hij sloopt vind ik het nog niet zo erg. Maar inderdaad de stoelen en hondenbanken etc. wat hij vakkundig uit elkaar gereten heeft, vind ik minder prettig. Maar zo'n dingen heeft hij al een heeeeeele tijd niet meer gedaan. We blijven duimen. :lol1:
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cuddie_ schreef:Nou ik moet zeggen dat hij mijn bank niet gesloopt heeft in eerste instantie. Er zat een scheur in de naad (niet door hem) en hij heeft hem vervolgens ontdaan van zijn dekentjes en de bank uitgehold (tot 2 keer toe). Maar officieel heeft hij hem dus niet kapot gemaakt. :pffff:

Ik hoop ook dat het ooit helemaal over gaat. Zo lang het bij honden-spul blijft wat hij sloopt vind ik het nog niet zo erg. Maar inderdaad de stoelen en hondenbanken etc. wat hij vakkundig uit elkaar gereten heeft, vind ik minder prettig. Maar zo'n dingen heeft hij al een heeeeeele tijd niet meer gedaan. We blijven duimen. :lol1:
:mrgreen: Ja, zo begint het hier ook.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Heavy schreef:Toen hier het slopen van Heavy voorbij was begon het graven van Jip :19:
Die graaft dus alle kussens kapot :ugh:
Ook de orthopedische sofa

Ik ga ook maar tape kopen want als ik hem betrap hoort hij me toch niet en als ik hem weg duw dan begint hij gewoon opnieuw
Leg er een deurmat in. Kan ie graven tot hij een ons weegt.
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Tot nu toe is het matras nog intact. :engel:
natalie
Zeer actief
Berichten: 2669
Lid geworden op: 07 aug 2017 08:47
Aantal honden: 2

Re: Matras scheur-proof maken?

Ongelezen bericht door natalie »

dagmar88 schreef:
Heavy schreef:Toen hier het slopen van Heavy voorbij was begon het graven van Jip :19:
Die graaft dus alle kussens kapot :ugh:
Ook de orthopedische sofa

Ik ga ook maar tape kopen want als ik hem betrap hoort hij me toch niet en als ik hem weg duw dan begint hij gewoon opnieuw
Leg er een deurmat in. Kan ie graven tot hij een ons weegt.
Ah, goeie tip! Onthoud ik, voor als er ooit weer een puppy komt. :)
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”