Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voedingswaarde verse snacks.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Voedingswaarde verse snacks.

Ongelezen bericht door Crescent »

Vanochtend deelde ik een runderstrot door twee en liet de dames knagen. De strot rook fris, was goed bevleesd en had mooi kraakbeen en wat al niet om van te smullen. Beide teven zijn meer dan een half uur bezig geweest om het helemaal fijn te kauwen en weg te werken. Kort daarna lagen ze ook voor pampus in de mand.

De inspanning was vandaag heel normaal, gewoon een casual rondje bos. Toch werd er net hongerig geklaagd en heb ik ze een bak KVV gegeven, en sindsdien is de rust wedergekeerd.

Is dit puur gewenning of was de (in mijn ogen enorme strot) gewoon niet genoeg voeding?

Ik geef ze ook runderkraakbeen, kipkarkassen, kip- en eendennekken en lamspenslappen. Allemaal vers ingevroren en dan wel in combinatie met KVV. Maar nogmaals, deze runderstrot was geloof ik 2 kg en dat zou meer dan genoeg moeten zijn voor mijn honden (29kg en 13kg)
Laatst gewijzigd door Crescent op 18 mei 2021 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Voedingswaarde verse snacks.

Ongelezen bericht door Crescent »

Zinodo schreef: 18 mei 2021 21:52 Het zat niet in een voerbak dus dat telt niet. :lees: :F:
Het zat precies 5 seconden in de voerbak en ik heb de hal daarna twee keer met dettol gedweild, dankjewel.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”