Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lichtverteerbaar voedsel?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door maart »

Beter gelukkig, de extra AB erbij zal de juiste zijn.
Er komt geen pus meer uit, zit ook niet meer zo rood en geen koorts meer.
Ze kan al weer krabben aan haar kop met een achterpoot terwijl ze rechtstaat :mrgreen:
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door ranetje »

Fijn maart :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
HillieS
Zeer actief
Berichten: 22553
Lid geworden op: 15 sep 2010 10:46
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door HillieS »

Fijn!
Afbeelding
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door maart »

Vandaag druipt ze weer meer, temp ook weer iets verhoogd, maar net geen koorts. Wel super alert en vrolijk, dus dat zit ok.
Heb ze ook wat voeding uit een pakje gegeven, om toch iets meer te kunnen geven, ontlasting is in orde .
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door ranetje »

maart schreef: 18 apr 2021 21:43 Vandaag druipt ze weer meer, temp ook weer iets verhoogd, maar net geen koorts. Wel super alert en vrolijk, dus dat zit ok.
Heb ze ook wat voeding uit een pakje gegeven, om toch iets meer te kunnen geven, ontlasting is in orde .
Zorg dat het kan blijven druipen, dus dat de wond niet sluit voor de ontsteking weg is.
Dat lijkt me belangrijk.
Hopelijk verder geen problemen en anders de DA nog maar eens opzoeken :?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door maart »

Ze is vandaag veel mee buiten geweest, maar in huis draagt ze toch echt wel pakje met incontintie verband in, want proper is anders :F:
Sowieso hoor ik (normaal) de Da morgen met uitslag van de swab dus indien 1b nu niet voldoende is, zal die dan wel aangepast kunnen worden.
Ze reageert ook gewoon kut op hechtingsdraad, ik zie nu al weer dat haar lichaam de oplosbare hechtingsdraad aan het afstoten is.
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door maart »

Vandaag nog eens op controle geweest, uit de swab bleek dat dat 1ste AB idd niet voldoende was, de 2de wel. Nog een extra strip gehaald want feitelijk pas sinds gisteren echt verbetering (rustige wonde, minder rood/warm).
De oplosbare draad kwam uiteraard ook gezellig gewoon naar buiten, dus die is nu ook verwijderd :F:

Wel nog steeds beneden de 30kg, had de indruk dat ze al wat aangekomen was, maar dat was dus schijn. Ze staat nu op Renske en platinum (de natte variant, niet de korrel).
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door malinois »

He bah, gelukkig gaat t wel beter maar je zou het toch liever sneller zien
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door maart »

Ja, het mag voor mij sneller gaan. Nu, ik was begonnen met probiotica maar elders las ik dat dat geen zin heeft zolang er AB gegeven wordt en tuurlijk is dat zo, maar niet bij stilgestaan. Rauw geven, durf ik nog niet.
De rijst kakt ze nu overduidelijk gewoon uit, dus vandaar de keuze die niet meer te geven..
Ik vind het best een moeilijke. Ze staat gewoon te mager, maar gelukkig is ze wel terug even levendig als voorheen, dus ze doet het gewoon uitstekend. Ik hou vooral mezelf voor de gek denk ik :lol1: maar toch. Het is al niet moeders mooiste en nu dus helemaal niet :LOL:

Afbeelding
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door ranetje »

maart schreef: 22 apr 2021 19:18 Ja, het mag voor mij sneller gaan. Nu, ik was begonnen met probiotica maar elders las ik dat dat geen zin heeft zolang er AB gegeven wordt en tuurlijk is dat zo, maar niet bij stilgestaan. Rauw geven, durf ik nog niet.
De rijst kakt ze nu overduidelijk gewoon uit, dus vandaar de keuze die niet meer te geven..
Ik vind het best een moeilijke. Ze staat gewoon te mager, maar gelukkig is ze wel terug even levendig als voorheen, dus ze doet het gewoon uitstekend. Ik hou vooral mezelf voor de gek denk ik :lol1: maar toch. Het is al niet moeders mooiste en nu dus helemaal niet :LOL:

Afbeelding
Klopt over probiotica :ok:

Misschien wat satinballs er bij geven om aan te komen?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Gebruikersavatar
HillieS
Zeer actief
Berichten: 22553
Lid geworden op: 15 sep 2010 10:46
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Lichtverteerbaar voedsel?

Ongelezen bericht door HillieS »

Fijn dat het de goede kant op gaat! En hopelijk knapt ze snel helemaal op. Dat ze nog niet aankomt is opzich logisch natuurlijk als haar lijf zo keihard aan het werk is hè... maar dat komt vast goed!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”