Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

leve Wolf of wilderness!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Ingrid48
Zeer actief
Berichten: 7846
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:48
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3
Locatie: Echten (Drenthe)

leve Wolf of wilderness!

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

al 14 jaar is Pippy niet zo'n brokjeseter...alles geprobeerd en alle brokjes werden met lange tanden opgegeten. Voor het vlees 's avonds staat ze te springen, maar de brokjes hoeven niet echt...De andere 2 eten alles, alleen Pippy is zo'n pietlut :scratch:

totdat....ik bij Zooplus zag dat je testzakjes van Wolf of wilderness kon bestellen. 5 Kleinere zakjes, van elke smaak 1. En ja hoor, sinds de 1e keer staat ze te springen voor het aanrecht en heeft ze in een mum van tijd op :cheer: Alle smaken vindt ze heerlijk, het is weer leuk om haar brokjes te geven!

Niet te geloven dat dit 14 jaar heeft geduurd :ugh: Maar de brokjes voor Pippy zijn gevonden :balon:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Zeer actief
Berichten: 5181
Lid geworden op: 30 nov 2010 15:39
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4
Locatie: voorburg

Re: leve Wolf of wilderness!

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

en dan bestel je 5 kilo en moeten ze het niet meer ;)
zo'n hond heb ik dus gehad. hoeveel soorten voer ik toen niet heb geprobeerd en dan at hij 2 dagen en liet hij het weer staan. kon er weer een zak richting asiel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ingrid48
Zeer actief
Berichten: 7846
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:48
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3
Locatie: Echten (Drenthe)

Re: leve Wolf of wilderness!

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

ellen en de birmanen schreef: 05 dec 2020 17:55 en dan bestel je 5 kilo en moeten ze het niet meer ;)
zo'n hond heb ik dus gehad. hoeveel soorten voer ik toen niet heb geprobeerd en dan at hij 2 dagen en liet hij het weer staan. kon er weer een zak richting asiel.
haha, daar heb je dus wel grote kans op :80:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: leve Wolf of wilderness!

Ongelezen bericht door dagmar88 »

ellen en de birmanen schreef: 05 dec 2020 17:55 en dan bestel je 5 kilo en moeten ze het niet meer ;)
zo'n hond heb ik dus gehad. hoeveel soorten voer ik toen niet heb geprobeerd en dan at hij 2 dagen en liet hij het weer staan. kon er weer een zak richting asiel.
Waarom zou je? De kast ligt hier vol kilozakjes purizon single meat.

:mrgreen: WoW vinden ze inmiddels maar matig. Alleen de semi moist brokjes doen ze een moord voor, die krijgen ze als beloning.
sjm
Zeer actief
Berichten: 8742
Lid geworden op: 13 jan 2009 21:19

Re: leve Wolf of wilderness!

Ongelezen bericht door sjm »

Ja hoor, juich maar niet te vroeg. Ze draaien zich zo weer om na een paar keer succesvol eten, haha.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”