Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Snacks

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Snacks

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Even creatief geweest. Heel veel appels aan de boom met slechte houdbaarheid. Dus dan maar schillen en appelmoes invriezen.
Nu houden de honden ontzettend van appel en zitten ze altijd te schooieren om stukjes, dus de voedseldroger aangezet en de schillen erin.

Werkte als een tierelier :D geen rommel en stank (zoals bij long drogen) en ze vinden het heerlijk :E:

Wat voor simpele snacks maken jullie zoal?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Erwina
Zeer actief
Berichten: 6601
Lid geworden op: 03 jan 2003 22:48
Aantal honden: 1
Locatie: Wageningen

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Erwina »

Long drogen, dat is lang geleden. Kan de geur zo nog voor me halen :schrik:
Super goed idee om dat met appel te doen! Ga ik onthouden voor de toekomst.
Welkom Ollie!
Afbeelding

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Snacks

Ongelezen bericht door GrethavW »

De Action en Lidl doen het stinkwerk voor me :engel:
Heel af en toe, als ik denk dat het lastig voor haar wordt om goed te luisteren, bak ik een ontdooide diepvries hamburger.
Dat werkt ook heel erg goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Frootje schreef:Froo doet zo ongeveer een moord voor frikandellen. Ik gebruik dus wel stukjes frikandel als snack voor haar, bij hoge uitzondering dus zodra ze het ruikt wordt ze helemaal lijp. :Q: Verder krijgt ze niet zo heel veel speciale dingen en dingen maken doe ik al helemaal niet. Het meest creatieve wat ik maak is een Kong met wat smeerkaas of zo. :engel: Ze mag wel vaak na het ontbijt de yoghurtkom schoonmaken. Dat is ook altijd feest. :F:
Haha ja dingen uitlikken is Donner zijn hobby ook :LOL: vooral cappuchinokopjes en yoghurt en slagroombekers.

Frikandel vind ik zelf vies :O: daar doe ik dan weer niet aan. Maar zo dingetjes maken vind ik wel leuk. Al komt het meeste gewoon van webshops in grootverbruikpakken :LOL:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Mizzsylver schreef:de frikandellen die ik toch even in de airfryer gooi voor het speuren omdat dochter graag mee eet tijdens het trainen. Ze had laatst ook rodiworst gegeten :mrgreen:
Neeee echt? :schrik: bah
Gebruikersavatar
Shibby
Zeer actief
Berichten: 11078
Lid geworden op: 07 feb 2006 11:42
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1
Locatie: Net niet Limburg

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik mot weer beginnen met drogen.
Ik kan hier in de buurt aan zoveel dingen goedkoop komen en ik moet echt gaan besparen zegt mijn bankrekening iedere maand opnieuw. Bovendien werkt het echt ontspannend als ik vanalles in stukjes aan het hakken ben en of de half bevroren konijnenoren van elkaar sta te trekken. :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Shibby schreef:Ik mot weer beginnen met drogen.
Ik kan hier in de buurt aan zoveel dingen goedkoop komen en ik moet echt gaan besparen zegt mijn bankrekening iedere maand opnieuw. Bovendien werkt het echt ontspannend als ik vanalles in stukjes aan het hakken ben en of de half bevroren konijnenoren van elkaar sta te trekken. :mrgreen:
Het is zoveel werk hè, maar het heeft wel wat :mrgreen: en dan die koppies om je heen als het begint te ruiken, dat ze wel willen proeven :mann:
Je koop een long hier ook voor bijna niets maar al dat snijden...
Dit was snel klaar, de schillen waren er al, gooi ze er in en done. Ze vinden het heerlijk!
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Snacks

Ongelezen bericht door Persistence »

Kells schreef:Ik gebruik de voedseldroger eigenlijk te weinig, maar koekjes bakken voor ze doe ik om de tien dagen, zo ongeveer. Verder zijn ze blij met de gedroogde pens van de dierenwinkel in het dorp en de runderkophuid van de zooplus. Ik koop trouwens alleen die lange dingen die ik zelf op maat kan knippen.
Met wat knip je die? Ik krijg het zelfs met een snoeischaar niet voor elkaar...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”