Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Canis Purus geperste brok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

natalie
Zeer actief
Berichten: 2669
Lid geworden op: 07 aug 2017 08:47
Aantal honden: 2

Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door natalie »

Ik ben met beide honden weer aan het trainen en ik vind de beloningssnackjes een beetje te duur worden. Vlees drogen doe ik even niet, want het stikt hier van de vliegen.
Dus ik heb besloten een zak brokken te kopen die ze allebei nooit eerder hebben gehad en dus heel bijzonder zijn :engel: Het is de geperste brok van Canis Purus geworden. Ik voer nooit geperste brok, dus ik vreesde even dat het wellicht niet goed zou vallen. Maar het tegendeel blijkt het geval. En ze vinden het echt heel erg lekker.
Dus ik overweeg nu over te stappen op deze brok als hoofdvoer. Ze krijgen hier 's ochtends brok en 's avonds (gestoomde) worst. Hoe het bevalt kan ik nu nog niet beoordelen, maar ik ben benieuwd naar ervaringen van hier. Zijn er meer mensen die deze brok voeren? En ben/was je er tevreden mee?
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door veertje »

Ik heb er geen ervaring mee, maar mocht je nu andere goedkope beloningsbrok zoeken, hier een voorzichtige tip: neem Frolic :oeps: :schrik: :engel: Ze doen er hier een moord voor en raken er ook niet op uitgekeken. Qua ontlasting merk ik ook totaal niks geks en ze krijgen best veel. Ik heb de mini variant. Zo'n zak kost niks vergeleken met al die hippe beloningssnacks.
natalie
Zeer actief
Berichten: 2669
Lid geworden op: 07 aug 2017 08:47
Aantal honden: 2

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door natalie »

veertje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar mocht je nu andere goedkope beloningsbrok zoeken, hier een voorzichtige tip: neem Frolic :oeps: :schrik: :engel: Ze doen er hier een moord voor en raken er ook niet op uitgekeken. Qua ontlasting merk ik ook totaal niks geks en ze krijgen best veel. Ik heb de mini variant. Zo'n zak kost niks vergeleken met al die hippe beloningssnacks.
Vriend kreeg een rolberoerte toen hij zag wat de (oorspronkelijke) prijs was. Ik koop dan alleen iets dat in de aanbieding is, maar het blijft belachelijk. Ik krab nu de prijsstickertjes er maar af :LOL: .

Maar inderdaad is 'gewoon' brok dan een prima alternatief, mits die goed in de smaak valt. En dat zal met Frolic ongetwijfeld zo zijn ja ;) Ik vind het een prima idee om mee af te wisselen :ok:
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door Soooof »

veertje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar mocht je nu andere goedkope beloningsbrok zoeken, hier een voorzichtige tip: neem Frolic :oeps: :schrik: :engel: Ze doen er hier een moord voor en raken er ook niet op uitgekeken. Qua ontlasting merk ik ook totaal niks geks en ze krijgen best veel. Ik heb de mini variant. Zo'n zak kost niks vergeleken met al die hippe beloningssnacks.
Hier ook. :mrgreen: Ook de huismerk-varianten van verschillende supermarkten vallen hier bijzonder in de smaak. :engel:
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door blacky »

Soooof schreef:
veertje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar mocht je nu andere goedkope beloningsbrok zoeken, hier een voorzichtige tip: neem Frolic :oeps: :schrik: :engel: Ze doen er hier een moord voor en raken er ook niet op uitgekeken. Qua ontlasting merk ik ook totaal niks geks en ze krijgen best veel. Ik heb de mini variant. Zo'n zak kost niks vergeleken met al die hippe beloningssnacks.
Hier ook. :mrgreen: Ook de huismerk-varianten van verschillende supermarkten vallen hier bijzonder in de smaak. :engel:
hier ook idd. Hier zelfs drachtige Lucky twee weken lang op de frolic gehad omdat ze niets wilde eten. Ook gewoon goede ontlasting alleen een gek kleurtje :tongue:
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
Marlett
Zeer actief
Berichten: 853
Lid geworden op: 12 feb 2019 19:05
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
Aantal honden: 2

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door Marlett »

Geen antwoord op je vraag, maar ik vraag weleens proefpakketjes aan van merken. Granatapet, Edgar & Cooper, etc. Zooplus heeft nu de kilozakken met kleine brokjes ook in de aanbieding.
natalie
Zeer actief
Berichten: 2669
Lid geworden op: 07 aug 2017 08:47
Aantal honden: 2

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door natalie »

Ik blijf de Canis Purus als beloningsbrok gebruiken. Ze vinden het heerlijk en vinden het écht een beloning, wat natuurlijk het belangrijkste is. Daarnaast vind ik het een prima brok en het is veel beter betaalbaar dan al die speciale trainers. Als hoofdbrok geef ik voorlopig nog Purizon (nog een voorraadje in de kast) en daarna kijk ik wel weer verder.
Gebruikersavatar
** Angela **
Zeer actief
Berichten: 8649
Lid geworden op: 11 aug 2008 15:08
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ja die beloningssnacks en worsten ook trouwens zijn op een gegeven moment echt niet meer te betalen
Ik heb veel worsten gehad , uiteindelijk zeer tevreden van Naturis
Die kruimelen ook niet en je zakken plus handen blijven schoon

Enige nadeel , ik wilde de worst nog wel eens vergeten mee te nemen
Dan stond ik op t speurveld of op de training , shit worst vergeten
Of t wel meenemen maar vergeten uit de auto te halen
Met de temperaturen van afgelopen weken was t 2 dagen later van wat is die stank in die bus toch ?
Ow shit dat vlees

Beetje zonde geld

Dus ik heb nu de brokjes van Alpha spirit
Ze zijn er gek op , en ik heb gewoon een emmertje in de auto dat ik ook altijd bij heb


Dat merk wat jij noemt ken ik niet dus kan je er niet mee helpen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Gebruikersavatar
Hippo
Zeer actief
Berichten: 4240
Lid geworden op: 15 nov 2013 14:50
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Canis Purus geperste brok

Ongelezen bericht door Hippo »

Mijn reu pakt frolics niet eens aan, die moet hij niet. Ik gebruik voor de trainingen regelmatig Rodiworst, maar dat geeft wel een plakbende en stinkende vingers. Of ik geef DEZE van Caniland

Die vind ik ook ideaal met pups. Ze zijn klein, zacht, veel geur, drogen niet snel uit en tot nu toe vinden al m'n honden ze heerlijk. In vergelijking met andere beloningssnacks vind ik ze niet duur.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”