Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zalmolie?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Swissy
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:14
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 1

Zalmolie?

Ongelezen bericht door Swissy »

Odin verhaart echt enorm, en er komt geen einde aan. Het is begonnen toen het kouder werd en bij ons de vloerverwarming dus weer aan ging. Het is bij ons altijd een stabiele temperatuur en ik vermoed dat dit ten grondslag ligt aan zijn eeuwige verharen. Helaas kan ik daar niets aan veranderen, zo is ons huis gebouwd.

Zijn moeder stond op FarmFood met Zalmolie. Ik wil dit ook gaan voeren, maar nu heeft hij nog puppyvoeding nodig voor grote (giant) rassen ivm zijn groei. Wij voeren nu Welness Core Large Breed Puppy en smuldier. Als het helpt zou ik ook graag zalmolie er aan toevoegen.

Gaat dit helpen? En welke moet ik dan hebben?

Alvast bedankt!
Swissy
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:14
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 1

Re: Zalmolie?

Ongelezen bericht door Swissy »

Ik denk dat hij zijn puppyvachtwissel al gehad heeft? Hij is van 15-6 dus nu bijna een half jaar.
Gebruikersavatar
Caro
Zeer actief
Berichten: 1161
Lid geworden op: 05 okt 2013 18:24
Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Aantal honden: 1
Locatie: Breda

Re: Zalmolie?

Ongelezen bericht door Caro »

Mijn hond krijgt al bijna haar hele leven zalmolie omdat het voor veel dingen goed is maar tegen het verharen doet het bij haar niets hoor. Die is gewoon bijna altijd in de rui. Wel mooi glanzende vacht, zelfs nu op haar 13e nog.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Zalmolie?

Ongelezen bericht door maart »

Ik vind vloeibare schapen vet olie mooier voor de vacht.
Ik heb er 2 op schapen vet staan. Pup krijgt zalm olie maar dat is omdat ik caroteen bij geef en ik die beter vind mengen met zalm olie.
S@ndr@
Zeer actief
Berichten: 63931
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:13

Re: Zalmolie?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

het is gewoon de tijd ervoor denk ik, mijn mastin valt ook uit elkaar :schrik: en die krijgt zowel zalmolie als schapenvet bonbons, voor het verharen doet het niet zoveel, maar t is wel goed voor ze hoor
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Zalmolie?

Ongelezen bericht door Manuma »

Het verharen van mijn husky is sterk verminderd en beter gefaseerd nu ik DuoDog geef. Dat is paardenvet. Ze vinden het ook nog eens heel lekker.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”