Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dogmeat

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Poedel123
Actief
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jan 2015 20:23
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Dogmeat

Ongelezen bericht door Poedel123 »

Hallo,

Ik kwam net op facebook dogmeat voorbij. Nu zou ik deze kvv wel willen proberen bij mijn honden. Heeft iemand hier ervaring mee? 1 hond is allergisch voor kip en graan. Die mag dus niet de kip variant. Ik wil beide honden wel graag hetzelfde voeren. Hoe zorg ik ervoor dat ze voldoende binnen krijgen aangezien de kvv niet compleet is. Graag hoor ik jullie ervaringen en hoe/wat ik moet voeren.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Poedel123 schreef:Hallo,

Ik kwam net op facebook dogmeat voorbij. Nu zou ik deze kvv wel willen proberen bij mijn honden. Heeft iemand hier ervaring mee? 1 hond is allergisch voor kip en graan. Die mag dus niet de kip variant. Ik wil beide honden wel graag hetzelfde voeren. Hoe zorg ik ervoor dat ze voldoende binnen krijgen aangezien de kvv niet compleet is.
Afwisselen. Er zijn naast de enkelvoudige ook complete varianten en prestige mixen.

Ik voer het ondertussen al jaren; goede, constante kwaliteit.
nomo
Zeer actief
Berichten: 9405
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:17
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door nomo »

Ik voer het ook al jaren naar volle tevredenheid (afgewisseld met andere merken)
Gebruikersavatar
fes/lou
Zeer actief
Berichten: 9311
Lid geworden op: 23 apr 2002 00:27
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door fes/lou »

Toevallig zat ik er ook naar te kijken, ik ga het eens proberen binnenkort. Moet ff tijd hebben om het te halen, ik ga dan een 20kg pakket halen, dan ga ik nog afwisselen met smuldier, daar zijn ze hier gek op

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:Ik geef het ook. Wissel wel af met Smuldier, Barf en Carnibest maar de hoofdmoot is Dogmeat.
Heel tevreden over. :ok:
:mrgreen: Ha, ik was er al op aan het wachten. Fijn dat het bevalt!
Gebruikersavatar
Bishy
Zeer actief
Berichten: 2032
Lid geworden op: 08 nov 2010 19:07

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door Bishy »

ik ben er ook tevreden over en heb het een hele tijd gevoerd. Meestal enkelvoudig, meerdere diersoorten.
ik bestel nu bij animal food express omdat ik dan prooidieren en karkassen mee kan bestellen voor de katten.
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door malinois »

Ik voer t ook naast Lotgering, Smuldier, Daily Meat, Runner en AHV. Prima kvv
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Poedel123
Actief
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jan 2015 20:23
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door Poedel123 »

Oke goed om te horen! De website waar ik het wou gaan bestellen zag ik dat ze alleen de enkelvoudige variant verkopen. Jullie zeggend dus dan afwisselen met verschillende diersoorten. Maakt het dan ook nog uit welke diersoorten en hoeveel verschillende? En moeten ze elke dag een andere diersoort?
Gebruikersavatar
Barkley
Zeer actief
Berichten: 6015
Lid geworden op: 05 jan 2015 22:30
Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Aantal honden: 1

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door Barkley »

Ik voer het ook. Betaalbaar en goed spul!
Gebruikersavatar
Nevache
Zeer actief
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 aug 2019 10:18
Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
Aantal honden: 5
Locatie: Twente

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door Nevache »

Poedel123 schreef:Oke goed om te horen! De website waar ik het wou gaan bestellen zag ik dat ze alleen de enkelvoudige variant verkopen. Jullie zeggend dus dan afwisselen met verschillende diersoorten. Maakt het dan ook nog uit welke diersoorten en hoeveel verschillende? En moeten ze elke dag een andere diersoort?
"Algemeen' wordt uitgegaan van het afwisselen van 4 diersoorten, aangevuld met bijv. zalm als 5e.
Ik let er zelf op dat ik niet aldoor bijv. gevogelte voer, en elke dag een andere diersoort.
En ook wissel van merk KVV.
Gebruikersavatar
fes/lou
Zeer actief
Berichten: 9311
Lid geworden op: 23 apr 2002 00:27
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik ben er vandaag heen gereden, ik wilde 20kg halen om te proberen. Echter, ik kreeg 10kg gratis mee plus een bewaardoos en een folder, die eigenlijk. Nog niet uit was.. Topservice dus

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Gebruikersavatar
fes/lou
Zeer actief
Berichten: 9311
Lid geworden op: 23 apr 2002 00:27
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Dogmeat

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik vind het wel erg vet en een paar honden eten het slecht.. Ga maar weer op zoek..

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”