Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Algemeen topic KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »


Zinodo schreef:Ik heb tot nu toe niks toe te voegen, alle merken die ik voer zijn al genoemd Afbeelding1:

Oh. Ik lieg. Ik heb wel een slechte review om toe te voegen. Raw 4 dogs. Dure onzin. Mijn honden hadden het gewonnen maar echt 0,0 interesse. Dat was de eerste en laatste merk die ze gewoon regelrecht alle drie eensgezind weigerden. Geen idee wat daarmee aan de hand is Afbeelding
Klopt, die heb ik ook een keer geprobeerd. Een vriendin is verkooppunt van Lotgering en Dogmeat en koopt weleens wat dozen andere merken erbij. Dat probeer ik dan ook vaak even maar dat was net zo dramatisch als Barf menu hier. Spuitpoep en niet lekker vinden. En ik heb echt klikos die alles vreten.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Lucia
Zeer actief
Berichten: 2871
Lid geworden op: 18 sep 2006 15:15
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik bestel via Kvvwebwinkel.nl, nu een aantal x besteld. Fijne communicatie ook en klantenservice.
Diverse merken ook als aanbod.

Meestal bestel ik 3 merken en voor 4 mnd ongeveer. En de ook visolie voor zazoe, erg tevreden over.
Momenteel krijgt hij kivo, darf of runner.
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik bestel overigens niet rechtstreeks bij Lotgering. Vanwege de verzendkosten kom ik beter uit met bestellen via https://www.geusdiervoeding.nl (hangt dus wel sterk af van je regio)
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef: 14 jun 2021 13:04 Ze krijgen Dogmeat. Prima vlees en ze doen het er fantastisch op. En je betaalt niet de hoofdprijs.
:tongue: Waar blijft m'n commissie?

Ze komen hier zaterdag de nieuwe vriezert weer bevoorraden. :mrgreen: Zit ook een hele gans met veren en reerug bij. Ben benieuwd of ze dat gaan eten of de nuffige neusjes in de lucht steken.
Ergens de komende week gaat er een nieuwe, verbeterde website de lucht in, zei Henk.

Ik zat even zonder vriezer en ze kregen smuldier en rodi, maar smuldier is met de nieuwe eigenaar echt helemaal niks meer en rodi was altijd al karton.
Gebruikersavatar
Omega
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 22 jul 2005 11:48
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2
Locatie: Terborg

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Omega »

Hier kregen ze Darf voor Luna en Bandit, nierdieet voor Balu.
Balu wil de Bandit niet meer, hij takelt langzaam af, nu krijgt hij Tammenga, daarbij kan ik smaken afwisselen, dat bevalt 'm wel.
Luna eet nu de Bandit en de Tammenga als Balu een dag niet wil eten.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
Gebruikersavatar
Hylos
Zeer actief
Berichten: 7776
Lid geworden op: 13 dec 2012 16:36
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Hylos »

Heb door de jaren van alles gevoerd.. maar nu weer Dogmeat enkelvoudig voor Xavi en Dogmeat compleet voor Voske en dat bevalt me het beste.
Nog eens niet duur ook.
Xavi kan nogal raar reageren op premixen dus dan maar enkelvoudig en veel diersoorten wisselen. Dat is bij Dogmeat super handig, veel keus en goede kwaliteit.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door GrethavW »

Smuldier vlees compleet
Waarom: heel simpel, ze vinden het lekker en ze doen het er super op. Je weet hoe die 2 van mij glimmen als een spiegel. :W:
En ook na de prijs verhoging is het nog steeds goedkoop en makkelijk te verkrijgen. Bestel het gewoon mee met de rest van de boodschappen (en de oude hoeveelheid is er nog steeds in een 3 pak).
Afbeelding
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik voerde geen kvv meer omdat Tom het niet meer lekker vond (destijds carnibest gevoerd), maar een tijd terug weer eens geprobeerd. Naturis is hier het makkelijkst te krijgen in de dierenwinkel dus die genomen en zowaar meneer vindt het te eten.
Casper is net een kliko, alleen op het moment wat minder omdat hij aan het wisselen is.
Als ik jullie reacties zo lees is het dus niet al te best.
Online bestellen zou alleen kunnen als er op zaterdag bezorgd kan worden, door de week is er niemand thuis.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lucia
Zeer actief
Berichten: 2871
Lid geworden op: 18 sep 2006 15:15
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Lucia »

welshwitch schreef: 15 jun 2021 06:08 Online bestellen zou alleen kunnen als er op zaterdag bezorgd kan worden, door de week is er niemand thuis.
Waar ik bestel heeft wel vaste leverdagen, maar levert ook savonds of verpakt het in speciaal materiaal als je er niet bent (werkt niet voor een hele dag maar wel paar uur)
S@ndr@
Zeer actief
Berichten: 63931
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:13

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ik krijg vanavond voor het eerst een enigenmerk KVV van Floris vlees aan, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

_Tiny_ schreef:Hier ook Dogmeat. Op zich bevalt het, maar toch heb ik altijd nog de behoefte om het aan te vullen met groente en een beetje rijst. Dus tante Tiny staat voor haar honden te koken. Daarnaast krijgen ze ook yoghurt, een eitje en op vrijdag een vis.
Ik geef t gros van de groente rauw. Gister dacht ik ach laat ik eens broccoli koken. Ze kekem er naar alsof ik ze gif gaf Afbeelding terwijl rauw in 3 happen weg is...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

S@ndr@ schreef:Ik krijg vanavond voor het eerst een enigenmerk KVV van Floris vlees aan, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen
Ik vond t erg mooi vlees maar onbespreekbaar qua prijzen voor grootafnemers. Oftwel 1 kg of 100 kg, je betaald hetzelfde.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief
Berichten: 63931
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:13

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ohw, op die manier.. ik overweeg het als aanvulling het gros zal Lotgering blijven, maar af en toe wat anders is wel goed denk ik
Gebruikersavatar
** Angela **
Zeer actief
Berichten: 8649
Lid geworden op: 11 aug 2008 15:08
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

malinois schreef: 15 jun 2021 13:47
_Tiny_ schreef:Hier ook Dogmeat. Op zich bevalt het, maar toch heb ik altijd nog de behoefte om het aan te vullen met groente en een beetje rijst. Dus tante Tiny staat voor haar honden te koken. Daarnaast krijgen ze ook yoghurt, een eitje en op vrijdag een vis.
Ik geef t gros van de groente rauw. Gister dacht ik ach laat ik eens broccoli koken. Ze kekem er naar alsof ik ze gif gaf Afbeelding terwijl rauw in 3 happen weg is...
Grappig , hier is t andersom
Broccoli rauw word niet gegeten maar kort gestoomd wel
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Rebble »

Voor de poes Alroda. Soes eet het liefst enkelvoudig en Alroda heeft heel erg veel keus in diersoorten. Daarnaast doet ze het er goed op. Ik gooi ook wel eens wat andere merken in m'n winkelmandje maar weet zo niet wat, Alaska in ieder geval. En Kivo voorheen ook maar compleet dus daar laat ze wel eens wat van staan dus dat geef ik niet meer.
Char had ik altijd op Smuldier tot de veranderingen een paar maanden terug. Niet voor de prijs of de verpakking maar omdat er weinig meer mogelijk is wb. afwisseling. De dierenwinkel waar ik bestel heeft bijna alle merken kvv en daar bestel ik gewoon van wat me leuk lijkt en wat een beetje fatsoenlijk geprijsd is, de dure merken sla ik over. Voornamelijk dogmeat en het eigen merk van de dierenwinkel.
Maar uiteindelijk vond ik haar ontlasting beter en haar vacht glanzender toen ze nog op smuldier zat dus de laatste keer wat minder voor haar besteld en nu krijgt ze voornamelijk weer smuldier en met regelmaat voor de afwisseling iets anders.
Toevallig net een bestelling gedaan en voor het eerst ook Lotgering besteld, ben wel benieuwd hoe ze het daar op doet.

Hond en kat onderling wissel ik trouwens ook gewoon met het voer, ideaal 2 alleseters. En, dat heeft niks met kvv te maken, ik ben ook enorm blij met deze dierenwinkel in de buurt. Ik heb weinig vriezerruimte en dan zijn de bezorgkosten in verhouding wel erg hoog als je het thuis laat bezorgen. Daarnaast verkopen ze bijna alle merken dus je hebt veel keus en vaak staat je bestelling de volgende dag al klaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

_Tiny_ schreef:
malinois schreef: 15 jun 2021 13:47
_Tiny_ schreef:Hier ook Dogmeat. Op zich bevalt het, maar toch heb ik altijd nog de behoefte om het aan te vullen met groente en een beetje rijst. Dus tante Tiny staat voor haar honden te koken. Daarnaast krijgen ze ook yoghurt, een eitje en op vrijdag een vis.
Ik geef t gros van de groente rauw. Gister dacht ik ach laat ik eens broccoli koken. Ze kekem er naar alsof ik ze gif gaf Afbeelding terwijl rauw in 3 happen weg is...
Ik zal het eens proberen! Geef je rauw gewoon in stukken? Ik kook het omdat ik dacht dat ze het anders niet verteren.
Rauw kun je t best pureren, dan wordt t wel verteerd. Maar ik pureer een deel (met nog meer groentes) en een deel krijgen ze heel. Zodat ze ook iets te kauwen hebben. Dat heb ik er overigens nooit heel uit zien komen. Mais of wortel wel :)
Spercibonen en erwten moet je wel koken ivm een giftig stofje. De rest kan rauw
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Hier de laatste tijd vooral Dogmeat en Kiezebrink.
Hier doen ze het super op.

Nadeel kiezebrink vind ik dat het door post.nl geleverd wordt. Terwijl bij Dogmeat juist door hun zelf geleverd wordt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
Barkley
Zeer actief
Berichten: 6015
Lid geworden op: 05 jan 2015 22:30
Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Barkley »

Ik bestel bij ekowolf.nl en voer kiezebrink afgewisseld met wat andere merken. Omdat ik redelijk dichtbij woon krijg ik het voor 5 euro thuisbezorgd en hoef ik geen grote vriezer te kopen. Ze geeft altijd goed antwoord op vragen en als er een keer iets niet leverbaar is of er een foutje in de levering is geslopen neemt ze snel contact op. Ook krijg ik altijd een whatsapp met levertijd - erg prettig.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Chihuahua-paws schreef: 17 jun 2021 10:24 Hier de laatste tijd vooral Dogmeat en Kiezebrink.
Hier doen ze het super op.

Nadeel kiezebrink vind ik dat het door post.nl geleverd wordt. Terwijl bij Dogmeat juist door hun zelf geleverd wordt.
Heeft dogmeat dan niet de kiezebrink varianten die je wilt?
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik bestelde eerst ook ergens in alphen die gratis thuis leverde die had ook KB en bestelde toen ook darf. Maar die was gestopt met KB en moest daarvoor dan los ergens anders bestellen. Bij Dogmeat hebben ze ook KB.
Ik heb wel een grote vriezer. De fretjes eten ook rauw en prooi 😉
En vind de service van Dogmeat zo goed dat ik gewoon daar blijf bestellen. En heb als ik een vriezer vol bestel weinig tot geen verzendkosten. Bestel ook vaak een hond compleet pakket met kg worsten dat maakt het ook aantrekkelijk 😉
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Crescent »

Lijst met KVV voeders en websites toegevoegd in openingsbericht.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik heb Char nu een paar keer lotgering gevoerd maar ik vind het zo droog, er komt ook amper bloed/vleesvocht vrij als het ontdooit. Ik denk niet dat ik het nog een keer ga bestellen. Ze vindt het volgens mij ook niet enorm lekker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

Rebble schreef:Ik heb Char nu een paar keer lotgering gevoerd maar ik vind het zo droog, er komt ook amper bloed/vleesvocht vrij als het ontdooit. Ik denk niet dat ik het nog een keer ga bestellen. Ze vindt het volgens mij ook niet enorm lekker.
Huh? Welke heb je dan? Hier loopt t er gewoon uit
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik had deze 5 besteld maar ik heb geen idee welke ik al gevoerd heb, kan ik morgen wel naar kijken.


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

De eend/paard heb ik ook maar die is echt vochtig hier, gister nog gevoerd. Ik zal de volgende keer eens een foto maken. De rest heb ik niet dus daar weet ik t niet van helaas. Ik heb ook de wildmix nu en die is ook erg vochtig
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Rebble »

Misschien waren het wel de dieetversies, dan snap ik ook wel waarom ze ze niet echt lekker vindt

Vanavond had ik te weinig voor d'r dus had wat Alroda puur geit van de kat erbij gedaan en dat ging echt als eerste en met smaak naar binnen.
Ik vind de lotgering ook zo grijs. Ik vroeg me bij het eerste pak echt af waarom iedereen altijd zo lyrisch is over lotgering.

Ik heb nu iets anders uit de viezer gehaald maar ik zal de volgende keer ook een foto maken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door malinois »

Rebble schreef:Misschien waren het wel de dieetversies, dan snap ik ook wel waarom ze ze niet echt lekker vindt Afbeelding

Vanavond had ik te weinig voor d'r dus had wat Alroda puur geit van de kat erbij gedaan en dat ging echt als eerste en met smaak naar binnen.
Ik vind de lotgering ook zo grijs. Ik vroeg me bij het eerste pak echt af waarom iedereen altijd zo lyrisch is over lotgering.

Ik heb nu iets anders uit de viezer gehaald maar ik zal de volgende keer ook een foto maken.
Hoe oud is t? Heb je t via Lotgering zelf? Ik zou t terugsturen, grijs hoort t niet te zijn.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Totaalvoer met vis en totaalvoer, nog half bevroren
Afbeelding

Totaalvoer in de bakjes
Afbeelding

Zo ben ik het dus gewend van Lotgering. Morgen krijgen ze de vis en overmorgen beide soorten door elkaar
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Rebble »

Niet echt grijs-grijs maar wel heel licht. Als ik dat vergelijk met andere kvv's dan vind ik het er niet lekker uitzien
Niet bij Lotgering zelf gekocht maar wel bij een goede dierenwinkel die het niet eeuwen laat liggen.

@Fotogravinnetje ik kan het lastig inschatten vanaf een foto maar ik vind het er ook droog uitzien. Niet lekker smeuïg iig. Het moet ook niet met een rietje naar binnen te slurpen zijn natuurlijk maar een beetje sappig.

Het is gewoon niet wat ik gewend ben van verschillende merken kvv, ik denk niet dat het slecht voer is of dat de pakken die ik heb bedorven zijn of zo, het is gewoon niet wat ik verwacht had.

Voordat ik dit postte toch maar even gekeken welke versies ik al gegeven had en dat waren inderdaad de dieetversies haha. Ik heb er voor vanavond eend/paard uitgehaald. Even vergelijken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Algemeen topic KVV

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Elco vond als pup/jonge hond andere kvv's (o.a. degomeat, kivo) echt helemaal niets. Veel te nat en slobberig. Toen was Lotgering zelfs nog wat grover dan het tegenwoordig is. Dus dat het een tikkie anders is dan je gewend bent, zou best kunnen kloppen. Maar grijs wil ik het toch echt niet noemen. Weet je wat grijs is? Duck. Dat is gewoon net karton
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”