Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 31 jul 2011 17:55
Aantal honden: 2

Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Rocco »

Trieste ontwikkeling:......... :scratch:

Politievakbond ACP

Hondengeleiders, stop je hond in een Fiat Panda

Ben je hondengeleider? Dan moet je als het aan de korpschef ligt je dienstauto inleveren en zelf een auto aanschaffen om je diensthond te vervoeren. De werkgever wil haast maken met deze maatregel, dus hebben wij daar als politievakbonden een spoedzitting tegenover gezet. ACP-collega en juriste Miriam Hendriks was gisteren met drie ACP-leden in Groningen. De werkgever zei daar: “We verplichten niemand. Wil je je eigen auto niet gebruiken, dan betekent dat het einde van werken met honden. Hoe vervelend ook.’’ Het kan toch niet gekker?

Als hondengeleider heb je een hond. Die verzorg je niet alleen op het werk en laat je niet als een wapen achter in een kluisje op het bureau. Nee, het overgrote deel van de hondengeleiders neemt de hond mee naar huis. Het dier wordt 24/7 verzorgd, zodat de trouwe viervoeters er staan om van zich af te bijten wanneer de veiligheid van collega’s in het geding komt.

De korpschef zegt nu: Neem je hond maar mee in je eigen auto. Kan dat niet (want je hebt geen eigen auto of je rijdt een Smart, Fiat Panda of een oude Lada?) Schaf dan maar een andere auto aan! Nee, de werkgever verplicht je tot niets. Maar je bent wel je baan kwijt, je hond wordt je afgenomen en er wordt voor jou gewoon een ander gezocht. We komen er samen wel uit. Ik sta achter mijn personeel, zegt de korpschef dan in het kader van de CAO. Bizar. Wat komt hierna? Moeten motorrijders straks hun eigen motor aanschaffen? Moeten de beredenen hun paard in de gang zetten? Mag je je eigen rougekwast (of die van je vrouw) meenemen om vingerafdrukken te verzamelen? Ongekend!

Ik maak er een grapje van, maar dit is natuurlijk Nederland op zijn smalst. Wat het nóg erger maakt, is dat dit zeker niet het eerste en enige probleem is dat bij de hondengeleiders speelt. Vorig jaar nog was de ACP betrokken bij een grote bijeenkomst met hondengeleiders uit heel het land. Daar werden de verschillen met elkaar besproken en werd gekeken hoe dit eenduidig geregeld kan worden. Dan ging het bijvoorbeeld om compensatie in tijd en/of geld voor de verzorging van de hond in privétijd.

Onlangs was ik zelf nog op het bureau in Den Haag om daar met de hondengeleiders te praten over de juridische procedures die lopen, de mogelijkheid van dit onderwerp bij de CAO of inbrengen aan de landelijke overleg tafel in Den Haag. Het vertrouwen in een goed gesprek met de leidinggevende is weg bij de collega’s. Er wordt over hen gesproken, door mensen die zelf nog nooit met een hond hebben gewerkt, en niet met de mensen die dit vak uitoefenen. De ACP heeft een format ingediend voor het landelijk overleg CGOP van 8 maart aanstaande om deze problemen nogmaals te bespreken. Met een werknemersbestand van 65.000 man zou het toch niet zo lastig moeten zijn om voor 400 medewerkers tot een eenduidige, voor beide partijen acceptabele regeling te komen?

Kim Rijnaard
Projectleider ACP
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door sirene »

Waarom mogen de honden niet meer in de dienstauto?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Rocco
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 31 jul 2011 17:55
Aantal honden: 2

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Rocco »

sirene schreef:Waarom mogen de honden niet meer in de dienstauto?

Bezuinigen misschien ....?
Laatst gewijzigd door Rocco op 01 mar 2018 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Domor »

Volgens mij gaat het erom dat de hondengeleiders op het moment de dienstauto mee naar huis krijgen en dat is straks niet meer,.
Rocco
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 31 jul 2011 17:55
Aantal honden: 2

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Rocco »

Domor schreef:Volgens mij gaat het erom dat de hondengeleiders op het moment de dienstauto mee naar huis krijgen en dat is straks niet meer,.


yep
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door sirene »

Rocco schreef:
Domor schreef:Volgens mij gaat het erom dat de hondengeleiders op het moment de dienstauto mee naar huis krijgen en dat is straks niet meer,.


yep
En andere medewerkers dan? krijgen die wel de dienstauto mee naar huis?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door sirene »

Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
kleine2758
Zeer actief
Berichten: 1216
Lid geworden op: 16 nov 2009 18:00
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Aantal honden: 3
Locatie: Gelderland

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door kleine2758 »

sirene schreef:
Rocco schreef:
Domor schreef:Volgens mij gaat het erom dat de hondengeleiders op het moment de dienstauto mee naar huis krijgen en dat is straks niet meer,.


yep
En andere medewerkers dan? krijgen die wel de dienstauto mee naar huis?
Daar hoeft geen kennel in. En de honden zijn niet altijd even schoon en fris(ondanks goede verzorging). Genoeg mensen die geen hond willen vervoer in hun priveauto.
Maar hier in de eenheid, krijgen alle geleiders een aanhanger en trekhaak aan hun priveauto. Dat lijkt mij een goede oplossing. Een dienstauto mee naar huis is echt geen gemeengoed(meer) en na mijn mening ook logisch, dat is wel heel duur.
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Maeve »

Als ik 3 Tollers in een Coltje krijg past er ook wel een Mechel in een Panda :mrgreen:
Maar serieus, ik snap de frustratie wel..dat idiote gebezuinig op zaken waar dat nou net niet zou moeten..
kleine2758
Zeer actief
Berichten: 1216
Lid geworden op: 16 nov 2009 18:00
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Aantal honden: 3
Locatie: Gelderland

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door kleine2758 »

sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
Weddenschap verloren :D
En dat zijn niet alleen de vrouwelijke hondengeleiders met zo'n auto'tje :wink:
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door sirene »

kleine2758 schreef:
sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
Weddenschap verloren :D
En dat zijn niet alleen de vrouwelijke hondengeleiders met zo'n auto'tje :wink:
Jammer :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
Zamunda
Zeer actief
Berichten: 17100
Lid geworden op: 05 mei 2013 07:44
Aantal honden: 0

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Zamunda »

Maar dit gaat dan alleen om het vervoer buiten werktijd? Onder werktijd hebben ze wel de beschikking over een dienstauto om de hond in te vervoeren? Of is het de bedoeling dat ze vanuit huis - in de Fiat Panda - met de hond naar de lokatie rijden waar ze nodig zijn?
Gebruikersavatar
Budkes
Zeer actief
Berichten: 10673
Lid geworden op: 12 jan 2003 13:56
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Budkes »

Er zijn een paar regio's waarbij hondengeleider een "eigen" dienstauto hebben. In sommige regio's hebben ze aanhangwagens van de baas, en in andere regio's wordt de inbouw van je auto betaald of krijg je een op maat gemaakt hok in je auto en krijg je, bij aanhangwagen en hok in eigen auto een kilometervergoeding.
Een diensthond los in je auto is absoluut geen aanrader. Buiten, wat Kleine al zegt, dat ze na de dienst nogal eens zwaar smerig zijn, zijn er al heel wat autointerieurs gesneuveld.

Er wordt nogal eens een beroep op een hondengeleider gedaan die vrij is, in wat minder dichtbevolkte regio's, en dan is het wel fijn dat deze alles bij de hand heeft inclusief dienstauto. Als die eerst een galf uur moet rijden om een dienstauto op te halen hoeft het niuet meer.

Ik denk trouwens dat het niet veel duurder is hoor een auto op de man verstrekt. Ik zit nogal eens rond de 600+ + euro in de maand aan kilometervergoeding. (Vorige week alleen al 1200 km gereden). Daar kun je een knappe auto voor laten rijden.

Persoonlijk zit ik trouwens helemaal niet te wachten op een dienstauto. Wat moet ik in mijn eentje met 2 auto's voor de deur. Ik kan ze niet eens kwijt. In geval van crisis woon ik 500 meter van een opstaplocatie waar dienstauto's aan het bureau staan, weliswaar niet mijn werkgebied, maar als hier stront aan de knikker is, waar ik woon dus, dan zou dat geen beletsel zijn.

Het punt is dat er dus zeer wisselend beleid is en dat er weer eens met de botte bijl wordt gehakt.

Mijn vorige privé auto was trouwens een Panda, met op maat gemaakt hok. :mrgreen:
Gr. Aniek

Afbeelding
Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door wolvster »

Welshwitch van Tommy de JR heeft een 4-wheeldrive, superstoere panda.
Die Mechels zouden er een moord voor doen om in zo'n panda te worden rondgereden :wink:
Wolfsblut
Zeer actief
Berichten: 9762
Lid geworden op: 25 jul 2013 18:23
Aantal honden: 3

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

De bezuinigingen beginnen bizarre vormen aan te nemen.

Onze jongens aan het werk. Dat zal de politietop vast op een idee gebracht hebben.
Afbeelding

Nog even en de hondengeleiders mogen het ook op de goedkope manier doen. Al lijkt me 1200 km per week op zo'n ding niet erg behaaglijk met dit weer. Hoewel, als je flink doortrapt krijg je het vanzelf warm. Sporten in de baas zijn tijd, leuker kunnen we het niet maken.
Afbeelding
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
korthaar
Zeer actief
Berichten: 6348
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:21

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door korthaar »

De militairen moeten al pang-pang roepen, kunnen de politieagenten ook wel leren blaffen.
Cairo_
Zeer actief
Berichten: 1127
Lid geworden op: 17 sep 2015 15:08

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Cairo_ »

Wolfsblut schreef:Afbeelding
is tactiek...om de taliban in verwarring te brengen..
Eefje83
Zeer actief
Berichten: 11362
Lid geworden op: 23 mar 2005 08:12
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2
Locatie: katwijk zh

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Eefje83 »

sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
ja ik weet dus van 1 die in een klein citroentje rijdt, hond op de achterbank maar officieel mag niemand zijn hond los vervoeren dacht ik eens gelezen te hebben, dus van de politie helemaal niet denk ik.
Gebruikersavatar
Zamunda
Zeer actief
Berichten: 17100
Lid geworden op: 05 mei 2013 07:44
Aantal honden: 0

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Zamunda »

Eefje83 schreef:
sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
ja ik weet dus van 1 die in een klein citroentje rijdt, hond op de achterbank maar officieel mag niemand zijn hond los vervoeren dacht ik eens gelezen te hebben, dus van de politie helemaal niet denk ik.
In Nederland mag dat toch gewoon? In elk geval als particulier? Ik weet dat het in Duitsland niet mag, maar dan is de hond vastmaken aan een gordel genoeg dus dat is eenvoudig op te lossen.
Cairo_
Zeer actief
Berichten: 1127
Lid geworden op: 17 sep 2015 15:08

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Cairo_ »

Zamunda schreef:In Nederland mag dat toch gewoon? In elk geval als particulier? Ik weet dat het in Duitsland niet mag, maar dan is de hond vastmaken aan een gordel genoeg dus dat is eenvoudig op te lossen.
Klopt. Ik heb mijn hond in de zomer zo vaak op de voorbank. Hij heeft wel een harhas aan en daaraan de gordel. Ben zo vaak de politie tegengekomen en 1 keer staande gehouden en het mag gewoon.
Hier zie je hem met zijn kop uit het raam:
Eefje83
Zeer actief
Berichten: 11362
Lid geworden op: 23 mar 2005 08:12
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2
Locatie: katwijk zh

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Cairo_ schreef:
Zamunda schreef:In Nederland mag dat toch gewoon? In elk geval als particulier? Ik weet dat het in Duitsland niet mag, maar dan is de hond vastmaken aan een gordel genoeg dus dat is eenvoudig op te lossen.
Klopt. Ik heb mijn hond in de zomer zo vaak op de voorbank. Hij heeft wel een harhas aan en daaraan de gordel. Ben zo vaak de politie tegengekomen en 1 keer staande gehouden en het mag gewoon.
Hier zie je hem met zijn kop uit het raam:
ik heb er eens iets over gelezen maar weet het ook niet zeker hoor, vandaar de "dacht ik" erachter.
Maar lijkt me zowieso fijner als je gewoon al je spullen bij je hebt indien je oproepbaar bent vanuit huis. Al lijkt het me ook niet persee prettig een politieauto voor je deur te hebben.
Maar ik hoor de geleiders op werk er wel eens over en die zitten soms echt wel meer dan een halfuur van de locatie af dus eer zij een dienstauto hebben is de melding al komen te vervallen natuurlijk
janinca2002
Zeer actief
Berichten: 2067
Lid geworden op: 14 jul 2003 09:36
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Locatie: enter
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door janinca2002 »

kleine2758 schreef:
sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
Weddenschap verloren :D
En dat zijn niet alleen de vrouwelijke hondengeleiders met zo'n auto'tje :wink:
oh daar reed je zaterdag in;)
Jan
Afbeelding
kleine2758
Zeer actief
Berichten: 1216
Lid geworden op: 16 nov 2009 18:00
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Aantal honden: 3
Locatie: Gelderland

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door kleine2758 »

janinca2002 schreef:
kleine2758 schreef:
sirene schreef:Ik durf er haast om te wedden dat er geen enkele hondengeleider bestaat met een Smart een Panda of een oude Lada (van zichzelf hè, niet van de vrouw).
Ik zou trouwens niet weten waarom die hond niet in zo'n auto kan. Zijn Mechels zo merkgevoelig ?
Weddenschap verloren :D
En dat zijn niet alleen de vrouwelijke hondengeleiders met zo'n auto'tje :wink:
oh daar reed je zaterdag in;)
:tongue: :wink:
Vrijdag nog in mijn Fox rond gereden.
Rocco
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 31 jul 2011 17:55
Aantal honden: 2

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Rocco »

Heb ooit een een mecheltje zonder kennel op de achterbank gezet hele bekleding in puin , nooit weer
dure les voortaan gaan ze mooi in de kennel van A kwaliteit wel zo veilig en voorkomt verassingen
Gebruikersavatar
Budkes
Zeer actief
Berichten: 10673
Lid geworden op: 12 jan 2003 13:56
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Budkes »

Rocco schreef:Heb ooit een een mecheltje zonder kennel op de achterbank gezet hele bekleding in puin , nooit weer
dure les voortaan gaan ze mooi in de kennel van A kwaliteit wel zo veilig en voorkomt verassingen
Hier een stuur, gordels, raamrubbers, hemel en airbags .... :schrik:
Dus hier ook mooi in het hok. :D
Gr. Aniek

Afbeelding
korthaar
Zeer actief
Berichten: 6348
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:21

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door korthaar »

Budkes schreef:
Rocco schreef:Heb ooit een een mecheltje zonder kennel op de achterbank gezet hele bekleding in puin , nooit weer
dure les voortaan gaan ze mooi in de kennel van A kwaliteit wel zo veilig en voorkomt verassingen
Hier een stuur, gordels, raamrubbers, hemel en airbags .... :schrik:
Dus hier ook mooi in het hok. :D
Dan ziet een waakhond je ook niet bepaald als z'n baas, als ie je have en goed opvreet.
Gebruikersavatar
grover
Zeer actief
Berichten: 3780
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:35
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Locatie: Bij de rotonde linksaf
Contacteer:

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door grover »

Budkes schreef:
Rocco schreef:Heb ooit een een mecheltje zonder kennel op de achterbank gezet hele bekleding in puin , nooit weer
dure les voortaan gaan ze mooi in de kennel van A kwaliteit wel zo veilig en voorkomt verassingen
Hier een stuur, gordels, raamrubbers, hemel en airbags .... :schrik:
Dus hier ook mooi in het hok. :D
Hier gaan ze ook écht niet zonder dat ik er met m'n neus bovenop zit meer los in de auto. Dat heeft me eerder 4 doorgebeten gordels, een achterbank in ellende en de zijpanelen in m'n voordeur gekost :O: En dat was niet eens een mechel maar een doodgewoon spanieltje in paniek :+
Rocco
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 31 jul 2011 17:55
Aantal honden: 2

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door Rocco »

kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door kooi »

Bernermaatje van mij kreeg 4 volwassen berners in een Renault Twingo van het oude type. En dan twee volwassen personen erbij.

Ik heb vroeger in een Fiat Panda gereden, het oude type. Achterbank eruit was een kleine moeite, daar was over nagedacht. De ruimte die dan ontstond in zo'n hoog autootje met een brede achterkant, daar zou menig eigenaar van een stationwagon jaloers op zijn!
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Honden geleiders stop je hond maar in een fiat panda

Ongelezen bericht door kooi »

Tara schreef:
kooi schreef:Bernermaatje van mij kreeg 4 volwassen berners in een Renault Twingo van het oude type. En dan twee volwassen personen erbij.
Oh God, ik wil niet eens denken aan de ademnood die dat zou opleveren. Daar mag je dan wel een paar kanaries in kooitjes bijstoppen voor de zekerheid. :schrik:
Haha, die had zo'n gedeeltelijk open dakje. ( lek als een mandje).
Maar ook daar kon je de achterbank er compleet uithalen..
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”