Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is IPO

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

wilma23
Zeer actief
Berichten: 1621
Lid geworden op: 20 feb 2008 20:32
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Locatie: Walmer Deal UK

Re: Wat is IPO

Ongelezen bericht door wilma23 »

Dan doen We dat al goed. En hoe weet ik of een club het op de goede manier doet?
Waar moet ik op letten?
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Wat is IPO

Ongelezen bericht door malinois »

wilma23 schreef:Dan doen We dat al goed. En hoe weet ik of een club het op de goede manier doet?
Waar moet ik op letten?
Tja... hoe gaan ze ermee om? Overvragen ze hem en jou niet? Blijft t splenderwijs iets aanleren etc...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
wilma23
Zeer actief
Berichten: 1621
Lid geworden op: 20 feb 2008 20:32
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Locatie: Walmer Deal UK

Re: Wat is IPO

Ongelezen bericht door wilma23 »

malinois schreef:
wilma23 schreef:Dan doen We dat al goed. En hoe weet ik of een club het op de goede manier doet?
Waar moet ik op letten?
Tja... hoe gaan ze ermee om? Overvragen ze hem en jou niet? Blijft t splenderwijs iets aanleren etc...
Dus eigenlijk ook wat bij mij en bij Cain past. En of ik er een goed gevoel bij heb.

Bedankt voor je antwoorden ik ga hier meer lezen en zal vast nog heel veel vragen :D en ik ga bij een paar clubs kijken om te zien hoe het eraan toe gaat.
Ik ben compleet onbekend in deze tak van de honden wereld maar hij komt uit een werklijn en zijn ouders grootouders oom en tantes Etc. Die dit doen vinden het ongelofelijk leuk. Dus ik ben heel benieuwd en ook wat ikzelf ervan vind.

Nogmaals bedankt :wink:
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Wat is IPO

Ongelezen bericht door malinois »

Precies! Het is minstens zo belangrijk dat jij er een goed gevoel over hebt!
Gewoon vragen... altijd goed!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”