ja, pakwerk is toch onvervangbaar voor ze Er was genoeg bezighouding voor ze toen trainen verboden was, dus ze zouden best zonder kunnen, maar het plezier dat ze daaraan beleven is toch zo onvoorstelbaar
Zag het ook, maar geen zin ze te downloaden van FB en ze terug te zetten (op FB nog wel gewoon met prik band hoor, vooraleer het zou zijn omdat er een commentaar omwille van prik band was )
Hij toont op foto's veel volwassener hoor, in het echt is het nog best een puppy die heel veel bevestiging nodig heeft. Gelukkig wel een pak werker die meegaat in mijn visie qua geduld en beloning!
GrethavW schreef:Prachtige hond
En mooi om hem zo fanatiek bezig te zien.
Dank je, ik vind hem ook echt mijn mooiste dat ik al gehad heb ook wel mijn lastigeste, maar de uitdaging zit vooral bij mezelf. Hoewel ik al wel hoor dat een broer van hem met gelijkwaardig karakter het helaas minder goed heeft. Daar wordt de oorzaak bij de hond gezocht ipv bij de omgang met de hond
Dank je, ik vind hem ook schitterend
qua karakter mij soms net even te veel, onlangs wat serieuze strubbelingen, vandaar nu even moeten gebruik maken van de TT om het veilig te houden. Een fikse uitdaging voor mij, gelukkig kan hij ook gewoon heel lief en schattig zijn
Dank je, ik vind hem ook echt mijn mooiste dat ik al gehad heb ook wel mijn lastigeste, maar de uitdaging zit vooral bij mezelf. Hoewel ik al wel hoor dat een broer van hem met gelijkwaardig karakter het helaas minder goed heeft. Daar wordt de oorzaak bij de hond gezocht ipv bij de omgang met de hond
Maar dat was bij die persoon met de broer van je andere hond toch gelijk zo?
Maar dat was bij die persoon met de broer van je andere hond toch gelijk zo?
ja idd Ik zou er geen hond meer aan verkocht hebben, maar ja.
Nu, naar ik hoor is deze nu nog wel een vrolijk exemplaar, alleen nog heel erg jong (nog aan harnas op puppy mouwtje bijten en qua karakter toch al gezakt, onzeker naar andere mensen toe)
Ondertussen 1.5 jaar en wat wordt/is het toch een fantastische hond, hij wordt alleen maar leuker (gelukkig)
Net voor alle evenenten weer afgelast werden, toch gauw onze BH gaan spelen (en behaald). Op vreemd terrein, vreemde mensen, vreemde honden, maar hij gedroeg zich voortreffelijk. Hopelijk kan de training gauw weer starten zodat we verder kunnen. Ondertussen is hij gelukkig in zijn rol als huishond