Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rally-O.. maar waar?

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Rally-O.. maar waar?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Kerst-avond of niet ;-) ik ga toch gewoon mijn vraag stellen. Mijn Tristan (sheltie van bijna 12 jaar) loopt nog met vol enthousiasme Hoopers... toch zoek ik een vervangende sport, een minder intensieve. Ik wil er niet zo aan, maar 12 is wel gewoon 12....

Hij heeft eerder Rally-O gedaan, dus dit spelletje is hem niet vreemd. We zullen er weer even in moeten komen maar dat kunnen we wel. Ik ben al lid van de FB groep en ik weet dat het nieuw leven ingeblazen gaat worden, maar voor mijn gevoel komt het toch nog niet echt van de grond... maar toch....

Is er al een hondenschool (omgeveing tussen Den Bosch - Tilburg - Breda) die deze sport in het lesprogramma heeft en ruimte heeft voor mij en Tristan?

Hij is clickergetraind, en ik zoek liefst een clicker-school of een school die daar wel ervaring mee heeft. Ik click wel, dat hoeft niemand voor me te doen ;-) maar het is wel fijn als men daarachter staat. Alleen hondvriendelijke hondenscholen komen in aanmerking ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Charlie
Zeer actief
Berichten: 581
Lid geworden op: 23 aug 2010 08:23
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 1

Re: Rally-O.. maar waar?

Ongelezen bericht door Charlie »

Lijkt me ook heel leuk om te doen. Onze hondenschool gaat het ook aanbieden, maar dat staat nog heel erg in de "kinderschoenen".
Welke fb groep is het waar jij lid van bent ?
Groetjes Charlie


Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Rally-O.. maar waar?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Ik ken wel een school die het aanbiedt, maar dan zul je naar Zuid-Limburg moeten afreizen.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Rally-O.. maar waar?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Charlie schreef:Lijkt me ook heel leuk om te doen. Onze hondenschool gaat het ook aanbieden, maar dat staat nog heel erg in de "kinderschoenen".
Welke fb groep is het waar jij lid van bent ?
Rally-Obedience NL ;-)

Het is groter geweest een paar jaar geleden, toen "doodgeboed".... ik hoop dat het weer wat gaat worden!

Suzanne
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Rally-O.. maar waar?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Tamara/Bayko schreef:Ik ken wel een school die het aanbiedt, maar dan zul je naar Zuid-Limburg moeten afreizen.
Da's ff te ver ;-(

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”