Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jet - Hooper topic - 30/11 Nederlands kampioen!!

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 05-10-2018: 1e onderlinge competiti

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Gisteren was dan onze thuiswedstrijd in Gorssel :-D Kleine meid heeft weer goed haar best gedaan! Ze kan veel sneller, maar vandaag niet had ze besloten. We hebben de Advanced titel* behaald! :cheer:

Spel: 1 parcoursfout, ze draaide een rondje en zag daardoor de hooper niet.

Numbered hoops: Bij de start hoorde ze opeens het piepje van de tijdwaarneming, dat moest uiteraard even geïnspecteerd worden. :hmmm: Gelukkig ging ze niet terug door de hooper. :-) Nu draaide ze een rondje naast een hooper waardoor ze 'm oversloeg :Q:

Vast parcours: Foutloos! :cheer:

Lijn parcours: Ze begon heel erg traag. Waarschijnlijk te maken met dat ze 's middags opeens een flinke buikkramp kreeg. Ze herstelde na een aantal toestellen. 1 parcoursfout omdat ik haar te vroeg riep en ze daardoor de ton miste.

Filmpjes: https://youtu.be/4wvh4yq_3xo

Op 4 november lopen we alweer de laatste reguliere wedstrijd van dit seizoen. Daarna gaan we ons klaarmaken voor het NK op 25 november!

* En na vandaag blijkt dat we eigenlijk niet zo veel meer aan de Advanced titel hebben. De reglementen van Nadac Hoopers Nederland gaan drastisch veranderen. Ik vind de veranderingen wel heel positief klinken dus ik ben erg benieuwd! :D
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jet - Hooper topic - 14-10-2018: Wedstrijd Gorssel

Ongelezen bericht door veertje »

Jullie prijzenkast heeft weer een extra gevulde plank gekregen :tongue: Gefeliciteerd! En het was een erg leuke wedstrijd vond ik, bedankt voor de organisatie :ok:
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 14-10-2018: Wedstrijd Gorssel

Ongelezen bericht door Eilfy »

Weer super gedaan! Maar na haar thuiswedstrijd was wel alle braafheid in de training op
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 14-10-2018: Wedstrijd Gorssel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

veertje schreef:Jullie prijzenkast heeft weer een extra gevulde plank gekregen :tongue: Gefeliciteerd! En het was een erg leuke wedstrijd vond ik, bedankt voor de organisatie :ok:
Dankjewel! Onze prijzenkast begint inderdaad aardig vol te raken. :mrgreen:

Graag gedaan! Het was een hele gezellige dag!
Eilfy schreef:Weer super gedaan! Maar na haar thuiswedstrijd was wel alle braafheid in de training op Afbeelding
Oooh, wat was ze stout vrijdag! :S: Maar ze was uitermate blij met haarzelf :LOL:
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 14-10-2018: Wedstrijd Gorssel

Ongelezen bericht door Eilfy »

Nikki90 schreef:
veertje schreef:Jullie prijzenkast heeft weer een extra gevulde plank gekregen :tongue: Gefeliciteerd! En het was een erg leuke wedstrijd vond ik, bedankt voor de organisatie :ok:
Dankjewel! Onze prijzenkast begint inderdaad aardig vol te raken. :mrgreen:

Graag gedaan! Het was een hele gezellige dag!
Eilfy schreef:Weer super gedaan! Maar na haar thuiswedstrijd was wel alle braafheid in de training op Afbeelding
Oooh, wat was ze stout vrijdag! :S: Maar ze was uitermate blij met haarzelf :LOL:
Ja maar dat maakt het ook extra komisch :jocolor:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 14-10-2018: Wedstrijd Gorssel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

4 november was de laatste reguliere wedstrijd van dit seizoen. Die wedstrijd was niet veel soeps.. :schrik: Het vast parcours zijn we foutloos doorgekomen, op de rest een disk gelopen.

Afgelopen zondag hadden we het NK. Hier helaas ook 3x een disk gelopen. :oeps:

We begonnen met het lijnparcours, hier sloeg ze 2 hoops achter elkaar over. Kan gebeuren, volgende ronde beter! (Dacht ik.. :Q: )

Daarna de numbered hoops. Jet had heel veel moeite met de start, ze wilde met geen mogelijkheid vooruit. Ze liep door de verkeerde hoop, dus een disk. Daarna opnieuw gestart en toen liep ze het rondje prachtig foutloos uit. :cheer: :S:

Als laatste het vast parcours, hier ook op hooper nummer 2 al een disk te pakken. Wederom wilde ze niet vooruit. Weer opnieuw gestart en daarna weer heel mooi uitgelopen. :lol1:

Het leek alsof ze moeite had met de mensen die langs de kant stonden, dat ze daarom niet vooruit wilde. Ze moest namelijk in die richting vooruit. Hier heeft ze normaal gesproken nooit moeite mee. Maar bij het NH en het VP keek ze voor de start al wat argwanend naar de keurmeesters en de toeschouwers. :scratch:

Het NK hebben we dus niet gehaald, maar het lijstje wat we wél hebben bereikt dit jaar is best heel lang! :cheer: :D

- NK kwalificatie Novice
- 200 punten op een wedstrijd in de Novice
- NK kwalificatie Advanced
- Advanced titel
- 200 punten op een wedstrijd in de Advanced
- 2e plaats in de Advanced competitie 2018

Volgend jaar gaan we weer knallen! :8): Tot die tijd lekker trainen! :cheer:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 25-11-2018: NK

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Gisteren hebben we een Xtreme Hoopers wedstrijd gelopen in Hoogerheide. Enn.. Look's like we're back! :cheer:

Jet heeft het ontzettend goed gedaan! Zoo blij mee na een aantal wedstrijden waarbij het niet zo lekker ging.

Spel: Foutloos! 1e plaats! 1,5 lijn = 75 punten. Ze was bij een tunnel even wat afgeleid, nadat ik haar aandacht er weer bij had ging ze weer als een speer.

Vast parcours: Foutloos! 1e plaats! 1,5 lijn = 75 punten. Van de tunnel naar de ton was ze 't even kwijt. Maar dit was m'n eigen schuld. Ik was rijkelijk laat met de tunnel aangeven. :mann:

Numbered hoops: Foutloos! (Ik gok) 2e plaats! 1,0 lijn = 50 punten. Van hooper 4 naar 5 was ze het wederom even kwijt. Maar ook dit was weer mijn eigen schuld. :roll: Ik had gewoon mijn linkerarm moeten blijven gebruiken i.p.v. hooper 5 opeens met rechts gaan aangeven, daardoor raakte ze in de war. Over de 1,5 lijn heen gestapt en haar geholpen.

Er zijn zeker nog verbeterpunten, maar ontzettend trots op hoe het gisteren weer is gegaan! :I: :cheer:

Filmpjes: https://youtu.be/X9QPKMhCY88
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 01-12-2018: Xtreme hoopers wedstrij

Ongelezen bericht door Eilfy »

Jullie waren nooit weg maar dat is het mooie aan het spelletje: er spelen zoveel factoren mee in hoe een wedstrijd verloopt Afbeelding

Op naar 27 januari :cheer:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jet - Hooper topic - 01-12-2018: Xtreme hoopers wedstrij

Ongelezen bericht door veertje »

Mooie rondjes! Ik vind het misschien nog wel het knapste dat wanneer het toch verkeerd gaat/ze afgeleid is dat jullie het zo goed kunnen oppakken en toch foutloos het rondje kunnen volbrengen :ok:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 01-12-2018: Xtreme hoopers wedstrij

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Eilfy schreef:Jullie waren nooit weg maar dat is het mooie aan het spelletje: er spelen zoveel factoren mee in hoe een wedstrijd verloopt Afbeelding

Op naar 27 januari :cheer:
Weg waren we zeker niet, we hebben zooo veel bereikt dit seizoen! Maar 't 'gevoel' was de laatste wedstrijden even weg. Gelukkig heeft dit zich afgelopen zaterdag weer goed gemaakt! :cheer:

30 december een oliebollenwedstrijd (NHN nieuwe stijl) en 27 januari een Xtreme hoopers wedstrijd. Leuheuk! :cheer:

Jet heeft nu even tot de 12e of de 14e verplichte hooperrust i.v.m. dat er woensdag een kies wordt getrokken.
veertje schreef:Mooie rondjes! Ik vind het misschien nog wel het knapste dat wanneer het toch verkeerd gaat/ze afgeleid is dat jullie het zo goed kunnen oppakken en toch foutloos het rondje kunnen volbrengen :ok:


Dankje! Ja, dat doet ze erg knap inderdaad! Even afgeleid en hup, weer verder waar we waren gebleven.
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 01-12-2018: Xtreme hoopers wedstrij

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Zomaar even wat filmpjes van onze trainingen de laatste weken :D

14-12-2018
https://youtu.be/OEhN4Gbyr18

21-12-2018
https://youtu.be/ua7IqszVPZ8

28-12-2018
https://youtu.be/H7zODn2Jpgw

11-01-2019
https://youtu.be/aF5aRzn3xPM

--

30 december hebben we meegedaan aan een oliebollenwedstrijd in de nieuwe stijl van Nadac. Op dezelfde locatie als waar het NK '18 was, dus ik was erg benieuwd hoe Jet deze keer ging lopen.

Numbered hoops: Ze begon al met wat gesnuffel voor de start, even opnieuw voor de start gezet en begonnen. Helaas schrok ze van de fotograaf omdat ze een eindje over de rand van de manege bak hing om Jet goed op de foto te krijgen. Jet sloeg hierdoor meteen de tweede hooper over. Daarna pakte ze gelukkig het rondje weer aardig goed op. Wel een disk wat verder in het parcours, maar was tevreden! :D

Vast parcours: Waarschijnlijk had d'r schrik tijdens het eerste rondje toch indruk gemaakt. :ugh: Ze wilde erg slecht starten. De start is al niet Jet haar ding op wedstrijden dus dan helpt schrikken (op een locatie waar het eerder ook al niet lekker ging) ook niet mee. Uiteindelijk tot en met toestel 8 kunnen lopen. Daarna maakte ik zelf een fout en vervolgens wilde Jet niks meer, dus uit het parcours gegaan en even lekker naar buiten.

Lijn parcours: Na het vast parcours meteen besloten om het lijn parcours met bal te gaan lopen om deze wedstrijddag leuk af te sluiten voor Jet, en dat hielp gelukkig! :cheer: Even spelen voor de start, toen ik weg liep ging meteen d'r neus weer aan de grond dus nog een keer even spelen. Daarna liep ze het rondje bijna foutloos! Niet op volle snelheid, maar ze was er wel weer bij. De finish was lastig, maar had toch al een disk vanwege de bal, dus was niet op een goede finish gebrand.

Filmpjes: https://youtu.be/JVIsNiPt2Gs
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 12-01-2019: Update!

Ongelezen bericht door Eilfy »

Knappe Jet! Heel benieuwd wat het nieuwe seizoen jullie gaat brengen

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jet - Hooper topic - 12-01-2019: Update!

Ongelezen bericht door veertje »

Jammer dat ze schrok van de fotograaf, maar wel begrijpelijk. Zo'n toeter voor iemands neus is voor best veel honden een gek ding. Toch de dag goed afgesloten :ok:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 12-01-2019: Update!

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Afgelopen zondag hebben we een Extreme Hoopers wedstrijd gelopen in Zeewolde.

Ik denk dat deze wedstrijd het beste in emoticons te beschrijven valt.. :LOL:

Ik: :cheer: :oohja: :S: :zweep: :roll: :denken: :evil: :mep: :mann: :LOL:

Jet: :goeie: :Q: :smile2: :jank: :pffff: :cheer: :cheer: :cheer: :lol1:


Kijk en huiver: :mrgreen:
https://youtu.be/PB2Po7QajRk
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door Eilfy »

:zweep: :schrik: :mrgreen: Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door Emma »

Wat is het toch een ontzettend leuk hondje :I: :I:

Heel knap hoor van jullie allebei :lol1:


En had ik al gezegd dat zo'n leuk hondje is :denken: :mrgreen:
jome
Zeer actief
Berichten: 1027
Lid geworden op: 22 feb 2014 10:51
Mijn ras(sen): Labrador

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door jome »

Super leuk om te zien!
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Eilfy schreef::zweep: :schrik: :mrgreen: Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Woensdagavond weer begonnen met 'negeer je bal' training. Gaan we vanavond weer mee verder juf! :mann:
Emma schreef:Wat is het toch een ontzettend leuk hondje :I: :I:

Heel knap hoor van jullie allebei :lol1:

En had ik al gezegd dat zo'n leuk hondje is :denken: :mrgreen:
Haha! Dankjewel! :mrgreen:
jome schreef:Super leuk om te zien!
Dankjewel! :D
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Gisteren was de eerste wedstrijd van seizoen 2019! NADAC Hoopers nieuwe stijl, dat bevalt toch wel erg goed!

Wij lopen in de Speed B2 klasse.
Speed: Veelal logische lijnen en een heerlijk ruim parcours. 5-7 meter tussen de toestellen. Max. 15 meter afstand van vak/lijn-toestel.
B: hoogste klasse die er tot nu toe is.
2: kleine hondjes

Trots op hoe Jet gelopen heeft op een voor haar moeilijke locatie! :cheer:

Lijnparcours: 1 parcoursfout. 30 punten voor het klassement. Ze ging lekker dit rondje! 1 hooper overgeslagen, verder liep ze erg mooi!

Vast parcours: disk. Bij de gate wilde ze richting bal rennen :S: Maar ze kwam gelukkig netjes om de gate terug na mijn 'NEE' :zweep: Daarna moest ze eigenlijk rechtsaf door de gele tunnel, maar keek mij schuin aan en rende vrolijk rechtdoor om d'r eigen rondje te maken :mrgreen: Ik had ook iets meer in moeten draaien, dus 't was een combinatie :mann:

Numbered hoops: disk. Ik gaf voor mijn idee duidelijk aan welke hooper ze moest nemen, maar Jet wilde een voor haar logische hooper nemen. Ze vertraagde daar ook, ik kon d'r nog wel rechtdoor sturen, maar daarna kwam mijn 'weg' veel te vroeg. En nu was ze dus erg braaf en deed de 'weg' dus meteen :LOL: Daardoor sloeg ze 2 hoopers over. Direct daarna sloeg ze er weer 1 of 2 over, dus even opnieuw gestart. Daarna sloeg ze weer een hooper over, want waarom ook niet.. :mann: Maar ze liep 'm wel mooi uit! :cheer:

Filmpjes: https://youtu.be/i-Jn0fO26Pk
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door veertje »

Mooi begin van het nieuwe seizoen :ok: Ik heb helaas niks van de Speed rondjes kunnen zien, op het VP van Jet na.
Nikki90 schreef:Vast parcours: disk. Bij de gate wilde ze richting bal rennen :S: Maar ze kwam gelukkig netjes om de gate terug na mijn 'NEE' :zweep: Daarna moest ze eigenlijk rechtsaf door de gele tunnel, maar keek mij schuin aan en rende vrolijk rechtdoor om d'r eigen rondje te maken :mrgreen: Ik had ook iets meer in moeten draaien, dus 't was een combinatie :mann:
Volgens de man naast me (ringmeester geloof ik), had je haar naam moeten noemen. Zei hij wel 3x :mrgreen:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 27-01-2019: Extreme Hoopers wedstri

Ongelezen bericht door Nikki90 »

veertje schreef:Mooi begin van het nieuwe seizoen :ok: Ik heb helaas niks van de Speed rondjes kunnen zien, op het VP van Jet na.
Nikki90 schreef:Vast parcours: disk. Bij de gate wilde ze richting bal rennen :S: Maar ze kwam gelukkig netjes om de gate terug na mijn 'NEE' :zweep: Daarna moest ze eigenlijk rechtsaf door de gele tunnel, maar keek mij schuin aan en rende vrolijk rechtdoor om d'r eigen rondje te maken :mrgreen: Ik had ook iets meer in moeten draaien, dus 't was een combinatie :mann:
Volgens de man naast me (ringmeester geloof ik), had je haar naam moeten noemen. Zei hij wel 3x :mrgreen:
Haha! :mrgreen: Ik heb ook echt geen idee waarom ik haar niet riep :denken: Soms zeg ik te vaak haar naam en op dat stukje gisteren juist helemaal niet. :LOL:

Ik heb ook niks van de Technical gezien helaas. Dat is wel jammer aan wedstrijden met 2 ringen, maar wel heel erg fijn dat iedereen op deze manier toch mee kon doen! :cheer:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 17-02-2019: NADAC wedstrijd Den Dun

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Gewoon even een filmpje omdat ze vreselijk knap was op de training gisteravond :I: Woensdagavond ging ze ook al zo lekker! Ballenbaktraining gaat ook al heel goed gelukkig :cheer:

https://youtu.be/sa-ey3TDXAk
JustJoyce
Zeer actief
Berichten: 1886
Lid geworden op: 11 mei 2013 10:40
Aantal honden: 1

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Bizar goed is ze toch!
Gebruikersavatar
suzan25
Zeer actief
Berichten: 1842
Lid geworden op: 21 jul 2007 13:32
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door suzan25 »

Gaaf om zo’n klein hondje zoveel afstand en snelheid te zien maken!
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door Nikki90 »

JustJoyce schreef:Bizar goed is ze toch!
Dankje! :-D Toppertje is ze :I:
suzan25 schreef:Gaaf om zo’n klein hondje zoveel afstand en snelheid te zien maken!
Waar kleine hondjes groot in kunnen zijn! :cheer:
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door Eilfy »

suzan25 schreef:Gaaf om zo’n klein hondje zoveel afstand en snelheid te zien maken!
Met de juiste training en voldoende geduld kunnen veel kleine hondjes dit :-) We hebben er meerdere lopen bij D4D. Al is Jet wel exceptioneel goed (überhaupt, kleine en grote honden samen genomen)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
suzan25
Zeer actief
Berichten: 1842
Lid geworden op: 21 jul 2007 13:32
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door suzan25 »

Eilfy schreef:
suzan25 schreef:Gaaf om zo’n klein hondje zoveel afstand en snelheid te zien maken!
Met de juiste training en voldoende geduld kunnen veel kleine hondjes dit :-) We hebben er meerdere lopen bij D4D. Al is Jet wel exceptioneel goed (überhaupt, kleine en grote honden samen genomen)
Kleine hondjes kunnen het zeker ook, alleen vergt het wel een andere aanpak dan bijv bc, en niet iedere trainer heeft dat door :wink:
Ik heb er eentje thuis die het geweldig zou vinden. Mocht ik geen agility meer kunnen doen ga ik zeker hooperen met hem.
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Eilfy schreef:
suzan25 schreef:Gaaf om zo’n klein hondje zoveel afstand en snelheid te zien maken!
Met de juiste training en voldoende geduld kunnen veel kleine hondjes dit :-) We hebben er meerdere lopen bij D4D. Al is Jet wel exceptioneel goed (überhaupt, kleine en grote honden samen genomen)
:-D
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 22-02-2019: Training

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Afgelopen zaterdag hadden we een NADAC wedstrijd in St. Johannesga.

Erg trots op Jet! Ze liep super! :cheer:

Lijn parcours: 1 parcoursfout. 30 punten. Ze sloeg 1 hooper over, ik denk omdat ik haar iets te veel controleerde omdat ze niet nogmaals de buitenste ring moest nemen maar nu naar binnen moest.

Vast Parcours: Foutloos! 50 punten + ons eerste titelpunt. Ze liep prachtig! Wel een kleine hapering, ze moest even de tijdwaarneming van de starthoop van dichtbij bekijken :mann: :Q: Daarna liep ze weer mooi!

Numbered hoops: 2 parcoursfouten + 4 tijdfouten. 6 punten over :LOL: De eerste hooper die ze oversloeg stond ik aan de rand van het vak, ik kon niet verder en stond te stil, daardoor kwam ze denk ik naar binnen. Ze tweede hooper die ze oversloeg is mij een raadsel waarom ze dat deed. :LOL: En aan het eind bleken we ook nog 4 tijdfouten te hebben. In de Speed staat tijd strakker, dus we kunnen ons eigenlijk nauwelijks nog wat tragere starts en snuffelhaperingen e.d. meer veroorloven.

De filmpjes: https://youtu.be/c4hyh-6FIvM
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 02-03-2019: Wedstrijd St. Johannesg

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Al even niet meer een update geplaatst hier zie ik. Ondertussen zijn we alweer 4 wedstrijden verder!

16-03-2019 Best:
Lijn parcours: Foutloos!
Numbered hoops: Foutloos!
Vast parcours: Disk.

06-04-2019 Purmerend:
Lijn parcours: Disk.
Numbered hoops: Disk.
Vast parcours: 1 parcoursfout

20-04-2019 's-Gravenzande:
Lijn parcours: Disk.
Numbered hoops: Disk.
Vast parcours: Disk.

3x een net nietje op deze wedstrijd, maar ondanks 3x een disk een goed gevoel, ze liep verder super!

Filmpjes: https://youtu.be/1P7hbARG2gE

05-05-2019 Delft:
Lijn parcours: 2 parcoursfouten.
Vast parcours: Foutloos!

Wat ging ze super! Goede focus en ze had het gas erop! :cheer: I.v.m. een feestje 2 parcoursen gelopen i.p.v. 3.

Filmpjes: https://youtu.be/DIVysa_26A8

En ook dit jaar mogen we weer meedoen aan het Nederlands Kampioenschap! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”