Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jet - Hooper topic - 30/11 Nederlands kampioen!!

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Jet - Hooper topic - 30/11 Nederlands kampioen!!

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Met Jet doe ik aan Nadac Hoopers. Dit jaar is het eerste wedstrijdseizoen van start gegaan, omdat ik hier samen met Jet aan deelneem lijkt het mij leuk om hier onze vorderingen en wedstrijduitslagen bij te houden.

We zijn begonnen met parcoursen lopen in september 2015. Voor die tijd was het vooral trainen op toestelherkenning en met max. 4 tot 5 hoopers achter elkaar. Van het ene op het andere moment begonnen we met de echte parcoursen, dit omdat we mee gingen doen aan de 2e proefwedstrijd van Nederland die in november 2015 bij ons op de hondenschool gehouden werd.

Wedstrijd 16-05-2016 - KC Pampus, Almere.

Onze eerste officiële wedstrijd was in Almere. Hier deden we mee in de starters klasse. Het bleek al snel dat alles veel te dicht op elkaar stond voor Jet waardoor ze hoopers over ging slaan. Na deze wedstrijd meteen besloten om onszelf te promoveren naar de Novice klasse.

Spel parcours: 1e ronde: disk - 2e ronde: disk. - 0 punten.
Vast parcours: 1e ronde: disk - 2e ronde: disk. - 0 punten.
Numbered hoops: 1e ronde: disk - 2 ronde: 1 weigering - 45 punten.

Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Q8aFYIefdxw

Wedstrijd 25-06-2016 - Dogs4fun, Valkenswaard

Onze 2e wedstrijd en voor ons de eerste wedstrijd in de Novice. Ik ben erg blij met de keuze om Novice te gaan lopen, en dat was ook meteen te zien aan de resultaten!

Numbered hoops: 1e ronde: 1 fout - 2e ronde: foutloos! - 95 punten + 1e Q binnen!
Bij de 2e ronde stond ik zelf een keer verkeerd, maar Jet ging daarna weer netjes verder.

Vast parcours: 1e ronde: foutloos! - 2e ronde: disk. - 50 punten.
Bij de 1e ronde was ik zelf een paar keer de weg kwijt, wat ook wel te zien is :engel:. Maar ik kon Jet steeds goed bijsturen waardoor ze 'm helemaal goed liep. Bij de 2e ronde liep ze uiteindelijk ook netjes vanaf het moment dat ik d'r terug haal en we 'opnieuw' beginnen vanuit het vak.

Spel parcours: 1e ronde: disk. - 2e ronde: disk. - 0 punten.
Jet was deze 2 rondes behoorlijk stout aan het doen. :S: Komt vast door de regen :pffff:

Bij de numbered hoops en het vast parcours zijn we 1e geworden! :cheer:

Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=F_cohLPuuYg

Onze volgende wedstrijd zal zijn op 7 augustus!
Laatst gewijzigd door Nikki90 op 01 dec 2019 12:07, 64 keer totaal gewijzigd.
JustJoyce
Zeer actief
Berichten: 1886
Lid geworden op: 11 mei 2013 10:40
Aantal honden: 1

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd 16 mei en 25 juni

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Wat leuk! Goed gedaan hoor! Tot 7 augustus!
Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd 16 mei en 25 juni

Ongelezen bericht door wolvster »

Leuk!
Mooie resultaten!
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd 16 mei en 25 juni

Ongelezen bericht door Eilfy »

TurboJet :ok: Netjes gelopen en tot 7 augustus!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd 16 mei en 25 juni

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Hoe leuk! We hebben de hooper challenge van de maand juni gewonnen! :cheer:

Daar hoort natuurlijk een filmpje bij: https://m.youtube.com/watch?v=-9khsI-dJ6I
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - Challenge juni gewonnen!

Ongelezen bericht door Eilfy »

Was een erg mooie challenge :ok:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Jet - Hooper topic - Challenge juni gewonnen!

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Leuk, klein maar dapper hondje :ok:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Afgelopen maandag hebben we de zomerchallenge erbij gepakt met het trainen, een erg leuk parcours! Bijna foutloos! Vrijdag gaan we voor de herkansing :D

Filmpje: https://youtu.be/cbjOOTy_FbM
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door veertje »

Echt goed! :ok:
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ziet er echt super uit!

Heb je al zin in zondag? :cheer:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Hij doet het goed (voor zover ik dat kan zien :tongue: ) :ok:
Naarmate hij vordert in het parcours gaat hij sneller en sneller rennen :bounce:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Dank jullie wel! :D Bij de start begon ze wat traag, dit kwam omdat we al een tijdje aan het trainen waren, ze werd moe. :slaap: Normaal is ze sneller :lol1:
Eilfy schreef:Heb je al zin in zondag? :cheer:
Ja zeker! Ben heel erg benieuwd naar de parcoursen en hoe Jet (en alle andere honden) ze gaat lopen! :cheer:
JustJoyce
Zeer actief
Berichten: 1886
Lid geworden op: 11 mei 2013 10:40
Aantal honden: 1

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Stukjes van Jet gezien vandaag! :D Wat een heerlijk hondje!
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd HSV de Oase Rotterdam

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Vandaag de wedstrijd in Rotterdam bij HSV de Oase (06:30 uur vertrokken en 19:30 uur weer thuis :slaap: )

Jet is normaal gesproken erg snel, maar vandaag was dat totaal het tegenovergestelde.. :S: Baalde best wel, want het ging juist zo lekker de laatste tijd tijdens de trainingen. Dit was afgelopen vrijdag: de zomerchallenge foutloos! https://youtu.be/f7FkkZwZqtk

Maar goed, als Jet vind dat er niet sneller gelopen wordt is dat nou eenmaal zo :pffff: Dus we hebben er maar het beste van gemaakt. :roll:

Spelparcours: Deze 2 rondes liep ze nog lekker door. :E: Bij de eerste ronde had ik zelf even niet door dat ze al om de ton was geweest :oohja: En wilde haar er weer omheen sturen, maar Jet dacht hier (uiteraard) anders over. Ik begon even 'opnieuw' door haar naast me neer te zetten en raakte haar dus aan. Dus helaas een disk. Maar daarna liep ze het rondje heel netjes. De 2e ronde liep ze super en hebben we (volgens mij) 38 punten gelopen.

Vast parcours: Hier begon de ellende van het traaaage lopen (en daardoor op 3 pootjes lopen, ziet er ongelukkig uit maar dit is ze uit gewoonte gaan doen nadat ze patella luxatie heeft gehad). Bij de 1e ronde kreeg ze het voor elkaar om de tunnel aan de verkeerde kant te nemen :Q: Daarna liep ze verder netjes. De 2e ronde begon best goed, totdat ze een hooper over sloeg en ik d'r niet meer terug kon halen. Ze rende naar haar riem + bal, heb d'r maar laten gaan, volgens mij was ze er klaar mee.

Numbered hoops: Beide rondes best netjes gelopen. Maar weer heel erg traag en gewoon stil gaan staan. :hmmm: Ik denk bij beide rondjes 1 weigering (of fout.. :denken: ). Dan hebben we als het goed is toch nog 90 punten verdiend vandaag met Jet haar actie's :Q:

Filmpje: https://youtu.be/KXXUe8ZQlvk

Onze volgende wedstrijd is op 3 september bij KC Zoys. Hopelijk wil ze dan wel laten zien wat ze eigenlijk kan! :cheer:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Zomerchallenge trainen

Ongelezen bericht door Nikki90 »

JustJoyce schreef:Stukjes van Jet gezien vandaag! :D Wat een heerlijk hondje!
Dankjewel! :D
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd HSV de Oase Rotterdam

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ik vond het NH van Jet erg netjes! Zoals je die Hooper nog kon corrigeren was best briljant :ok:

En die snelheid komt wel weer :)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd HSV de Oase Rotterdam

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Eilfy schreef:Ik vond het NH van Jet erg netjes! Zoals je die Hooper nog kon corrigeren was best briljant :ok:

En die snelheid komt wel weer :)
Haha, klopt! Het was best handig dat ze eromheen liep, kon ze op het juiste punt zo weer verder gaan.
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Jet - Hooper topic - Wedstrijd HSV de Oase Rotterdam

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Goed gedaan Jet :ok:
Volgende keer gaat ze weer sneller :J:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 3 september - Wedstrijd KC Zoys

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Vandaag was het niet echt onze dag tijdens de wedstrijd... Helaas 6x een disk gelopen. En ik had zo gehoopt om minimaal meer dan 60 punten te lopen over de hele dag, dit i.v.m. de 400 punten die je nodig hebt om geselecteerd te worden voor de eindwedstrijd. Volgende keer beter!

Spel parcours: Best een lastig parcoursje voor ons. Er zat een soort zigzag in, dat hebben we nog nooit gedaan, en dat was te merken. :mrgreen: (leuk trainingspuntje) Tel daar bij op een (nieuw) veld vol konijnenkeutels en vergeet het maar met Jet. Konijn is veel interessanter! :pffff: Gelukkig was bij de 2 parcoursen hierna het veld al een stuk minder interessant.

Vast parcours: Normaal kan Jet heel goed van mij af starten, maar de 1e ronde lukte dat niet. Vervolgens kreeg ik haar ook niet om de gate. Bij de 2e ronde liep ze doodleuk tussen de gate en een hooper door (eerst om de gate, daarna door de hooper). Soms is Jet zo slim om als ik haar daarop corrigeer, om de hooper heen te lopen en weer door te gaan. Maar vandaag even niet. Toen gewoon het rondje afgemaakt en dat ging heel erg goed! :D

Numbered hoops: Hier liet ze hele mooie stukken zien, maar ze ging ook hoopers overslaan.. Kan het haar ook niet kwalijk nemen: het was warm en ze werd moe. Toen we na ons laatste rondje bij de tent kwamen moest ze overgeven :ugh:

Wat ik wel echt jammer vind aan de novice klasse is dat je geen speeltje bij je mag hebben in de ring. (in je broek/jas zak bijv.) Alles gaat en moet heel positief (wat superfijn is aan deze sport), maar vervolgens kun je niet direct belonen, wat zeker voor Jet heel belangrijk is. Met het speeltje kan ik Jet bij de start even 'opwinden' Dan loopt ze heel enthousiast. Vervolgens bij het eind kan ze meteen beloond worden, want Jet loopt echt voor de beloning. Nu moeten we eerst de ring uitlopen, speeltje tevoorschijn toveren en vervolgens is Jet alweer afgeleid en heb ik haar niet kunnen belonen, dat merk je toch gedurende zo'n wedstrijddag.

Onze volgende wedstrijd is op 24 september in Purmerend. Hopelijk is het die dag minder warm en wil Jet ook eens op een wedstrijd laten zien hoe goed ze eigenlijk kan hooperen! Tot die tijd lekker 2x per week trainen :cheer:
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 3 september - Wedstrijd KC Zoys

Ongelezen bericht door Eilfy »

Zonde van Jet gisteren, ze liet heel mooi zien dat ze de afstanden en ook de lijnen prima beheerst maar dat ze af en toe haar eigen ideeën erop na houdt wat nou het juiste parcours is :pfff: maar ze kan het echt wel! Ik denk serieus dat Jet de beste kans maakt om novice 2 kampioen te worden dit jaar :ok:

Lekker door blijven trainen, welke wedstrijd zien we je weer? :)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 3 september - Wedstrijd KC Zoys

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Heel jammer inderdaad! Jet verzint graag haar eigen parcours :S: Tijdens het trainen doet ze dat ook wel is, dan beginnen we gewoon even opnieuw. Maar als ze het 2 - 3 keer achter elkaar doet stop ik, dan mogen eerst de andere. Als we daarna weer aan de beurt zijn kan ze het opeens wel. :cheer:

Het zou wel heel gaaf zijn om met Jet mee te mogen doen aan de eindwedstrijd! Helemaal omdat het dan bij onze eigen hondenschool is! Maar dan moeten er nog wel 181 punten verzameld gaan worden.. :roll: We staan ingeschreven voor 24 september in Purmerend en 2 oktober in Den Haag. 23 oktober in Tholen wilde ik eigenlijk overslaan omdat het 2 uur rijden is, maar ik denk dat we ons daar toch ook maar voor gaan inschrijven. (We moeten die punten hebben, haha! :lol1: )

Nog even een filmpje gemaakt van gisteren: https://youtu.be/za2VYjRRtKQ
Helaas geen filmpjes van het spel parcours, maar daar mis je niks aan. :engel:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 3 september - Wedstrijd KC Zoys

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Afgelopen dinsdag tijdens het trainen hebben we het spelparcours van de wedstrijd van 3 september er bij gepakt. Op de wedstrijd was het 3x niks. Maar dinsdag ging het super! :cheer:

Filmpje: https://youtu.be/aPGrZpoUUL4
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Jet - Hooper topic - Trainen

Ongelezen bericht door KarinW »

WoW super zeg!
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Jet - Hooper topic - Trainen

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Slimme Jet :J:
Het laatste poortje... jaaaaaa :W:
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - Trainen

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Gisteren wedstrijd gehad in Purmerend bij HS de Spoorlijn. Met weer 6x een disk weer niet helemaal onze dag..

Jet was ineens totaal vergeten wat een 'weg' is. :S: En de ring uitlopen moet je natuurlijk ook eens gedaan hebben, dus dat deden we meteen 2 keer. :hmmm:

Wat wel erg fijn was, was dat er tot aan de start een speeltje aan de riem mocht zitten. Ik had verwacht dat Jet daardoor enthousiaster zou lopen, maar dat viel erg tegen. Ik denk dat het gewoon nog de wedstrijdsfeer is waar ze erg aan moet wennen. Thuis en op de hondenschool gaat ze altijd als een speer, maar op vreemd terrein loopt ze altijd veel trager.

Voor degene die het leuk vinden toch nog even een filmpje van al onze disk'en :mrgreen:

https://youtu.be/pwO6bT_gfYI

Volgende week zondag naar Den Haag, duimen dat we daar wat puntjes lopen!
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Jet - Hooper topic - 24/09 Wedstrijd HS de Spoorlijn.

Ongelezen bericht door Eilfy »

Bij Jet was het gisteren iedere keer op 1 stuk in het parcours dat ze dacht :lekkerpuh: ik ga wat anders doen, om vervolgens de rest (en vaak ook het stuk daarvoor) gewoon feilloos te lopen. Wat een draakje :mrgreen:

Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen :) Gaat goed komen, jullie moeten inderdaad nog 181 punten voor NK kwalificatie.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 24/09 Wedstrijd HS de Spoorlijn.

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Echt he, gewoon perfect lopen en dan op 1 stuk gruwelijk eigenwijs doen.. :boos: Heb al gedreigd met dat ze op Marktplaats gaat als ze niet beter d'r best gaat doen :goeie: :mrgreen:

Die 181 punten zouden we moeten kunnen halen! Hopelijk wil madame in Den Haag en Tholen laten zien wat ze kan! :)
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Jet - Hooper topic - 24/09 Wedstrijd HS de Spoorlijn.

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Vandaag een wedstrijd bij KC de Hofstad in Den Haag. Jet heeft er een sport van gemaakt om tijdens de trainingen de sterren van de hemel te lopen en op wedstrijden te doen alsof ze alles vergeten is.. :S: Vandaag in totaal bijna 4 uur in de auto gezeten om weer thuis te komen met 6 disken (3 wedstrijden achter elkaar 6x een disk, best wel knap! :mrgreen: ) Maar wel weer ervaring opgedaan om op vreemd terrein te hooperen, hopelijk gaat ze het snappen dat ze op vreemd terrein ook de sterren van de hemel mag hooperen!

Ik vond het erg leuke parcoursen, en had goede hoop. Want deze parcoursen moet ze met gemak kunnen! Heus niet volgens Jet. :pffff:

Nu hebben we nog 1 kans om 181 punten te verzamelen.. Dat is wel erg ambitieus gedacht waarschijnlijk.. :LOL: Voordeel is wel dat de laatste officiële wedstrijd in een manege is, we trainen ook altijd in een manege en haar hoopervriendje doet ook mee, misschien helpt het. :mrgreen:

En op 20 november is de eindwedstrijd, een thuiswedstrijd voor ons. Dus we gaan sowieso mee doen! :cheer:
Laatst gewijzigd door Nikki90 op 02 okt 2016 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
JustJoyce
Zeer actief
Berichten: 1886
Lid geworden op: 11 mei 2013 10:40
Aantal honden: 1

Re: Jet - Hooper topic - 24/09 Wedstrijd HS de Spoorlijn.

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Dan zie ik jullie in Tholen weer! :D Kom op Jet je kan het! :D Vond het ook erg leuke parcoursen vandaag.
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Jet - Hooper topic - 02/10 Wedstrijd KC de Hofstad

Ongelezen bericht door KarinW »

Jammer! Hopelijk gaat het kwartje vallen bij jet
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”