Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Luilebal

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
BieneMaya
Zeer actief
Berichten: 3230
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:44
Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
Aantal honden: 1

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door BieneMaya »

Fijn! :S: wel een mooie hond. Ging die op een gegeven moment nog wel of liep ie mee naar huis.
Saba
Zeer actief
Berichten: 520
Lid geworden op: 03 sep 2008 16:13

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Saba »

Mira had er ook duidelijk geen zin an. Opzouten.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Persistence »

Cleva schreef: 21 mar 2021 20:34
Saba schreef: 21 mar 2021 20:28 Mira had er ook duidelijk geen zin an. Opzouten.
Mira vindt sinds ze pups gehad heeft geen enkele reu meer leuk. :LOL:
En zulke kolossen al helemaal niet.
Het was haar het pleziertje niet waard :LOL:
Ongemakkelijke situatie zo.
Gebruikersavatar
Nakisha
moderator
Berichten: 6027
Lid geworden op: 31 aug 2008 18:17
Mijn ras(sen): Coahuila

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Nakisha »

Pfoe, blij inderdaad dat het een reu is. Ik zou er niet zo gelukkig mee zijn geweest.

Ik zie trouwens in het begin Mira hinken op haar rechterknie, heeft ze zich geblesseerd? Of gewoon momentopname?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik zou er knikkende knieën van krijgen :schrik: Inderdaad wat Nanna zegt, met een reu zou dit waarschijnlijk anders verlopen zijn.

Ik loop hier tegenwoordig bijna elke wandeling tegenaan. Laatst een kangal reu die los met de fietsende baas meeliep. Hij werd eerst met de fiets geblokt door de baas toen hij naar Char toe wilde gaan maar 50 meter verderop besloot hij dat hij tóch wilde buurten en stond hij ineens weer achter ons. Char vindt grote honden eng/spannend en ik ben dan altijd bang dat het door haar gedrag, ondanks teef en reu, toch fout gaat. Vanmiddag een enorme herderkruising zonder baas, ik was gelukkig bijna bij m'n auto en heb Char snel de kofferbak ingetakeld voor hij ons zag. Voor mij een reden om steeds minder naar buitengebieden te gaan en de rondes hier in de buurt te lopen, helaas.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nakisha
moderator
Berichten: 6027
Lid geworden op: 31 aug 2008 18:17
Mijn ras(sen): Coahuila

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Nakisha »

Cleva schreef: 21 mar 2021 20:56
Nakisha schreef: 21 mar 2021 20:48
Ik zie trouwens in het begin Mira hinken op haar rechterknie, heeft ze zich geblesseerd? Of gewoon momentopname?
Ja, ik zag het ook. Heeft ze nooit eerder gedaan dus ik denk dat ze op een prikkel had gestapt. Puur toeval.
Rechtsvoor heeft ze wel een lichte peesblessure maar daar gaat ze achter niet van hinken. :wink:
Gelukkig! Blessures zijn altijd rot, hopelijk is de rechtervoorpoot ook gauw weer genezen. Kyuubi deed laatst een dansje op de voorpoot door een stekel, ik wist niet dat hij zulke pasjes kon maken. Ballet was er niks bij.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Persistence »

Rebble schreef: 21 mar 2021 20:48. Laatst een kangal reu die los met de fietsende baas meeliep. Hij werd eerst met de fiets geblokt door de baas toen hij naar Char toe wilde gaan maar 50 meter verderop besloot hij dat hij tóch wilde buurten en stond hij ineens weer achter ons. Char vindt grote honden eng/spannend en ik ben dan altijd bang dat het door haar gedrag, ondanks teef en reu, toch fout gaat.
Oh, laatst kwamen we ook een loslopende kangal, herder, en 2 Greyhounds tegen. Die hoorden bij hetzelfde kluppie. Ik ging er al met een ruime boog omheen maar Bella was erg gecharmeerd van de kangal en hij van haar. Wilde dat nog bijna in het geluksmomentjes topic zetten. De volgende dag kwamen we ze weer tegen, maar nu zat de kangal aan de lijn. Hij viel enorm uit naar mij of naar Vic, ben blij dat die kerel zo stevig in z’n schoenen stond.
maart
Zeer actief
Berichten: 13207
Lid geworden op: 05 aug 2005 17:28
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door maart »

Wat kijken die honden toch dom uit hun ogen he. Hij ziet er wel een beetje uit alsof hij zelf ook niet goed weet waar hij is en staat er wat verloren bij.
Gebruikersavatar
Barkley
Zeer actief
Berichten: 6015
Lid geworden op: 05 jan 2015 22:30
Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Aantal honden: 1

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Barkley »

Dit is echt wel mijn schrik :schrik: Fred trekt nogal wat datdoetiandersnooit types aan.
Gelukkig ging het bij jou allemaal goed
Gebruikersavatar
Kirry
Zeer actief
Berichten: 1555
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:01
Aantal honden: 0

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Kirry »

Wat een joekel joh. Op een gegeven moment staat ie een beetje rond te kijken... "dan maar met jou mee".
Sandra&co

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik vind het ook wel wat van een Akita weghebben. Maar dat komt door die staart, het loopje en kleur/vlekken denk ik.
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Luilebal

Ongelezen bericht door kooi »

Ik kan me jouw schrik goed voorstellen, maar gelukkig was het niet zo'n kwaaie.
Wel sneu voor die hond, je ziet hem duidelijk naar zijn baas zoeken. Hij wil het wel leuk hebben, maar het klopt niet helemaal voor hem.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”