Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dog Impossible

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door malinois »

Ik ken t maar vind t niets.. ja er zitten dingen bij die inderdaad zo zijn maar ik krijg de kriebels bij die man :)
Ik kijk liever naar Cesar, maar bij beiden zitten er dingen die ik wel zou kunnen gebruiken maar ook zat wat ik niet zo zou doen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door Persistence »

Ik zie constant dezelfde afleveringen ervan :LOL:
In dat programma is hij echt zo’n ‘slechte honden bestaan niet’ positivo goeroe, maar ik heb hem wel eens bij andere programma’s voorbij zien komen waarbij niet meer zo geduldig was en de honden wel steviger aanpakte.
blondie
Zeer actief
Berichten: 30331
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:44
Aantal honden: 2

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door blondie »

Paar keer gekeken, maar ik zat af en toe met gekromde tenen te kijken.

Ik heb dan een van de keren gezien dat hij een eigen hr teefje gebruikte bij een ik meen franse bull. Dat vond ik niet bepaald grappig om te zien.
Ook hoe hij bij mensen binnen komt.. hij straalt niet echt een bepaalde air uit die Milan dan weer wel heeft als hij voor het eerst bepaalde honden ontmoet in de huissituatie.
Althans, dat vind ik.
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door Emma »

Ik krijg ook de kriebels van die man.
Oke, zo vaak heb ik niet gekeken, omdat ik dat niet volhou.
Hij gaat alles lopen analyseren, en niet eens goed, vind ik dan. En best een onduidelijke aanpak, wat ik er dan van gezien heb.
Als ik er kriebel van wordt, wat wordt die hond dan? Vraag ik me af.

Ik vind cesar veel duidelijker. Gewoon recht door zee. Alleen met angstige honden vind ik zijn aanpak dan wel een stuk minder. Bij Cesar vind ik zijn kracht echt liggen in de ontspoorde honden met agressief/ gevaarlijk gedrag.
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door duitse herder »

blondie schreef: 06 feb 2021 15:26 Paar keer gekeken, maar ik zat af en toe met gekromde tenen te kijken.

Ik heb dan een van de keren gezien dat hij een eigen hr teefje gebruikte bij een ik meen franse bull. Dat vond ik niet bepaald grappig om te zien.
Ook hoe hij bij mensen binnen komt.. hij straalt niet echt een bepaalde air uit die Milan dan weer wel heeft als hij voor het eerst bepaalde honden ontmoet in de huissituatie.
Althans, dat vind ik.
Die was gisteren nog op tv. Ik heb weggezapt, ik zag zoveel onkunde in hoe hun het doen. Het is een gigantisch klein en afgesloten plek waar ze de honden laten kennismaken. Daar is veel meer spanning dan als ze op een open veld hetzelfde zouden doen
Die Franse bull geval was echt naar adem aan het snakken, onwijs naar om te zien

Afbeelding
Neem aan dat je deze bedoelde?
Perry en Noah

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

ik ben blij dat ik niet de enige ben met kriebels bij deze man.
Ik kijk 'graag' naar CM.. soms om er toch iets van op te steken, soms om zeker te weten 'zo wil ik het niet'.

Suzanne
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ik kijk er wel eens na, ik vind hem vaak onzeker en bang overkomen......... ook constant "I hear you, I hear you" en "gooood booooyyyyy" :vaag:
Van de andere kant is het ook niet makkelijk om te beoordelen (geldt niet alleen voor zijn programma), je ziet +/- 20 minuten van een 2-3 weken (of langere) lange sessie. :wink:
blondie
Zeer actief
Berichten: 30331
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:44
Aantal honden: 2

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door blondie »

@Duitse herder, weet niet zeker. Hij liet zijn teef erbij met muilkorf en lijn, dat dier dook bijna direct op de hond en toen oordeelde hij dat het ok was, want hij moest onderdaniger leren zijn.
Zelf ben ik dan wel wat te voorzichtig als het gaat om honden onderling soms wat te laten bepalen. Maar heb denk van deze meneer ongeveer 5 afleveringen gezien, maar vaak kwam hij mij zelf angstig over en niet zeker van zijn zaak. En dan af en toe door een hek bepaalde honden erbij halen die reacties uitlokten bij elkaar, vond dat zelf gewoonweg niet zo prettig om te zien.

Bij Milan heb ik meer het idee dat hij zijn eigen honden vertrouwd en weet wat kan en wat niet kan, en nog belangrijker, hij heeft eigen honden (en vaak ook de honden die hulp nodig hebben en bijgestuurd moeten worden) voor mijn gevoel beter onder controle, of kan beter "vertalen" wat er gebeurd als het mis gaat.
Niet dat ik methodes van Milan toejuich of er volledig voor ga. Maar krijg bij hem altijd wel het idee dat hij vrij goed ook de kleine signalen van een hond op weet te pikken. En gewoonweg niet bang is om gebeten te worden als hij het mis heeft of als het wel een keer mis gaat. Dat heb ik bij de meneer van Dog Impossible veel minder.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Dog Impossible

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Emma schreef: 06 feb 2021 15:54 Ik vind cesar veel duidelijker. Gewoon recht door zee.
Duidelijk kan prima zonder rare confrontaties, wantrouwen en een opgepompt lijfje.

Als het op tv moet dan liever die kale. Krijg je ook geen "don't try this at home" verhalen waarbij aangestuurd wordt op een dominantiestrijd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”