Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gezocht... voor project Kral

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Al enkele jaren supporten wij als honden forum een aantal honden , zie topic viewtopic.php?f=1&t=331992&p=8481308#p8481308
Afgelopen jaar heb ik samen met andere forummer de inzameling en de updates waargenomen.
We zijn nu op zoek naar forummers die het over kunnen en willen nemen voor komend jaar, dus dat houdt in de forummers die de afgelopen jaren hebben meegedaan benaderen , het bijhouden wie mee doet, wie betaald heeft en daarna overmaken naar de stichting.
Heel veel werk is het niet en het is maar een week of 2 tot 3 elke dag een 10 minuten die je eraan spendeert.
Tevens zoeken we iemand die het leuk vind om de updates op het forum te plaatsen zodat iedereen op de hoogte blijft van het reilen en zeilen van de stichting en de forum honden, ze hebben onze hulp juist zo hard nodig.
Inmiddels ben ik al een tijdje hond loos na het inslapen van Bowie en door aankomende veranderingen in mijn privé leven komend jaar zal er ook niet op korte termijn een andere hond ( honden) komen, en ben ik druk met vooral werken om zo mijn tijd te vullen aangezien er met de corona tijd ook niet veel anders is wat kan en mag :tongue:
Ik hoop dat er forummers zijn die het stokje over willen nemen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door Domor »

De updates wil ik niet doen, maar het inzamelen eventueel wel, al heeft het niet mijn voorkeur. Ik heb het al eens eerder gedaan.
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

De updates en het PB-en naar mensen of ze weer mee willen doen wil ik wel weer op me nemen...
Ik ben het hele "feest ooit gestart en het blijft me dierbaar dat aangaande.

Zullen we het samen doen Domor?
Dat mensen het naar jou overmaken en je dat bijhiidr voor de komende tijd en dat ik mensne weer ga vragen en een nieuw topic open wat ik update etc
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door jacq1970 »

mercedes2803 schreef: 06 jan 2021 20:03 De updates en het PB-en naar mensen of ze weer mee willen doen wil ik wel weer op me nemen...
Ik ben het hele "feest ooit gestart en het blijft me dierbaar dat aangaande.

Zullen we het samen doen Domor?
Dat mensen het naar jou overmaken en je dat bijhiidr voor de komende tijd en dat ik mensne weer ga vragen en een nieuw topic open wat ik update etc
dat zou heel fijn zijn, super dank je wel!
Linda wil hier ook graag reageren maar heeft moeite met het forum, hopelijk gaat het haar lukken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door Domor »

Hij was per ongeluk van mijn to-do lijstje geraakt, maar ik zal hem oppakken vandaag.

@mercedes2803: als jij inderdaad een topic wilt openen, graag. In principe mail ik bij voorkeur iedereen zelf, want dat geeft mij meer overzicht, maar ik zal een lijstje met je delen wie ik allemaal gemaild heb. Is het een idee om in de facebookgroep (in die van enkel voor (ex-)leden van dit forum, maar eventueel ook in de algemene hondenforum-groep) straks ook een topic/bericht te doen waarin naar het nieuwe topic verwezen wordt en mensen het ook via messenger of email kunnen doorgeven dat ze meedoen? Dan kunnen we denk ik nog wat meer mensen vinden die willen doneren.
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik zal Linda vragen of ze mij haar tekst wil sturen, dan plaats ik het wel voor haar.
En idd... dat was ook al iets waar ik aan dacht om de Facebook groep er ook bij te betrekken .

Ik zal morgen een topic openen en ik hoor graag van je wie jij al benaderd hebt Domor. Dan kan ik van daaruit in mijn oude PB s kijken wie we nog meer kunnen vragen en vullen we jouw lijst aan, goed ?
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door Domor »

Lijkt me helemaal top. Ik heb een lijst gemaakt van 100 namen die in het verleden, zover ik kon vinden en ik heb ze nog niet gecontroleerd op nog steeds bestaan, al eens gedoneerd hebben. Dus zodra het topic bestaat, daar wil ik naar verwijzen, ga ik mailen.
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: gezocht... voor project Kral

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

viewtopic.php?f=1&t=335204

Hier is het nieuwe topic :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”