Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Koopzieke hondenbazen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik geef veel te veel geld uit aan (onzin)dingen voor de honden en ik vermoed dat ik niet de enige ben. Laat hier je koopzieke aanschaffen zien - halsbanden, tuigjes, speeltjes, als je hond en vooral jijzelf maar blij werden van de aanschaf :mrgreen:

Dalí heeft een warm jasje voor als hij in de auto moet wachten gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Hij had er immers pas drie :engel:

Kom maar op met die aanschaffen en inspireer een mede-koopfanaat!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Lothian »

Oh god, gaan we nu drie pagina's krijgen met 'mijn hond heeft een halsband van touw en slaapt in een haverkist met stro'? Dat hebben we al eerder gehoord hoor, ik wil leuke aankopen zien :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Lothian »

Nanna schreef: Laatst wel me te buiten gegaan bij de Boerenbond voor nieuwe spullen voor Csikasz maar daar kan ze dan ook weer járen mee vooruit.
Enneh, foto! Voor het onzichtbaar wordt onder de vilten :tongue:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik heb me in kunnen houden de laatste paar maanden. Eerst het vooruitzicht op secret Santa. En nu kan ik mezelf nog tegenhouden: ze hebben net weer heel wat nieuwe speeltjes gehad. Maar ik vrees dat ik tussen nu en over een maand toch weer een keer voor de bijl zal gaan...
Qua tuigjes ben ik nu eindelijk klaar en tevreden, dus die mogen niet meer van mij. Moet dat nog wel elke keer tegen mezelf zeggen overigens
Laatst gewijzigd door Fotogravinnetje op 26 jan 2018 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Leuke jas :ok:

Als ik in NL ben koop ik altijd (te) veel en dat merk ik vooral als ik weer weg ga ...... :oeps:
Oooh, mooie leren halsband.... gekocht :wink:
een paar dagen later, hey een groene Rogz halsband.... tja, die "moet" ik natuurlijk wel erbij hebben want leer wordt gauw stug in de regentijd :tongue:
Een paar dagen verder.... o kijk nou, deze halsband voor de helft van de prijs :F:

Om maar te zwijgen over de kilo's met runder en varkensoren, kauwstaafjes, pens staafjes, gevulde mergpijpjes etc etc :cheer:

Ik heb meer kilo's honden bagage dan voor mezelf :engel:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door veertje »

Ik las de titel en voelde me direct aangesproken :LOL:

Laatst 4 hondendekbedden en bench besteld terwijl ik alleen een jasje wilde bestellen. "Een jas? je hebt twee honden met bontjas" hoor ik je zeggen. Ja een jas, voor Tess :LOL:

Afbeelding

De jas heb ik even geen foto van, maar die staat hier al ergens bij een topic over jassen. Een lelijke blauwe :mrgreen: Bij Mirriejj heb ik alvast een Back on Track jas gepast, zodat ik weet welke maat Tess nodig heeft. Mocht hij nu tweedehands of in de uitverkoop ergens aangeboden worden kan ik hem meteen reserveren. En zo niet wordt het toch een nieuwe (voor maar €70,- :Q: ).

Heb ook nog een trainingsspeeltje voor Finn gekocht, ondanks dat ik weet dat hij zoiets heel leuk vindt, maar niet met trainen. En voor Tess ook een apporteerspeeltje, maar die kan nog niet apporteren :LOL:

En dan zijn er nog de workshops. In 1 week heb ik me voor 3 workshops aangemeld en een show betaald :schrik:
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Lothian »

Ja, jij bent ook wel erg :LOL:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Lothian »

Tja, waarom drinkt een alcoholist :mrgreen: het vult een leegte in ons hart.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ik de afgelopen week: 2 workshops betaald en een foam tegel vloer gekocht zodat we veilig(er) binnen thuis kunnen trainen. Speeltjes heb ik nu een verbod op van buitenaf (het past niet meer in de kast :engel: ) maar heb al wel weer een leuke gezien... :mann:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door malinois »

De knuffels hier zijn hooguit tegen verzendkosten dus tweedehands. Ze hebben hun eigen naamhalsbanden, beiden een (zelfde) halfcheck. Voor Xygan 3 benchkleedjes gekocht en tja kauwsnacks is bijna wekelijks.Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door veertje »

Nanna schreef:Ik heb nog nooit een hond gehad die iets om speelgoed gaf... :ugh:
Ja, aan elkaar geknoopte theedoeken of een flesje grind (kan ik ze meteen mee op hun harses timmeren :engel: ). Of een in de tuin gevonden tak die mee naar binnen wordt gesleept. Maar echt speelgoed? Geen belangstelling.
Hier wordt het toch wel vaak gebruik. Een gewone vlecht van fleece waar ze samen aan trekken, of die vullingloze knuffels met piepjes. Alleen Finn haalt overal de piepjes uit... Verder nog een hoop babyspeelgoed van de kringloop.
Meestal wordt het wel alleen gebruikt bij spelen met elkaar of met mij.
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Machie »

Mijn honden zijn gek op speelgoed. Nouja, Csiva en Fiji dan. Ik heb super veel. Ik denk 20 riemen en tig speeltjes dus kan voorlopig wel vooruit :)
Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door mijke »

Lothian schreef:Oh god, gaan we nu drie pagina's krijgen met 'mijn hond heeft een halsband van touw en slaapt in een haverkist met stro'? Dat hebben we al eerder gehoord hoor, ik wil leuke aankopen zien :mrgreen:
:LOL:

Mijn enige hondenverslaving voor Oor is knuffels. Ik heb ooit de deal gemaakt dat ik, als ze even bij mamamini (kringloop) moet wachten, een nieuwe knuffel voor haar meeneem. En laat de mamamini nu echt recht naast het Noorderplantsoen liggen :engel: Oh en goedkoop action en wibra speelgoed laat ik me ook nog wel eens door verleiden, maar dat aanbod is zo hetzelfde steeds dat dat niet echt opschiet. Ik zal vanmiddag es een foto maken van Oor en haar huidige speeltjes.
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Voor de border collies heb ik het eigenlijk altijd wel beschaafd gehouden. Korte lijnen, speurlijnen, uitrollijnen, speurtuigen, halfchecks, kleedjes, een Petmate hondenbed, draadkooien, stoffen benches, wat speeltjes, Kong, kauwmateriaal, ieder een eigen voer- en drinkbak en dat was het wel zo'n beetje. Op latere leeftijd voor oma Cyntha nog een paar jasjes gekocht, dat wel. Al met al vond ik het nog best meevallen op vijftien jaar tijd.

Nu voor de nieuwe pup heb ik een hele waslijst aan gewenste spulletjes. Het is echt verschrikkelijk :schrik: Dat komt voornamelijk doordat het een ander, veel kleiner ras is dan m'n vorige honden. Ik kan niet veel spul van de borders hergebruiken omdat het formaat niet passend is. Ook wil ik een aantal dingen anders aanpakken dan ik bij de vorige honden deed. Zo zaten zij bijv. als pup in een bench; voor de nieuwe pup wil ik puppyrennen gaan gebruiken zodat ze meer bewegingsvrijheid heeft. Gelukkig lijkt het net zo te werken als wanneer je bij het verlaten van het ouderlijk huis een inboedel bij elkaar probeert te schrapen: laat in je vrienden- en kennissenkring bestaande uit medehondenliefhebbers vallen dat er binnenkort een nieuwe pup komt en je krijgt opeens van allerlei kanten prima tweedehands spul gratis of voor een prikkie toegeschoven :tongue: Daar ben ik erg blij mee want het scheelt echt een hoop geld.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gebruikersavatar
runninggirl
Zeer actief
Berichten: 5995
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:22
Aantal honden: 3
Locatie: Friesland

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ik geef vooral veel geld uit aan snacks elke maand. Want ja het is toch leuk als ze steeds iets nieuws kunnen proeven. :mrgreen:
Voor Lazar had ik 3 tuigjes gekocht 2 maand geleden (eentje tweedehands) waarvan er dus 1 niet eens gedragen wordt...
En hij heeft een winterjas, 2 keer aangehad tot nu toe bij stortregen. Op zich is hij er weel heel blij mee hoor, hij doet 'm heel graag aan. :mann:
Gisteren een GPS systeem, ook voor Lazar aangeschaft, een Kippy. Daar ben ik vooral heel blij mee, denk niet dat het hem wat uitmaakt haha.
Gebruikersavatar
bram en thijs
Zeer actief
Berichten: 27682
Lid geworden op: 05 nov 2002 09:09
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Nanna schreef:
Lothian schreef:
Nanna schreef: Laatst wel me te buiten gegaan bij de Boerenbond voor nieuwe spullen voor Csikasz maar daar kan ze dan ook weer járen mee vooruit.
Enneh, foto! Voor het onzichtbaar wordt onder de vilten :tongue:
Het was meer een voerbakje tegen het schrokken, een roze kongetje, wat diepvriesvoer en hetzelfde halsbandje als Pirke (zwart met zilveren hondenpootjes).
Merkwaardig zoals mensen "je" achter iets plakken om hun geweten te ontlasten. Sigaretje, bakje, kongetje :LOL: :LOL: :LOL:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Shibby
Zeer actief
Berichten: 11078
Lid geworden op: 07 feb 2006 11:42
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1
Locatie: Net niet Limburg

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik heb woensdag in Duitsland een biothane 15 meterlijn gekocht voor een spotprijs. Ik was namelijk nog op zoek naar een 7,5m lijn naast de 4, 10 en 15 meterlijn die ik al heb :mann:
Lou heeft 3 jasjes, terwijl ze het echt vreselijk vindt om jasjes te dragen. Ze heeft 4 halsbanden terwijl ze 99% van de tijd een tuig draagt, maar die halsbanden zijn zo leuk dat ik ze gewoon moest hebben.
Vorige maand heb ik voor 130 euro 2 spellen van My Intelligent Dogs gekocht, maar dat is dan in ieder geval geen nutteloze aankoop geweest want ze vindt ze echt geweldig om te doen. :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Gebruikersavatar
M@scha
Zeer actief
Berichten: 40674
Lid geworden op: 19 nov 2003 11:25
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door M@scha »

sam en lola waren gruwelijk verwend. willem is een arme sloeber. doe doet het, op zijn tuig na, met erfenisjes van de staffies en de hond van schoonzus.

speeltjes maak ik zelf. en zijn hippe badjas heb ik ook zelf gemaakt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Jackira »

Man heeft nieuwe steigerhouten hondenmanden gemaakt en ik heb er nieuwe kussens in gekocht gisteren. Nola is er erg blij mee al kijkt ze nu wat ongemakkelijk omdat ik een foto maak :mrgreen: En een nieuw speeltje tussen haar voorpoten :I:

Afbeelding
Neeltje

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Neeltje »

Lothian schreef:Oh god, gaan we nu drie pagina's krijgen met 'mijn hond heeft een halsband van touw en slaapt in een haverkist met stro'? Dat hebben we al eerder gehoord hoor, ik wil leuke aankopen zien :mrgreen:
Nee, niet van touw en ze slaapt niet in een haverkist. Maar ze heeft één lange lijn en één korte lijn die ook door de vorige honden zijn gebruikt. Tuigje is nog van min Franse bulldog. Is nog netjes en niet kapot, lijnen ook niet, dus zie het nut niet om nieuw te kopen. Ze heeft onlangs wel een jasje met 'pootjes' gekregen voor de regen, maar de pootjes heb ik er al vanaf gehaald. En dat was het dan wel.
Gebruikersavatar
Caro.
Zeer actief
Berichten: 31794
Lid geworden op: 23 apr 2002 03:52
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Caro. »

Ik ben eigenlijk ook niet zo koopziek, want van speeltjes houdt mijn hond niet. Wel van kluiven :mrgreen: dus die heb ik altijd wel in huis en
onlangs een nieuw tuig gekocht en een nieuwe mand.
Dat klinkt dan weer als veel, maar hier de voorgeschiedenis (slechte baas :schrik: ):

Vorig jaar bleek dat Puchu chronische bronchitis heeft, helaas in behoorlijk ernstige mate, dus hij mocht ook geen halsband meer om. Een vriendin
kwam meteen met een tuig wat nog van haar hond was geweest en dat paste Puchu prima.
Ehh... totdat hij kaal werd onderaan zijn hals, maar ik dacht nog dat dit de prednison was. Toen hij echter een paar weken geleden vol op z'n rug
lag, zag ik een hele kale plek onder zijn oksel en toen bedacht ik me ineens dat dit precies de plekken zijn waar het tuig zit.
Het arme kind :ugh:
Dus god-o-god, toen kon er ineens geld af voor een nieuw tuig voor hem :mrgreen: (had ik uiteraard eerder gedaan als ik dit geweten had).

Dan de mand: Puchu ligt bijna altijd op de bank, heeft daar een eigen kleed. Maar ik wil dat hij toch ook een mand heeft en had 1.5 jaar geleden
een mand voor hem gekocht. Toen gingen we verbouwen en vanaf september moest de mand weg vanwege ruimtegebrek en had ik hem in een
vuilniszak gepropt, waarna hij dus niet meer in figuur te brengen was.
Omdat wij na maanden beneden slapen (ivm de verbouwing) weer boven gingen slapen, lieten wij een oud dekbed beneden liggen voor Puchu en
verrot... ineens gaat hij daar dus wel op liggen.
Dus nu een nieuwe mand besteld, voorlopig leg ik het dekbed daar nog even in en dan eens zien of hij erin gaat liggen en of ik het dekbed er tzt
ook weer uit kan halen.

De mand is er nog niet, ik zal wel een foto maken mocht hij er überhaupt in gaan liggen :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Gebruikersavatar
Hippo
Zeer actief
Berichten: 4240
Lid geworden op: 15 nov 2013 14:50
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Hippo »

Ik had voor de Kerst 2 erg leuke kersthalsbanden voor de honden gekocht. Totaal nutteloos, maar te leuk om niet te kopen :engel:

Verder krijgen ze ongeveer elk halfjaar een halsband. Van die nylon banden of leren banden van Dog's home, die zijn zo mooi :lol1: . Ik zie mijn man dan ook verzuchten als er weer een halsband wordt afgeleverd. Hippo had een heel degelijke en waterdichte jas, dat was er maar 1.

Verder kregen ze meestal 1x per jaar een andere mand. Echter zijn we nu gefaseerd overgestapt op vervanging naar skai leren manden en die gaan veel langer mee en nemen geen geur op.
Riemen koop ik niet zo veel, heb een stuk of 6 van die jachtlijntjes, in elke auto 1 en dan een paar ter afwisseling. Voor de training koop ik maar eens in de paar jaar nieuwe spullen, want die gaan lang mee.

Speelgoed krijgen ze wel vrij veel. Naast de ballen(met touw) voor de training gewone ballen om te werpen en allemaal van die meuk van de action of zooplus.
M@scha schreef:sam en lola waren gruwelijk verwend. willem is een arme sloeber. doe doet het, op zijn tuig na, met erfenisjes van de staffies en de hond van schoonzus.

speeltjes maak ik zelf. en zijn hippe badjas heb ik ook zelf gemaakt

Afbeelding
Afbeelding
Die is leuk zeg!!
Gebruikersavatar
EllaBellaah
Zeer actief
Berichten: 338
Lid geworden op: 22 jan 2016 11:31
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door EllaBellaah »

Ik heb heel lang een 'probleem' gehad met speelgoed. Cooper heeft een flinke bak staan met een hele boel knuffels er in. Hij speelt er heel graag mee, daarom is het extra leuk om te kopen :') inmiddels heb ik mezelf zover dat ik voorlopig geen speelgoed meer koop tot een aantal dingen kapot zijn. Dus nu ben ik over gegaan op snacks kopen... Ik neem regelmatig wat mee en nu hebben we dus een bak met verschillende gedroogde snacks, meerdere zakjes trainingskoekjes, kluiven etc. Qua assesoires valt het mee. We hebben 1 flex, 1 politie lijn, 1 jachtlijntje, 3 halsbanden waarvan één lichtgevend. Oh en een 12 meter lijn. 1 mand met kussen en buiten een oud versleten kussen. Valt mee toch :goeie:
En nog moet ik vaak hard doorlopen als ik in de dierenwinkel door het pad loop met speelgoed.
Groetjes Ella & Cooper :D
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ri@ schreef:Man heeft nieuwe steigerhouten hondenmanden gemaakt en ik heb er nieuwe kussens in gekocht gisteren. Nola is er erg blij mee al kijkt ze nu wat ongemakkelijk omdat ik een foto maak :mrgreen: En een nieuw speeltje tussen haar voorpoten :I:

Afbeelding
Ik heb 2 van die witte dekens een soort "kunst schapenwol" ze zitten al bijna 13 jaar in een tas, WIT?? :O: .... geen idee waarom ik ze gekocht heb. :U:
Ik kocht ze toen ik Alex als pup ophaalde, 1 voor Alex en 1 voor Lady..... nooit gebruikt dus. :F:
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Jackira »

mosquito1980 schreef:
Ri@ schreef:Man heeft nieuwe steigerhouten hondenmanden gemaakt en ik heb er nieuwe kussens in gekocht gisteren. Nola is er erg blij mee al kijkt ze nu wat ongemakkelijk omdat ik een foto maak :mrgreen: En een nieuw speeltje tussen haar voorpoten :I:

Afbeelding
Ik heb 2 van die witte dekens een soort "kunst schapenwol" ze zitten al bijna 13 jaar in een tas, WIT?? :O: .... geen idee waarom ik ze gekocht heb. :U:
Ik kocht ze toen ik Alex als pup ophaalde, 1 voor Alex en 1 voor Lady..... nooit gebruikt dus. :F:
Zonde, gewoon gebruiken :D Ik twijfelde gisteren ook wel even over of het te besmettelijk zou zijn. Maar ik heb het er maar een keer op gewaagd :mrgreen: Het is nep bont dus wel makkelijk te wassen. En vandaag hebben ze in zand en modder gespeeld maar de kussens vallen nog erg mee moet ik zeggen. Ik denk dat door de haartjes vuil niet zo opvalt, net als met een langharig kleed.
Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door mijke »

M@scha schreef:Afbeelding
Ik wil Willem opeten.
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Hilde »

Je had mijn naam wel in de titel kunnen zetten. Vandaag: op maat gemaakt tuig en 15m lijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HillieS
Zeer actief
Berichten: 22553
Lid geworden op: 15 sep 2010 10:46
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door HillieS »

Vooral snacks eigenlijk. Mijn man behoedt me gelukkig voor grote uitgaven, anders zou het huis vol staan met allerlei onnodige dingen. Die we echt niet nodig hebben.
De honden hebben allebei een flex (Yara vast een nieuwe want er zit een klein haaltje in d'r huidige), en een politielijn, allebei een gewone halsband en een half-check.
Verder laatst een nieuwe mand gemaakt, en van een mooie lap stof (van 5 euro :LOL: ) een nieuwe kussenhoes gemaakt.
En ik heb een paar jaar geleden een voedseldroger gekocht, en daar droog ik regelmatig snacks en trainers mee. En daar koop ik af en toe vlees enzo voor.
Verder valt het ontzettend mee :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
schelsey
Zeer actief
Berichten: 1515
Lid geworden op: 20 jan 2003 17:32
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3
Locatie: Brecht,Belgie

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door schelsey »

Ik koop vooral dingen waar ze zelf iets aan hebben, speelgoed, kauwsnacks, goede kussens/dekens, lekker vleesje af en toe

Aan halsbanden of mooie lijnen hebben de honden zelf niet veel aan, denk dat het hen niet uit maakt of ze nu een gele of rode aanhebben, dus daar steek ik nooit veel geld in
mirriejj
Zeer actief
Berichten: 1184
Lid geworden op: 03 mar 2011 18:57
Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Aantal honden: 3

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door mirriejj »

Ik voel mij gelukkig totaal niet aangesproken :mrgreen: Totaal niet! :neenee:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”