Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heb jij je hond aangedaan?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Jits90
Zeer actief
Berichten: 781
Lid geworden op: 21 feb 2015 15:30
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3
Locatie: België

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Jits90 »

Toen Damy nog mini was (9 wkn) zat hij eens op schoot. Ik lette niet op en hij sprong er zo vanaf. BAM, recht met z'n bakkes op de grond :schrik:

Perongeluk een schop geven, op pootjes of staarten staan, deur proberen dichtdoen met een beest ertussen (waarom gaat het niet dicht?!) :schrik: Klitten weghalen is ook heul gemeen :jank: The usual..


De ergste: mijn vriend heeft zijn chihuahua doodgereden met de auto :jank: Z'n moeder had de hond al los gelaten om gedag te zeggen. Hondje niet gezien en ..
Furieus was hij, weken ruzie om gehad.
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik ging een keer met Izzy fietsen en toen ging ik er vanuit dat ze wel aan dezelfde kant van het paaltje zou gaan als ik, niet dus :schrik: Maar daarna heeft ze haar leven lang opgelet aan welke kant ik langs een paaltje ging.
En een keer had ik de schuifpui niet helemaal open en de gordijnen dicht. Izzy hoorde buiten een reiger krijsen en vliegt in volle vaart tegen de schuifpui aan :schrik:
En een keer met fietsen ging ze weer eens achterlijk tekeer tegen een hondje dat we passeerden. En geen idee waarom maar ik wilde haar stilstaand op haar kop geven, dus ik rem abrupt...zij rende door. Kreeg ik ook nog commentaar van de baas van de hondje dat dat hardhandige niet nodig was

Het is een wonder dat ze nooit haar nek gebroken heeft :oeps:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Berichten: 11584
Lid geworden op: 24 okt 2010 19:49
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Pendrag schreef:Vanmiddag Pepper voor het eerst geschoren. Pepper is een bouvierpoedel. die er prachtig uitzag als bouvier. en nu als een door de ratten aangevreten poedel. of, zoals zn fokker subtiel als altijd zegt, hij lijkt wel onderdeel van K3 :help:

Het lijkt werkelijk wel een andere hond. Gênant: hij lijkt nu zo anders dat ik hem niet herken en hem een stomme lelijke hond vind :schrik:
gaarne een foto, dan kunnen wij hier beoordelen of dat echt wel zo is :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door mijke »

Ik heb Oor in haar poot geknipt :80:

Een paar jaar geleden, ze had op magische wijze vrijwel haar hele pootkussentje ontveld, dus de poot zat in het verband. En dat plak ik dan vast met sporttape, en vervang dat elke dag. Omdat het zo goed plakt moet je het doorknippen met een schaar. Dus ik knip, ik denk nog 'goh, wat is dat verband taai', en knip nog wat harder door. Oor gaf geen kik. Ze bewoog niet. Ze knipperde niet met haar ogen. Ze keek alleen maar zo van "Als vrouwtje vindt dat ze in mijn poot moet knippen, dan zal het wel echt nodig zijn om in mijn poot te knippen."... :jank: Ik heb me nog nooit zó schuldig gevoeld! Gelukkig viel het allemaal nogal mee, het was gewoon een klein velletje en het bloedde verder niet. Maar toch!!!
Gebruikersavatar
bram en thijs
Zeer actief
Berichten: 27682
Lid geworden op: 05 nov 2002 09:09
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door bram en thijs »

En dan te bedenken dat de meesten van jullie nog door de overgang moeten.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Suzanne
Zeer actief
Berichten: 1815
Lid geworden op: 23 apr 2002 02:50

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Suzanne »

Op poten gestaan, er overheen struikelen met als gevolg dat ze de hele kamer door zeilden, bovenop gaan zitten, met kleed en al uitgeklopt, buitengesloten, nagels te kort geknipt, de verkeerde op lazer gegeven, voor verkeerde partij trekkken en als hoogtepunt per ongeluk een kikkervisje verdronken.
Desi&Bibi
Zeer actief
Berichten: 333
Lid geworden op: 08 mar 2013 06:42
Aantal honden: 4

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

Hilarische verhalen...
Mijn honden zijn ook wel eens de klos als het gaat om pootjes of staarten.
Het ergste wat ik ooit gedaan heb is met een cavia. Ik had langharige cavia's en was de vacht aan het knippen. Dan piepen ze toch wel wat omdat ze het niet fijn vinden. Whieeppp. Dus ik verder met de onderkant, had ik zijn bal open geknipt.....heb hem toen maar meegenomen naar het werk om te castreren, dat was immers al aan 1 kant bijna gedaan.
Natasja 2005
Zeer actief
Berichten: 1287
Lid geworden op: 23 aug 2012 20:17
Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje)
Aantal honden: 2
Locatie: Ergens in Gelderland

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Natasja 2005 »

Ik heb 1 keer gehad, dat ik een stok weg wilde ( een grote een dikke) gooien. Kwam die kei hard tegen de hond aan.
Groetjes,

Sandra


Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop

R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Lizzie.
Zeer actief
Berichten: 11584
Lid geworden op: 24 okt 2010 19:49
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Pendrag schreef:
Lizzie. schreef:
Pendrag schreef:Vanmiddag Pepper voor het eerst geschoren. Pepper is een bouvierpoedel. die er prachtig uitzag als bouvier. en nu als een door de ratten aangevreten poedel. of, zoals zn fokker subtiel als altijd zegt, hij lijkt wel onderdeel van K3 :help:

Het lijkt werkelijk wel een andere hond. Gênant: hij lijkt nu zo anders dat ik hem niet herken en hem een stomme lelijke hond vind :schrik:
gaarne een foto, dan kunnen wij hier beoordelen of dat echt wel zo is :mrgreen:
die krijg ik hier niet online helaas.
dat vind ik geen goeie smoes hoor :pffff:
Afbeelding
Gebruikersavatar
yodi
Zeer actief
Berichten: 3792
Lid geworden op: 11 dec 2012 20:19
Mijn ras(sen): rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door yodi »

Okay dan, ik wil het eigenlijk niet vertellen, ik heb een keer mijn dikke teen in haar kontgat gestoken, ik had mijn handen vol en madam liep heel langzaam, dus wilde ik haar met mijn voet vooruitdrukken, en ja toen was het ploep, een zwaar beledigde hond was het resultaat.
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Berichten: 13884
Lid geworden op: 06 sep 2002 10:15
Aantal honden: 0

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door teckeltoos »

yodi schreef:Okay dan, ik wil het eigenlijk niet vertellen, ik heb een keer mijn dikke teen in haar kontgat gestoken, ik had mijn handen vol en madam liep heel langzaam, dus wilde ik haar met mijn voet vooruitdrukken, en ja toen was het ploep, een zwaar beledigde hond was het resultaat.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Stapper
Zeer actief
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23 aug 2015 20:22

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Stapper »

Wat heb ik gelachen. Bente heb ik de standaard dingen aangedaan. Best knap want ik ben erg lomp. Bente ook dus we hebben veel begrip voor elkaar.
NadiaBabs
Zeer actief
Berichten: 717
Lid geworden op: 10 apr 2014 14:03
Mijn ras(sen): een Babs!
Aantal honden: 1
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door NadiaBabs »

Ik heb wel eens het hondje van m'n zus keihard geschopt.
Ik wilde de bal wegschoppen en zij sprong net op datzelfde moment op de bal af. :oohja:

Babs heb ik best vaak elektrische schokken gegeven, ze ligt graag onder fleecedekentjes en soms is ze dan flink statisch geladen als ze er onder uit komt. Als ik er geen erg in heb dan heeft ze dus zo weer een schok te pakken :engel: .

Ik heb ook wel eens een koekje voor Babs opgegooit om te vangen. Het was alleen te dicht bij de stoeprand waardoor de net naast de stoep terecht kwam na het springen. Ze liep de rest van de weg mank. :jank:
Afbeelding
Rust zacht Hannus. Voor altijd in mijn hart 19-7-2007 - 2-2-2016
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door DesireeB »

Ik ga geregeld op ze staan. Ik schop ze nog vaker en klappen vallen er ook. Tijdens het scheren van Izzy een keer in een velletje geschoren(gillen dat ze deed). Nagels van Izzy knippen en in het leven knippen, ze had het niet door, tot ze bloed rook en zag weer krijsen uiteraard en is ze zeer wantrouwend als ik haar nagels nakijk. Izzy douchen en de temperatuur is niet warm genoeg, kreunen zuchten rillen( Izzy wenst dus een zeer warme douche met een goede harde straal) Van die zware massieve rubberen ballen vol op Droef gooien omdat ik het richtingsgevoel van een visstick heb. Op ze gaan zitten omdat ik niet kijk waar ik ga zitten. Poten onder de deur

Ohh ja behalve het douchen en ballen gooien gaat alles ook op voor de katten. :engel:

En ik heb Droef een keer vreselijk laten schrikken. Nadat ik me voor de 1000ste x had verstopt in de hoop dat hij me ging zoeken onderweg naar huis. Hij zocht me dus nooit en het boeide hem ook niet als ik ineens weer naast hem liep. Tot hij een keer nietsvermoedend langs liep en ik al brullend uit de bosjes kwam. Eerste reactie was woest grommen om het vervolgens op het rennen te zetten met zijn staart tussen zijn poten. Die actie heeft ie me later wel terug aangedaan toen hij al woest grommend uit de bosjes sprong en ik een beetje liep te dromen.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
Patricia.
moderator
Berichten: 2947
Lid geworden op: 28 okt 2015 17:37
Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren
Aantal honden: 4
Locatie: Borssele

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Patricia. »

Ohhh bij sommige tranen over mijn gezicht van het lachen.

Fire naar buiten gooien en niet door hebben dat het regent, dan staat hij mij aan te kijken bij het raam van wat haal jij nou in je hoofd....
Of toen hij nog pup was met een storm uit laten en met dat hij zit te poepen komt er een windvlaag hop daar stond hij op zijn voorpootjes te dansen.
Of de schuifdeur van de bus dicht willen gooien en zat zijn kop er bijna tussen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Terry
Zeer actief
Berichten: 3799
Lid geworden op: 08 okt 2009 22:14
Mijn ras(sen): Wetter
Aantal honden: 1
Locatie: Torrevieja

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Terry »

Loesje heb ik per ongeluk in de logeerkamer opgesloten. Heb haar overal gezocht, in de buurt rondgereden, parkje rondgelopen. Ze was nergens te vinden.
Kom nogal ontdaan thuis, ga een fles water pakken en wie ligt daar te slapen...Loesje.
Kijk nu 3 keer voor ik de deur achter me dicht doe.
Groetjes, Terry
Gebruikersavatar
annnie
Zeer actief
Berichten: 1904
Lid geworden op: 24 okt 2007 14:39
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door annnie »

Per ongeluk schoppen en op tenen staan komt hier ook wel eens voor. Dan zegt het slachtoffer au of kijkt even beledigd en is het direct weer vergeten. Maar het aller aller aller ergste wat ik ze kan aandoen is ze onder de douche zetten om te wassen. Zware marteling is dat

Nagels knippen is ook heeeeel erg. Alleen als ik met de nagelknipper wijs naar een nagel doet Annie al alsof ze vermoord wordt
Gebruikersavatar
anniek16
Zeer actief
Berichten: 1261
Lid geworden op: 05 feb 2013 11:26
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Aantal honden: 2
Locatie: Drenthe

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door anniek16 »

Een keer op de dijk. Nowah was 7 maanden en liep los.
Ik zei tegen vriend: Als jij nou beneden aan de dijk gaat lopen dan blijf ik hier lopen met Nowah. Dan roep jij hem straks en kan ie lekker hard naar je toerennen.
Precies wat ie deed. Alleen deed ik mijn Natuurkunde niet goed en maakte ie door de snelheid een drie (of vier?) dubbele salto. T ding was helemaal van slag. :oeps:
~Anniek
Gebruikersavatar
Antonetta
Zeer actief
Berichten: 4912
Lid geworden op: 20 okt 2009 12:06
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Antonetta »

Het valt gelukkig mee meer dan op poten en staarten staan is er niet gebeurd volgens mij. Mijn dochter heeft toen ik in het ziekenhuis lag s, avonds Mowgli achter het huis gelaten en is helemaal vergeten haar weer naar binnen te laten. S' nachts werd ze wakker van honden gejank maar het duurde even voor ze doorhad dat het Mowgli was, arme hond.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Nanna schreef:Op tig poten gestaan.
Ook arme teckelpootjes? En die hebben jouw maat 42 overleefd?
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gebruikersavatar
nelleke
Zeer actief
Berichten: 4983
Lid geworden op: 04 dec 2011 14:32
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Aantal honden: 1
Locatie: voorburg

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door nelleke »

Indy tegen zijn neus geschopt per ongeluk. Wilde bal weg schoppen. Hij keek me aan... :hmmm:
Moos zat in de achterbak van de auto. Komt andere auto naast me rijden en wijst naar de achterterkant van de auto. Ik dacht wat aardig ze vinden Moos mooi. Ik steek mijn duim op en rij gewoon door. Een paar minuten later denk ik wat tocht het. Staat de achterklep van de auto helemaal open. Moos zit gewoon rechtop naar buiten te kijken. :oeps: Zit me weer te schamen.
Afbeelding
Neeltje
Cockermans
Vaste gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 jan 2016 20:17

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Cockermans »

Jaren geleden moest ik bij mijn oudste oogdruppels indoen. Ik vond dat ze nogal flauw reageerde toen ze haar oogjes zo stijf dicht kneep. Oogdruppels verzachten toch? Toen keek ik nog eens goed naar het flesje en zag ik dat ik oordruppels genomen had. Gauw DA gebeld en tegelijk hondje in de keuken onder de kraan gehouden om de oogjes te spoelen. Volgens de DA prikte dat maar kon het verder geen kwaad. Pfffff....

Met de rolstoel ben ik de voorbije weken al een paar keer (bijna) over pootjes gereden, die net in de weg stonden. Ik zal blij zijn als dat onding de deur uit kan.
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Nanna schreef:
Tamara/Bayko schreef:
Nanna schreef:Op tig poten gestaan.
Ook arme teckelpootjes? En die hebben jouw maat 42 overleefd?
Ik heb ze onbedoeld alle kanten opgeschopt. En nooit is er iets geknakt. :lol1:
Ha, dat biedt hoop voor de toekomst. Ik kan ook zo ongelooflijk lomp zijn :ugh:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Persistence »

Dat ballengooi ding? Al een paar keer tijdens het zwaaien zo tegen z'n kop. Ook tegen die van iemand die toevallig achter me liep trouwens.
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Bowie had nogal last van redirectie agressie en ik was daar goed op voorbereidt totdat ik een keer een fietser met een hond ernaast niet gezien had en zij daardoor compleet uit haar plaat ging en ze zo mega in de lijn hing dat mijn frozen shoulder zoooo vreselijk pijn deed en toen heb ik haar een schop gegeven , onder haar kont maar best hard.. ze schoot in ieder geval een eind de lucht in en was de weg terug naar huis zo mak als een lammetje... maar jeetje wat voelde ik me klote :ugh:
Afbeelding
Izzie_Anneke
Zeer actief
Berichten: 3821
Lid geworden op: 06 apr 2015 16:07

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Het enige dat ik me voor de geest kan halen is dat ik vond dat Izzie zo zielig keek toen ze 's avonds op bed klom. Pas na 5 minuten bedacht ik me dat ik vergeten was haar eten te geven, het domme beest zal ook echt nergens om zeuren, veel te bescheiden. Maar ik heb er alsnog eten in geschoven en toen was alles weer oke. Meer kan ik me niet herinneren, wellicht heb ik het geblokt?
teckeltoos
Zeer actief
Berichten: 13884
Lid geworden op: 06 sep 2002 10:15
Aantal honden: 0

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Peer had met beide voorpoten waarschijnlijk ergens in gestaan en dat was in het haar tussen zijn voetkussentjes plakkerig hard geworden.
Ik heb voor het bijhouden van de haren onder de voetjes een babyschaartje gekocht.
Wel scherp maar rond uiteinde. Peer op zijn rug gelegd en ik aan de prunnik.
Ineens een ijselijke gil :O: :schrik: :cry: en Peer klimt zowat bij mijn trui omhoog en kronkelt, likt mijn gezicht en doet helemaal de IK BEN LIEF IK BEN LIEF IK BEN LIEF IK BEN LIEF routine.
Denk dat ik met het schaartje een voetkussentje geraakt heb :roll: geen bloed te zien. Aanstelleritis dus.
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door GrethavW »

Bronco een keer een schop onder zijn hol gegeven omdat ik zo ongelooflijk kwaad was vanwege zijn debiele gedrag.
Was alleen even vergeten dat ik mijn werkschoenen nog aan had. Met stalen neuzen :schrik:
Arm beest. Was bijna ter plekke gecastreerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saschesfloor
Zeer actief
Berichten: 1378
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:21
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Ze kregen vanavond wildmix te eten. Of ik niet helemaal goed was om dat te voeren. De stakkers. Ze kregen niks anders.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Wat heb jij je hond aangedaan?

Ongelezen bericht door GrethavW »

Zinodo schreef:
GrethavW schreef:Bronco een keer een schop onder zijn hol gegeven omdat ik zo ongelooflijk kwaad was vanwege zijn debiele gedrag.
Was alleen even vergeten dat ik mijn werkschoenen nog aan had. Met stalen neuzen :schrik:
Arm beest. Was bijna ter plekke gecastreerd.
Wauw, wat heeft ie gedaan dan dat je hem voor zijn ballen ging schoppen? :schrik:
Absoluut niet goed te praten natuurlijk, maar het was uit pure onmacht en frustratie van mijn kant.
Ergens in de eerste 3 jaar dat we hem hadden, voordat ik de halti ontdekt had.
Iedere stap buiten met hem was een drama. Het korte uitlaatrondje en het wandelen was alles behalve leuk en iets waar je tegenop zag.
Moedeloos werd ik er van.
Toen hij voor de zoveelste keer volledig uit zijn plaat ging bij het zien van een andere hond in de verte, knapte er iets en was ik er helemaal klaar mee.
Hij sprong boven mijn hoofd uit, sleurde me bijna over straat en krijste oorverdovend. Iedere keer weer!
Toen haalde ik uit. Uiteraard niet met de bedoeling om zijn edele delen te raken.
Voelde meteen zo schuldig, echt verschrikkelijk. :ugh:
Het had ook nog eens geen enkel effect....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”